![]() |
Op 28 mei 2003 verscheen dit artikel op de website van het Vlaams Blok :
Citaat:
|
Hier zijn al een aantal topics over geopend hoor, je moet maar eens zoeken bij binnenlandse politiek. :wink:
|
Wanne, wil je een monompolie van geweld voor de staat???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Burgers niet bewapenen: akkoord, maar dan wel als de politie en justitie efficiënter werkt. Maar ik denk dat het probleem bij de Juwelierszaken elders ligt: namelijk in het feit dat zij al hun bezittingen niet verzekeren of kunnen verzekeren wegens te duur. Indien dit wel het geval was, dan zouden juweliers veel minder geneigd zijn om een vuurwapen in huis te halen ter bescherming van have en goed.
|
De vergelijking die het Blok hier maakt is gewoon niet te maken.
Deze juwelier schoot in zijn eigen zaak, oog in oog met de overvaller, een overvaller een kogel in de buik. Wouter Tyberghein schoot vanuit het venster van zijn eerste verdieping op vluchtende inbrekers, en trof één daarvan in de rug. Ik heb in het vet gezet wat de bepalende factoren zijn en waarom beide incidenten niet te vergelijken zijn. |
Akkoord met Vierkant.
|
Het topic kon net zo goed zijn: Overvaller vuurt op juwelier en klanten. Maar dat schrijven de kranten niet wegens te weinig spectakel waarde.
|
Jammer dat die juwelier die gansters niet kapot heeft kunnen maken.
Misschien schietlessen volgen en volgende keer beter! A propos,heeft iemand meer info over de etnische achtergrond van deze twee lieverdjes? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nogmaals voor mij is er helemaal geen verschil. een ereburgerschap zou hier meer op zijn plaats geweest zijn!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be