![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Niemand die ik ken bezoekt ze. Niemand. Toch gaan ze niet failliet. Raar he?misschien moet ik ze redden door er elke dag naartoe te gaan?maar ik kan dat helaas niet betalen.
![]() Wie wil mij sponsoren?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Eens vragen aan diene decroo van ronse hij heeft daar ervaring mee, zo nam hij ooit een pandabeertje mee op hoerenjacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge legt dat verkeerd aan boord , ge zegt dat ge influencer zijt en dat ge een hoerenkotenbeoordelingswebsite hebt opgezet. 1 keer op de maand komt ge op inspectie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik geloof wel dat er weinig respons zal komen in deze draad door de mensen die de hoeren frekwenteren want ze willen niet door de mand vallen of hun mond voorbij praten uiteraard. ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze hebben ook veel aftrekposten.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze willen misschien wel een premium account op uw website.
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 11 februari 2025 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga er wel af en toe naartoe of zij komen naar mij. Ben altijd een liefhebber geweest van de 'betaalbare ![]() Als vrijgezel heb ik ook aan niemand verantwoording af te leggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Oei... Is dat een pietje precies?
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De caberdoushkes langs de gewestwegen zijn wel aan't uitsterven.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Als ze niet failliet gaan, waar is het probleem dan precies? En over dat sponsoren: al eens aan crowdfunding gedacht? Ge kunt het als goed doel klasseren: anonieme weldoener wil dames van alternatief geluk gelukkig maken.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 11 februari 2025 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze diep genoeg in onze zakken zitten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 11 februari 2025 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 11 februari 2025 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zullen trouwens ook wel als witwas constructies gebruikt worden.
Wie kan dat nu controleren of er 5 of 25 man is afgewerkt op nen avond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgens bepaalde teksten schijnt het, het oudste beroep te zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2025 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ‘steenwegen’ rond Leuven stonden er vol van, nu nog een paar.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |