Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waarom geraken hoerenkoten niet failliet? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=273643)

IJsboer 10 februari 2025 18:31

Waarom geraken hoerenkoten niet failliet?

Niemand die ik ken bezoekt ze. Niemand. Toch gaan ze niet failliet. Raar he?misschien moet ik ze redden door er elke dag naartoe te gaan?maar ik kan dat helaas niet betalen. :(

Wie wil mij sponsoren?

wagner.666 10 februari 2025 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10469351)
Niemand die ik ken bezoekt ze. Niemand. Toch gaan ze niet failliet. Raar he?misschien moet ik ze redden door er elke dag naartoe te gaan?maar ik kan dat helaas niet betalen. :(

Wie wil mij sponsoren?

Eens vragen aan diene decroo van ronse hij heeft daar ervaring mee, zo nam hij ooit een pandabeertje mee op hoerenjacht.

Herr Flick 11 februari 2025 09:17

Ge legt dat verkeerd aan boord , ge zegt dat ge influencer zijt en dat ge een hoerenkotenbeoordelingswebsite hebt opgezet. 1 keer op de maand komt ge op inspectie.

IJsboer 11 februari 2025 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10469523)
Ge legt dat verkeerd aan boord , ge zegt dat ge influencer zijt en dat ge een hoerenkotenbeoordelingswebsite hebt opgezet. 1 keer op de maand komt ge op inspectie.

Een zeer goed idee! :-o

Ik geloof wel dat er weinig respons zal komen in deze draad door de mensen die de hoeren frekwenteren want ze willen niet door de mand vallen of hun mond voorbij praten uiteraard. :oops:

DewareJakob 11 februari 2025 14:57

Ze hebben ook veel aftrekposten.

Herr Flick 11 februari 2025 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10469718)
Een zeer goed idee! :-o

Ik geloof wel dat er weinig respons zal komen in deze draad door de mensen die de hoeren frekwenteren want ze willen niet door de mand vallen of hun mond voorbij praten uiteraard. :oops:

ze willen misschien wel een premium account op uw website.

Herr Flick 11 februari 2025 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 10469724)
Ze hebben ook veel aftrekposten.

zet het maar op factuur voor mijnen boekhouder.

fred vanhove 11 februari 2025 15:07

Citaat:

Wie wil mij sponsoren?

Het is nog altijd goedkoper denk ik dan een echtgenote :lol: Zo duur is dat niet als je beetje uw weg kent en al zeker niet in het verre buitenland.

Ik ga er wel af en toe naartoe of zij komen naar mij. Ben altijd een liefhebber geweest van de 'betaalbare;-)' liefde.

Als vrijgezel heb ik ook aan niemand verantwoording af te leggen:-)

DewareJakob 11 februari 2025 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10469736)
zet het maar op factuur voor mijnen boekhouder.

Oei... Is dat een pietje precies?

maddox 11 februari 2025 15:43

Citaat:

Wie wil mij sponsoren?

De caberdoushkes langs de gewestwegen zijn wel aan't uitsterven.

Herr Flick 11 februari 2025 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10469743)
Het is nog altijd goedkoper denk ik dan een echtgenote :lol: Zo duur is dat niet als je beetje uw weg kent en al zeker niet in het verre buitenland.

Ik ga er wel af en toe naartoe of zij komen naar mij. Ben altijd een liefhebber geweest van de 'betaalbare;-)' liefde.

Als vrijgezel heb ik ook aan niemand verantwoording af te leggen:-)

als ge een kostenbaten analyse doet en ge kunt een 10 beurtenkaart krijgen dan zal dat inderdaad goedkoper zijn.

Herr Flick 11 februari 2025 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 10469744)
Oei... Is dat een pietje precies?

ja ge moet de regels volgen he,... maar hij boekt dat wel onder entertainment of goodwill

Lof der Zotheid 11 februari 2025 21:23

Citaat:

Wie wil mij sponsoren?

Als ze niet failliet gaan, waar is het probleem dan precies? En over dat sponsoren: al eens aan crowdfunding gedacht? Ge kunt het als goed doel klasseren: anonieme weldoener wil dames van alternatief geluk gelukkig maken.

Libro 11 februari 2025 23:30

Omdat ze diep genoeg in onze zakken zitten.

Libro 11 februari 2025 23:30

:oops:

Herr Flick 12 februari 2025 00:57

Zullen trouwens ook wel als witwas constructies gebruikt worden.

Wie kan dat nu controleren of er 5 of 25 man is afgewerkt op nen avond.

E. Gidius 12 februari 2025 09:02

Citaat:

Wie wil mij sponsoren?

Deze tussenkomst doet mij enorm denken aan de Vlaamse uitdrukking "eerst geroken, 't holleken ontstoken". :-D

Universalia 12 februari 2025 10:03

Citaat:

Wie wil mij sponsoren?

In een ver verleden kende ik er wel die er véééééél geld 'ingestoken' hebben. :roll:

Volgens bepaalde teksten schijnt het, het oudste beroep te zijn. :oops:

Dadeemelee 12 februari 2025 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10469769)
De caberdoushkes langs de gewestwegen zijn wel aan't uitsterven.

De ‘steenwegen’ rond Leuven stonden er vol van, nu nog een paar.

Dadeemelee 12 februari 2025 10:06

Citaat:

Wie wil mij sponsoren?

Ben je daar zeker van? :-D;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be