![]() |
BHV: cd&v-nva keert haar kar.
Het was te denken in ware CVP-stijl heeft de cd&v-nva haar kar gekeerd! Ik had het voorspeld! De afrekening volgt in 2005!
Citaat:
|
idd en Leterme zegt in het vlaams parlement dat hij met een deadline geen renkening houdt ....dit is toch heel wat anders dan in " 5 minuten" de vlaamse meerderheid gebruiken ... dit is het afkopen van iets waar men volgens de wet recht op heeft.
|
Die flaminganten allerhande blijven zich belachelijk maken.
De ene groep met hun grote muil tegen de allochtonen. De andere groep met hun grote bek tegen de Walen. En uiteraard tegen omter hardst zeiken tegen mekaar. Als Belgicist kan ik daar niks aan toevoegen tenzij:"I like it!" (Eng. om beide taalgroepen evenveel tegen de haren in te strijken;-) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van waar komt deze tekst?
B-H-V: “Natuurlijk prijs betalen” 03.02.2005 12.05u - Nooit heeft de oude CVP de Vlaamse langetermijnbelangen gediend. Zij liet zich keer op keer meesleuren in nadelige Belgische compromissen. Ook CD&V is in hetzelfde bedje ziek. De recente bocht van het CD&V/N-VA-kartel inzake de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde, slaat werkelijk alles. Flagrant in tegenspraak met eerdere beloften, verklaarde Eric Van Rompuy gisteren: “Het woord ‘gratis’ neem ik niet meer in de mond. Dat is een Stevaertisme. Natuurlijk is CD&V bereid om een prijs te betalen voor de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde. Meer geld voor Brussel zou bijvoorbeeld bespreekbaar kunnen zijn.” |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het vb kan geen meerderheid halen in de faciliteitengemeenten simpelweg omdat het UF er al een meerderheid heeft ...
|
Geloofwaardigheid CD&V-N-VA : :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
|
Citaat:
|
nogmaals, van waar komt deze tekst, of is dit zo moeilijk?
|
website vlaams belang.
|
Citaat:
Gezegd is gezegd : een rubriek waar opmerkelijke, gedurfde of heel onnozel uitspraken in de kijker gezet worden. De uitspraak van klein Erikske klasseer ik in de laatste. De jassendraaier! |
efkes afwachten,Zopas een mailtje gestuurd naar eric voor uitleg. Want ik vertrouw dit niet zomaar.
Vorige week vertelden ze in de pers ook dat er een breuk was in het kartel. Dus alles met een korreltje zout nemen is geraden. |
Citaat:
|
Die breuk in het kartel zat er anders duidelijk aan te komen, als je het mij vraagt.
Verder groot gelijk 'dat je 'het' niet 'zomaar' vertrouwt. Ik kijk al uit naar het volgende excuus om de kartel'partner' te excuseren. By the way, vanmorgen heel wat gelezen over de alarmbelprocedure....en vooral, de gevolgen daarvan... Puur toeval natuurlijk dat daar, nét nu, aan gedacht wordt. |
Ik vind de tekst hierboven nogal eenzijdig en duidelijk vanuit een bepaalde hoek komend.
Voor zover ik het nieuws volg, is het mijn oordeel dat het nog altijd snor zit. Wat propaganda van het Vlaams (on)belang gaat daar niets aan veranderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be