Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

Discussietools
Oud 12 mei 2005, 15:50   #1
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard Bourgeois en zijn N-VA treffen alle schuld

Het is vooral dankzij Bourgeois en zijn flamingantenkliek dat de lat in het regeerakkoord onrealistisch hoog gelegd werd. De 'crisis' die we vandaag meemaken hebben we dus aan hen te danken, terwijl de Vlamingen daar helemaal niet om gevraagd hebben. De flaminganten hebben de Vlamingen verraden, en het land gedestabiliseerd.

Als de N-VA consequent is, stapt ze uit de regering. Maar de vetpotten zullen allicht belangrijker zijn dan de 'Vlaamse' eer. Let op mijn woorden!
Oud 12 mei 2005, 16:16   #2
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Het is vooral dankzij Bourgeois en zijn flamingantenkliek dat de lat in het regeerakkoord onrealistisch hoog gelegd werd. De 'crisis' die we vandaag meemaken hebben we dus aan hen te danken, terwijl de Vlamingen daar helemaal niet om gevraagd hebben. De flaminganten hebben de Vlamingen verraden, en het land gedestabiliseerd.

Als de N-VA consequent is, stapt ze uit de regering. Maar de vetpotten zullen allicht belangrijker zijn dan de 'Vlaamse' eer. Let op mijn woorden!
De flaminganten zijn waarlijk de schuld van alles!! Zij moeten zwaar gestraft worden dmv verkiezingen.
Patriot! is offline  
Oud 12 mei 2005, 16:19   #3
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
De flaminganten zijn waarlijk de schuld van alles!! Zij moeten zwaar gestraft worden dmv verkiezingen.
ja als jullie het zeggen
Oud 12 mei 2005, 16:20   #4
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Oud 12 mei 2005, 16:25   #5
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Het toepassen van de grondwet vereist geen akkoord.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline  
Oud 12 mei 2005, 16:30   #6
nico
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar nico
Standaard

je vertaald het verkeerd.
De huidige crisis is er dankzei de N-VA.
Voor de flamiganten is dit niet per definitie slecht.
Wat er wordt aangetoont is dat belgie de democratie niet durft laten meespelen. De flamiganten volgen andere regels dan de geen die belgie willen behouden. De verwijten die je maakt zijn voor hen en hun kiezers goed.
nico is offline  
Oud 12 mei 2005, 16:34   #7
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat er wordt aangetoont is dat belgie de democratie niet durft laten meespelen. De flamiganten volgen andere regels dan de geen die belgie willen behouden.
Je beseft blijkbaar niet half hoezeer jij jezelf tegenspreekt en tegelijk de waarheid zegt.

FEIT is dat Belgique per definitie GEEN democratie verdraagt.

Een land zoals Belgique overleeft geen democratie die naam waardig.

Het is dankzij het instandhouden van het ONDEMOCRATISCHE regime dat dit land zolang heeft kunnen overleven.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 mei 2005 om 16:38.
Knuppel is offline  
Oud 12 mei 2005, 16:37   #8
nico
Vreemdeling

Standaard

als ik zeg dat ik ook met de meeste betogingen met de Vlaamse vlag ben gaan zwaaien. Ben ik dan nog verkeerd. ik had de bedoeling om me ironisch uittedrukken.
Blijkbaar is dat niet mijn sterkste kant.

Laatst gewijzigd door nico : 12 mei 2005 om 16:38.
nico is offline  
Oud 12 mei 2005, 16:39   #9
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Het toepassen van de grondwet vereist geen akkoord.
In een democratisch land niet, nee...
Oud 12 mei 2005, 16:40   #10
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

De unionisten maken zich hoe langer hoe belachelijker. Aangezien zij zich evenveel met Vlaanderen verbonden voelen, als een kameel met de noordpool, hebben ze geen lessen te geven in flamingantisme. Ik heb trouwens zelden zoveel Blok-termen gehoord in één korte post. Les extrêmes se touchent, zoveel is weeral duidelijk.

Voor de rest weet iedereen door wie we nu in een crisis zitten: de Franstalige partijen. Zij zijn het immers die jaren willen verder regeren zonder de grondwet toe te passen.
Oud 12 mei 2005, 16:42   #11
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
De unionisten maken zich hoe langer hoe belachelijker. Aangezien zij zich evenveel met Vlaanderen verbonden voelen, als een kameel met de noordpool, hebben ze geen lessen te geven in flamingantisme. Ik heb trouwens zelden zoveel Blok-termen gehoord in één korte post. Les extrêmes se touchent, zoveel is weeral duidelijk.

Voor de rest weet iedereen door wie we nu in een crisis zitten: de Franstalige partijen. Zij zijn het immers die jaren willen verder regeren zonder de grondwet toe te passen.
Precies.

Dat de bub van de Franstaligen geen kwaad willen horen zegt genoeg waar het dat FDF-clubje van Hans om te doen is.
Oud 12 mei 2005, 16:45   #12
nico
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje

laat me even duidelijkzijn ik ben geen unionist ik wilde enkel sarcastisch/ironisch zijn. Ik wild enkel aan tonen dat wij er wel inslagen om onze punten op de agenda te zetten door deze strategie. hoe het dan loopt momenteel is even iets anders

Laatst gewijzigd door nico : 12 mei 2005 om 16:49.
nico is offline  
Oud 12 mei 2005, 16:50   #13
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nico
laat me even duidelijkzijn ik ben geen unionist ik wilde enkel sarcastisch/ironisch zijn. Ik wild enkel aan tonen dat wij er wel inslagen om onze punten op de agenda te zetten door deze strategie. hoe het dan loopt momenteel is even iets anders
Ik had het dan ook niet tegen u (uw post was me dunkt duidelijk genoeg hoor).
Oud 12 mei 2005, 17:08   #14
nico
Vreemdeling

Standaard

Een pak van mij hart.
nico is offline  
Oud 13 mei 2005, 08:04   #15
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Je beseft blijkbaar niet half hoezeer jij jezelf tegenspreekt en tegelijk de waarheid zegt.

FEIT is dat Belgique per definitie GEEN democratie verdraagt.

Een land zoals Belgique overleeft geen democratie die naam waardig.

Het is dankzij het instandhouden van het ONDEMOCRATISCHE regime dat dit land zolang heeft kunnen overleven.
De flaminganten hebben er zelf om gevraagd. Na jarenlange stigmatisering en beschimping van de franstaligen, is het welletjes geweest. BHV doet hen de das om, en ik hoop dat ze nu sneller verzuipen in hun poel van haat en frustratie.

Het flamingantisme is niet meer van deze tijd. Ik kan geen enkel land ter wereld bedenken waar Middeleeuwers nog het beleid uitmaken. En je ziet wat er van komt...
Oud 13 mei 2005, 08:43   #16
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
waar Middeleeuwers nog het beleid uitmaken. ...
iets middeleeuws..... zoals een monarchie bvb?
vrijevlaming is offline  
Oud 13 mei 2005, 08:44   #17
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Het flamingantisme is niet meer van deze tijd. Ik kan geen enkel land ter wereld bedenken waar Middeleeuwers nog het beleid uitmaken. En je ziet wat er van komt...
Oh jawel,

Elk land met een monarchie.
Calle is offline  
Oud 13 mei 2005, 08:45   #18
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming
iets middeleeuws..... zoals een monarchie bvb?
Onze monarchie is piepjong, modern en eigentijds. In de Middeleeuwen heerste er voornamelijk een vorstelijk absolutisme.
Oud 13 mei 2005, 09:24   #19
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte
wat een argumentatie
Oud 13 mei 2005, 12:05   #20
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De flaminganten hebben er zelf om gevraagd. Na jarenlange stigmatisering en beschimping van de franstaligen, is het welletjes geweest. BHV doet hen de das om, en ik hoop dat ze nu sneller verzuipen in hun poel van haat en frustratie.
Door toegevingen van de door u naar de hel gewenste flaminganten zijn de Franstaligen in België de best beschermde minderheid die in eender welk land van deze ganse aardkloot bestaat. En de dank die de Franstaligen daarvoor geven? Ze verzuipen in een zielige vorm van masochisme (en nu spreek ik over het FDF) die zelden zijn gelijk heeft gekend. Enige bescheidenheid zou u misschien niet misstaan in deze.

Citaat:
Volgens mij zijn Middeleeuwers al lang dood, maar ik kan het begrijpen dat iemand als u nog verwijst naar argumenten die te maken hebben met alchemie en het zoeken naar de Steen der Wijzen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be