![]() |
"Bin laden is gestorven"
Eerst heb ik het bericht vernomen op www.asharqalawsat.com
op dit pagina: http://www.asharqalawsat.com/details...351&issue=9649 Daarna ging ik zelf naar het forum van alqaida zelf gaan kijken een inderdaad blijkt het bericht waar te zijn, op dit pagina: http://www.islam-minbar.net/modules/...#forumpost6040 Helaas is de bericht geving in het arabisch , Maar je kunt op dailynews of de gardian gaan kijken , asharqalawsat is heeft bijna dezelfde berichtgeving als de engelse kranten ! |
De paus heeft een goed woordeke gedaan bij Sint-Pieter. Hij mag nu ook komen.:-)
|
Citaat:
Een bevestiging is dat vooralsnog niet, hé. |
Citaat:
|
Op de site van de Guardian en die van de BBC zie ik voorlopig geen melding.
Op Haaretz staat dit: Citaat:
|
En laten we ondertussen ook hopen dat het waar is é.
|
Niks van aan, vind nergens enige berichtgevingen terug.
ik wil harde bewijzen!! (niet in het Arabisch als het kan!) |
Niets op CNN, BBC News.
volgens DEBKAfile: Citaat:
|
Nu maar afwachten of dat waar is.
|
Hij zit in mijne kelder en hij leeft nog, ben net gaan kijken. Ik wil eerst mijn beloofde 25.000.000$ alvorens ik hem op het vliegtuig naar Washington zet...
|
Citaat:
|
Ik dacht dat Bin Laden nog niet eens bestond. Dat het alleen maar een fictief zwart schaap was, een zoveelste afleidigsmaneuvre van de CIA ,om van Bush de grootste warlord ooit te maken
|
Hier gaan we weer....
|
Citaat:
Ik heb eens gebeld met mijne goeie vriend Satan ja, ;-) Moete zijn telefoonnummer ook hebben ? 666 |
Zwarte Spion gij hebt ne kloon gevangen , ik heb den enigen echten uitgeleverd, ik heb just een aanbetaling gedaan voor mijn Vila op Barbados, ...
;-) |
Lincoln, over de doden niks dan goed he.
Ergo, ik probeerde het meest positieve over deze al dan niet fictieve massamoordenaar, religifanaat en machtwellusteling te vertellen. |
Citaat:
(dat 'em ne clown was wist ik al...) |
Fok.nl:
Citaat:
|
Citaat:
Het bericht op fok.nl is gewoon door iemand gepost. Op Debka staat gewoon dat de website uit Lincoln's bericht de dood van Bin Laden meldt. Maw, er is voorlopig maar één primaire melding, namelijk deze op de 'Al Qaida' site. Al de andere berichten citeren dit ene bericht. |
Het interresant ervan is dit bericht:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be