Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   "Raadsel voor wie het kan raaden" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=30191)

Lincoln 27 februari 2005 15:59

"Raadsel voor wie het kan raaden"

Een leerling op de eerste rij van de klas een de tweede leerling helemaal achteraan de klas , Ze hebben allebei identiek dezelfde toets ( m.a.w ze hebben van elkaar afgekeken tijdens examen), De vraag is hoe kunnen deze twee leerlingen elkaar "informatie" afwisselen terwijl de ééné op de voorste rij zit een de andere helemaal achteraan zit ?????

P.S: Tussen de eerste rij een de laatste rij zitten 4 rijen van banken !!!

Ra ra ra ra ra wie weet het ??

Grellig 27 februari 2005 16:26

Euhhhhh met behulp van de gravitonen die aangepast zijn op de zwarte gaten van het onzekerheidbegindsel van Heisenberg,gedeeld door de aantrekkingskracht van Jupiter omdat die in conjunctie staat met Saturnus?

Grellig 27 februari 2005 16:29

hallo,ik ben arne en ik ben 8 oud

Lincoln 27 februari 2005 16:31

Ben je niet te kleine voor dit forum ??

Percalion 27 februari 2005 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Een leerling op de eerste rij van de klas een de tweede leerling helemaal achteraan de klas , Ze hebben allebei identiek dezelfde toets ( m.a.w ze hebben van elkaar afgekeken tijdens examen), De vraag is hoe kunnen deze twee leerlingen elkaar "informatie" afwisselen terwijl de ééné op de voorste rij zit een de andere helemaal achteraan zit ?????

P.S: Tussen de eerste rij een de laatste rij zitten 4 rijen van banken !!!

Ra ra ra ra ra wie weet het ??

te weinig info om het precies te kunnen oplossen.
Het kan vanalles zijn; bijvoorbeeld de leerkracht was even weg en die op de voorste rij heeft zijn blad tot vanachter doorgegeven
Of: ze hebben allebei een faxtoestel in hun lessenaar zitten.

Grellig 27 februari 2005 16:34

Citaat:

ja kijk,mijn papa zit hier op en ik mag tiepen.

Nynorsk 27 februari 2005 17:23

Citaat:

Gaan we discrimineren op basis van lengte ja? :-D

Nynorsk 27 februari 2005 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
ja kijk,mijn papa zit hier op en ik mag tiepen.

Je kan mooi typen.

Percalion 27 februari 2005 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Je kan mooi typen.

Pssst nynny ik denk dat hij liegt.

Lincoln 27 februari 2005 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
te weinig info om het precies te kunnen oplossen.
Het kan vanalles zijn; bijvoorbeeld de leerkracht was even weg en die op de voorste rij heeft zijn blad tot vanachter doorgegeven
Of: ze hebben allebei een faxtoestel in hun lessenaar zitten.

Ik zal ff duidelijk zijn , De leeraar heeft ogen op de leerlingen dus de leerlingen kunnen weinig "bewegen" ( contact leggen met elkaar ), De leeraar is constant in de klas.

Percalion 27 februari 2005 17:37

Citaat:

Ik zal ff duidelijk zijn , De leeraar heeft ogen op de leerlingen dus de leerlingen kunnen weinig "bewegen" ( contact leggen met elkaar ), De leeraar is constant in de klas.

Als het een multiple choice-test is, zijn er meerdere mogelijkheden. Ten eerste is er de statistische mogelijkheid dat ze toevallig hetzelfde invullen. Als er bv. maar drie vragen zijn, met telkens de keuzemogelijkheden A en B, is de kans tamelijk groot dat ze hetzelfde invullen.

Als de multiple choice-test groter is, kan men het ook doen met geheime signalen. Kuchen, stampen met de voet, klikken met de balpen.

Dus ik neem aan dat het géén multiple choice-vraag is?

Lincoln 27 februari 2005 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Gaan we discrimineren op basis van lengte ja? :-D

Euhum , Ik dacht eff of het niet tijd was om naar ketnet te kijken

Lincoln 27 februari 2005 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Als het een multiple choice-test is, zijn er meerdere mogelijkheden. Ten eerste is er de statistische mogelijkheid dat ze toevallig hetzelfde invullen. Als er bv. maar drie vragen zijn, met telkens de keuzemogelijkheden A en B, is de kans tamelijk groot dat ze hetzelfde invullen.

Als de multiple choice-test groter is, kan men het ook doen met geheime signalen. Kuchen, stampen met de voet, klikken met de balpen.

Dus ik neem aan dat het géén multiple choice-vraag is?

Het is een examen op z'n ouderwets !

Percalion 27 februari 2005 17:40

Citaat:

Het is een examen op z'n ouderwets !

De klas is eigenlijk een möbiusring.

De leerling die achteraan zit in de klas, zit dus tegelijk vooraan. Op die wijze zijn de twee leerlingen in feite één en dezelfde leerling.

Lincoln 27 februari 2005 17:46

Tegenwoordig is dat zo , Maar ik spreek hier niet van een klas in de vorm van een circel maar wel van rijen banken: b.v.

Percalion 27 februari 2005 17:48

Ik heb het ook over rijen banken, Lincoln, maar het vlak waarin deze banken staan is gekruld in een Moebiusring. Je kunt dus blijven doorgaan tot in oneindigheid, op een eindig vlak. Een cirkel is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar een veel te simpele :D

Er hangt een spiegel aan het plafond en beide schrijven in grote drukletters?

Lincoln 27 februari 2005 17:57

Dat is een mogelijkheid maar dat zal zeker opvallen ,Een ook zal het indruk maken op andere leerlingen ! De leerlingen zelf merken er niets van alleen de twee leerlingen werken met elkaar vanop afstand.

P.S: De leerlingen die naast zitten zullen mischien er iets van merken , maar het geeft zeker geen indruk !

Lincoln 27 februari 2005 17:57

P.S: Er zijn wel risico's !

Vlaanderen Boven 27 februari 2005 17:58

Alle rijen kijken van elkaar af, tot de laatste toe.

Vlaanderen Boven 27 februari 2005 17:58

Citaat:

Dat is een mogelijkheid maar dat zal zeker opvallen ,Een ook zal het indruk maken op andere leerlingen ! De leerlingen zelf merken er niets van alleen de twee leerlingen werken met elkaar vanop afstand.

Verdomme

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be