![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het was te denken in ware CVP-stijl heeft de cd&v-nva haar kar gekeerd! Ik had het voorspeld! De afrekening volgt in 2005!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() idd en Leterme zegt in het vlaams parlement dat hij met een deadline geen renkening houdt ....dit is toch heel wat anders dan in " 5 minuten" de vlaamse meerderheid gebruiken ... dit is het afkopen van iets waar men volgens de wet recht op heeft.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die flaminganten allerhande blijven zich belachelijk maken.
De ene groep met hun grote muil tegen de allochtonen. De andere groep met hun grote bek tegen de Walen. En uiteraard tegen omter hardst zeiken tegen mekaar. Als Belgicist kan ik daar niks aan toevoegen tenzij:"I like it!" (Eng. om beide taalgroepen evenveel tegen de haren in te strijken ![]()
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() van waar komt deze tekst?
B-H-V: “Natuurlijk prijs betalen” 03.02.2005 12.05u - Nooit heeft de oude CVP de Vlaamse langetermijnbelangen gediend. Zij liet zich keer op keer meesleuren in nadelige Belgische compromissen. Ook CD&V is in hetzelfde bedje ziek. De recente bocht van het CD&V/N-VA-kartel inzake de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde, slaat werkelijk alles. Flagrant in tegenspraak met eerdere beloften, verklaarde Eric Van Rompuy gisteren: “Het woord ‘gratis’ neem ik niet meer in de mond. Dat is een Stevaertisme. Natuurlijk is CD&V bereid om een prijs te betalen voor de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde. Meer geld voor Brussel zou bijvoorbeeld bespreekbaar kunnen zijn.” |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Het vb kan geen meerderheid halen in de faciliteitengemeenten simpelweg omdat het UF er al een meerderheid heeft ...
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Geloofwaardigheid CD&V-N-VA :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() nogmaals, van waar komt deze tekst, of is dit zo moeilijk?
|
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() website vlaams belang.
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 3 februari 2005 om 18:41. |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gezegd is gezegd : een rubriek waar opmerkelijke, gedurfde of heel onnozel uitspraken in de kijker gezet worden. De uitspraak van klein Erikske klasseer ik in de laatste. De jassendraaier!
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() efkes afwachten,Zopas een mailtje gestuurd naar eric voor uitleg. Want ik vertrouw dit niet zomaar.
Vorige week vertelden ze in de pers ook dat er een breuk was in het kartel. Dus alles met een korreltje zout nemen is geraden. |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die breuk in het kartel zat er anders duidelijk aan te komen, als je het mij vraagt.
Verder groot gelijk 'dat je 'het' niet 'zomaar' vertrouwt. Ik kijk al uit naar het volgende excuus om de kartel'partner' te excuseren. By the way, vanmorgen heel wat gelezen over de alarmbelprocedure....en vooral, de gevolgen daarvan... Puur toeval natuurlijk dat daar, nét nu, aan gedacht wordt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 februari 2005 om 19:21. |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind de tekst hierboven nogal eenzijdig en duidelijk vanuit een bepaalde hoek komend.
Voor zover ik het nieuws volg, is het mijn oordeel dat het nog altijd snor zit. Wat propaganda van het Vlaams (on)belang gaat daar niets aan veranderen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |