![]() |
Bourgeois en zijn N-VA treffen alle schuld
Het is vooral dankzij Bourgeois en zijn flamingantenkliek dat de lat in het regeerakkoord onrealistisch hoog gelegd werd. De 'crisis' die we vandaag meemaken hebben we dus aan hen te danken, terwijl de Vlamingen daar helemaal niet om gevraagd hebben. De flaminganten hebben de Vlamingen verraden, en het land gedestabiliseerd.
Als de N-VA consequent is, stapt ze uit de regering. Maar de vetpotten zullen allicht belangrijker zijn dan de 'Vlaamse' eer. Let op mijn woorden! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het toepassen van de grondwet vereist geen akkoord.
|
je vertaald het verkeerd.
De huidige crisis is er dankzei de N-VA. Voor de flamiganten is dit niet per definitie slecht. Wat er wordt aangetoont is dat belgie de democratie niet durft laten meespelen. De flamiganten volgen andere regels dan de geen die belgie willen behouden. De verwijten die je maakt zijn voor hen en hun kiezers goed. |
Citaat:
FEIT is dat Belgique per definitie GEEN democratie verdraagt. Een land zoals Belgique overleeft geen democratie die naam waardig. Het is dankzij het instandhouden van het ONDEMOCRATISCHE regime dat dit land zolang heeft kunnen overleven. |
als ik zeg dat ik ook met de meeste betogingen met de Vlaamse vlag ben gaan zwaaien. Ben ik dan nog verkeerd. ik had de bedoeling om me ironisch uittedrukken.
Blijkbaar is dat niet mijn sterkste kant. |
Citaat:
|
De unionisten maken zich hoe langer hoe belachelijker. Aangezien zij zich evenveel met Vlaanderen verbonden voelen, als een kameel met de noordpool, hebben ze geen lessen te geven in flamingantisme. Ik heb trouwens zelden zoveel Blok-termen gehoord in één korte post. Les extrêmes se touchent, zoveel is weeral duidelijk.
Voor de rest weet iedereen door wie we nu in een crisis zitten: de Franstalige partijen. Zij zijn het immers die jaren willen verder regeren zonder de grondwet toe te passen. |
Citaat:
Dat de bub van de Franstaligen geen kwaad willen horen zegt genoeg waar het dat FDF-clubje van Hans om te doen is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een pak van mij hart.
|
Citaat:
Het flamingantisme is niet meer van deze tijd. Ik kan geen enkel land ter wereld bedenken waar Middeleeuwers nog het beleid uitmaken. En je ziet wat er van komt... |
Citaat:
|
Citaat:
Elk land met een monarchie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be