![]() |
Vlaams Belang moet niet meedoen aan 2006, ze winnen vanzelf in Antwerpen...
Citaat:
Mooi, mooi! Citaat:
|
De VLD kan nog niet overweg met hun eigen achterban.
Hoe zouden ze dan overweg kunnen met de NVA en de CD&V ? |
Vlaams Belang aan de macht in Antwerpen, dat wordt lachen. Ik voorspel al felle ruzies van voor de verkiezingen (waarbij de akkefietjes van de VLD op spelerij zullen lijken), en erna barst de partij gewoon volledig open als een rotte stinkende zweer.
Waarom? Die partij bestaat voor het grootste deel uit egotrippers en eeuwige klagers, de achterban zijn nerveuze aggressievelingen die vaak met moeite hun eigen naam juist kunnen schrijven. Mannen waar ik wel nog respect voor kan opbrengen zoals Annemans zullen al snel door hebben dat het Belang absoluut geen bestuurspartij is maar een thema-partij zoals Groen, en die blijven beter in de oppositie. Ik onderken voor een stuk de positieve effecten van de partij, omdat ze zaken bespreekbaar heeft gemaakt die vroeger gewoonweg doodgezwegen werden, maar ze is absoluut niet klaar om de leiding te nemen. Ze gaan zichzelf kapotruzieën en houden het niet 1 termijn vol. Hopelijk trekken ze de rest van het land niet mee in hun ondergang. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze heeft lessen getrokken uit het verleden, met name de politieke ondergangen en successen in Frankrijk, Nederland, Oostenrijk, Engeland, Duitsland en ga zo maar door. We zijn er klaar voor en zullen het bestuur goed en correct in handen nemen! |
Vlaams Belang gaat niet meer vooruit in antwerpen of 2006 zou de laatste keer moeten zijn. En ik zeg dit met spijt in mijn hart maar heb je al eens een middelbare school zien buitenkomen? Als er voor elke autochtoon 3 allochtonen geboren worden is dit de logica zelve...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ps.: En ik heb inderdaad nog nooit een middelbare school zien buitenkomen. :-)[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Als partijen samen willen gaan om de macht te behouden en niet omwille van hun programma is dit een doodgeboren kind. Dit lijkt er dan gewoon op dat het ze enkel om de macht (en het geld) te doen is niet om een beleid te voeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach het Belang staat of valt niet bij Antwerpen. Ik verwacht een spectaculaire vooruitgang in de middelgrote steden, waaronder de mijn :) |
Citaat:
|
In mijn gemeente zullen ze er ook weer op vooruit gaan, hoewel ze er hier echt wel 'crap' op de lijst durven zetten. Mensen die al PV hebben voor openbare dronkenschap en vechtpartijen en andere incidenten... Je zou toch denken dat ze bij het VB slimmer zouden zijn hé.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anale kruisbestuiving? http://forum.politics.be/showthread....30#post1232430 Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Wogotahenne? Egidius |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be