Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Minderwaardigheidsomplex homo's ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=38803)

Tegendradigaard 18 augustus 2005 11:58

Minderwaardigheidsomplex homo's ?

Zeg nu zelf, zonen titel vraagt om hevige reacties...

Bon waar het mij omgaat is het volgende. Vele homo's hier aanwezig zitten continu te speuren naar iedere vorm van homohaat. Ze zitten te zoeken naar alle mogelijk "discriminaties" waar ze het slachtoffer van zouden zijn. (Huwelijk, adoptie,....) En als ze zo iets gevonden hebben dan staan ze klaar met het vingertje in de lucht om eenieder die niet alles wil toestaan aan homo's af te keuren...

Zou het kunnen zijn dat de homo's die zich daar mee bezig houden eigenlijk een minderwaardigheidscomplex hebben over hun homo-zijn ?
Ik lees diezelfde homo's regelmatig zeggen dat homo-zijn in feite normaal is en enkel gewoon een andere vorm van sexualiteit is.

Wel waarom doen jullie het dan niet gewoon en vooral wees verdomme eens fier op het feit dat je homo bent en zit niet te zeuren en te speuren naar mogelijke vormen van discriminatie.
Aanvaard jezelf zoals je bent en ook met de mogelijkheden die dat met zich meebrengt. Het heeft voordelen en ook nadelen, net zoals alles in het leven.

Volgens mij is een echte homo die zichzelf aanvaard heeft zoals hij is, gelukkig met zichzelf en heeft hij geen nood aan extra bepampering (alhoewel sommigen dat misschien sexueel wel graag hebben....) door allerlei mogelijk wetten en regels..

after all het gaat toch maar om seks he en daarin zijn zo weinig mogelijk regels nodig...

Allez nu zal ik weer nen homohater zijn zekers....

Tegendradigaard 18 augustus 2005 12:05

Allez een voorbeeldje om mijn gedachtengang iets duidelijker te maken.

ne jongen wordt geboren als homo, want homo dat ben je, dat word je niet he.. noem het een speling van de natuur.
Die homo eist dat hij kan trouwen, die homo eist dat hij kinderen kan krijgen want hij wil dat en hij voelt zich gediscrimineerd tov van de gewone hetero die dit wel allemaal kan.

nen andere jongen wordt geboren met slechts 1 been, dus die is mindervalide en die is dat niet geworden door een ongeval. Een speling van de natuur.
Die mindervalide eist echter dat hij kan meedoen aan de olympische spelen voor validen. Hij wil gelijkschakeld worden met de andere en eventueel kans maken op een olympische medaille als Ben Johnson of Carl Lewis (om maar iets te zeggen)
Nu kan hij natuurlijk geen echt been bijkrijgen om ook te lopen zoals die andere sprinters, maar men zou om de mensen gelijk te schakelen kunnen zeggen : we hakken gewoon van de valide sprinters een been af en ze hebben evenveel kansen en rechten om een medaille te halen.

Eigenlijk komt het hier op neer in de twee gevallen :aanvaard jezelf zoals je bent en wees er fier op, op wie je bent.

Seffens ben ik nog ne mindervaliden hater ook zekers...

Je zal maar geboren worden als homo met 1 been natuurlijk....

Mitgard 18 augustus 2005 12:09

man gij zijt saai.

Geertje 18 augustus 2005 12:10

Zitten hier nog homo's. Ik wil er ook één in huis, ze schijnen mooier dan mooi de was te doen.

Ik wist trouwens niet dat ze een minderwaardigheidscomplex hadden. Had je nu gezegd een meerderwaardigheidscomplex dan zou ik je nog kunnen volgen hebben.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Geertje on 18-08-2005 at 13:11
Reason:
--------------------------------

Zitten hier nog homo's. Ik wil er ook één in huis, ze schijnen mooier dan mooi de was te doen.

Ik wist trouwens niet dat ze een minderwaardigheidscomplex hadden. Had je nu gezegd een meerderwaardigheidscomplex dan zou ik je nog kunnen volgen hebben.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Zitten hier nog homo's. Ik wil er ook één in huis, ze schijnen mooier dan mooi de was te doen.[/size]
[/edit]

Turkje 18 augustus 2005 12:11

Homo-zijn is voor u dus hetzelfde als mindervalide zijn? ;-)

Anders geredeneerd kan ik ook komen tot het volgende voorbeeldje: in Iran wordt openlijke homoseksualiteit zwaar bestraft. Volgens u mogen homo's daar niet tegen protesteren, want het is nu eenmaal de situatie waarin ze terechtkomen door hun homo-zijn. Meer nog: ze zouden er fier op moeten zijn dat ze zwaar bestraft worden.

Of laten we het nog anders spelen: Vlaams Belangers worden in Vlaanderen met de nek aangekeken, en worden ze in vele gevallen door hun lidmaatschap benadeeld. Daar zouden ze niet tegen mogen protesteren. Integendeel, ze zouden dat lijdzaam moeten ondergaan en fier zijn op hun Vlaams-Belangerschap.

??

praha 18 augustus 2005 12:12

dan hakken we toch gewoon al die gehuwde hetero's een been af ?

Musketo 18 augustus 2005 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Zeg nu zelf, zonen titel vraagt om hevige reacties...

Bon waar het mij omgaat is het volgende. Vele homo's hier aanwezig zitten continu te speuren naar iedere vorm van homohaat. Ze zitten te zoeken naar alle mogelijk "discriminaties" waar ze het slachtoffer van zouden zijn. (Huwelijk, adoptie,....) En als ze zo iets gevonden hebben dan staan ze klaar met het vingertje in de lucht om eenieder die niet alles wil toestaan aan homo's af te keuren...

Zou het kunnen zijn dat de homo's die zich daar mee bezig houden eigenlijk een minderwaardigheidscomplex hebben over hun homo-zijn ?
Ik lees diezelfde homo's regelmatig zeggen dat homo-zijn in feite normaal is en enkel gewoon een andere vorm van sexualiteit is.

Wel waarom doen jullie het dan niet gewoon en vooral wees verdomme eens fier op het feit dat je homo bent en zit niet te zeuren en te speuren naar mogelijke vormen van discriminatie.
Aanvaard jezelf zoals je bent en ook met de mogelijkheden die dat met zich meebrengt. Het heeft voordelen en ook nadelen, net zoals alles in het leven.

Volgens mij is een echte homo die zichzelf aanvaard heeft zoals hij is, gelukkig met zichzelf en heeft hij geen nood aan extra bepampering (alhoewel sommigen dat misschien sexueel wel graag hebben....) door allerlei mogelijk wetten en regels..

after all het gaat toch maar om seks he en daarin zijn zo weinig mogelijk regels nodig...

Allez nu zal ik weer nen homohater zijn zekers....

Wat weet gij daar nu van. Onnozele hetero.

praha 18 augustus 2005 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Of laten we het nog anders spelen: Vlaams Belangers worden in Vlaanderen met de nek aangekeken, en worden ze in vele gevallen door hun lidmaatschap benadeeld. Daar zouden ze niet tegen mogen protesteren. Integendeel, ze zouden dat lijdzaam moeten ondergaan en fier zijn op hun Vlaams-Belangerschap.

??

dan hakken we gewoon al die vb-ers een been af in ruil voor hun partijkaart

praha 18 augustus 2005 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Wat weet gij daar nu van. Onnozele hetero.

tssss nu voelen die mindervalide hetero's van 't vb zich al gediscrimineerd omdat ze niet al te snugger zijn

Rene Artois 18 augustus 2005 12:17

Citaat:

Dat doen ze ook. Het is een pariastempel die tegenwoordig met trots gedragen wordt.

Turkje 18 augustus 2005 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois
Dat doen ze ook. Het is een pariastempel die tegenwoordig met trots gedragen wordt.

:lol: Dus u belooft vanaf heden niet meer te protesteren als ze u overladen met pek en veren? (of veroordelen wegens "herhaaldelijk aanzetten tot "enz.)

Turkje 18 augustus 2005 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha
dan hakken we gewoon al die vb-ers een been af in ruil voor hun partijkaart

We kunnen misschien beter beginnen met hun hoofd ;-) :twisted:

(voor de zeurpieten: 't is maar om te lachen hé)

Rene Artois 18 augustus 2005 12:33

Citaat:

Dus u belooft vanaf heden niet meer te protesteren als ze u overladen met pek en veren? (of veroordelen wegens "herhaaldelijk aanzetten tot "enz.)

Tuurlijk niet. Maar ik ben dan ook geen blokker. De blokkers die ik ken doen het ook niet. Die zeggen gewoon : wacht tot de volgende verkiezingen.

Musketo 18 augustus 2005 12:38

Als Jan Van Den Berghe hier zou zijn, hij zou zeggen dat God homoseksualiteit afkeurt.

Dat is wat ik ervan denk se.

Turkje 18 augustus 2005 12:40

Citaat:

Tuurlijk niet. Maar ik ben dan ook geen blokker. De blokkers die ik ken doen het ook niet. Die zeggen gewoon : wacht tot de volgende verkiezingen.

Dus al die affiches met "respect voor de vrije meningsuiting", en al dat gezever over het cordon sanitair dat moet afgeschaft worden, dat komt allemaal niet van het Blok? Welke clone-partij wandelt er dan wel niet rond hier in ons Belgikske?

Enfin, ge zijt er u weer vantussen aan het draaien, zoveel is wel duidelijk ;-)

praha 18 augustus 2005 12:58

Citaat:

Dus al die affiches met "respect voor de vrije meningsuiting", en al dat gezever over het cordon sanitair dat moet afgeschaft worden, dat komt allemaal niet van het Blok?

nene natuurlijk niet
dat is het werk van die zionistische extreemmoslim infiltranten binnen het blok

Rene Artois 18 augustus 2005 13:01

Citaat:

Dus al die affiches met "respect voor de vrije meningsuiting", en al dat gezever over het cordon sanitair dat moet afgeschaft worden, dat komt allemaal niet van het Blok? Welke clone-partij wandelt er dan wel niet rond hier in ons Belgikske?

Enfin, ge zijt er u weer vantussen aan het draaien, zoveel is wel duidelijk

U is in elk geval zeer weinig duidelijk. Het VB is nog niet zo dictatoriaal dat ze voor alle leden en aanhangers kunnen spreken. Ik heb in mijn kennissenkring nog geen blokker weten klagen over een gebrek aan aanvaarding in de bredere geledingen van de maatschappij.

Turkje 18 augustus 2005 13:07

Citaat:

U is in elk geval zeer weinig duidelijk. Het VB is nog niet zo dictatoriaal dat ze voor alle leden en aanhangers kunnen spreken. Ik heb in mijn kennissenkring nog geen blokker weten klagen over een gebrek aan aanvaarding in de bredere geledingen van de maatschappij.

Mijn stuur is nog niet zo goed uitgerust dat het al deze 180° bochten aankan... Vooraleer compleet te ontsporen is het dus het beste nu af te haken.

Rene Artois 18 augustus 2005 13:17

Citaat:

Mijn stuur is nog niet zo goed uitgerust dat het al deze 180° bochten aankan... Vooraleer compleet te ontsporen is het dus het beste nu af te haken.

Dat staat u uiteraard vrij. Ik kan begrijpen dat u niet graag terugkomt op eerder gedane uitspraken.

Turkje 18 augustus 2005 13:52

Citaat:

Dat staat u uiteraard vrij. Ik kan begrijpen dat u niet graag terugkomt op eerder gedane uitspraken.

Als het de bedoeling was om toch verder te gaan in een discussie waarin u het wit in uw eigen ogen wilt ontkennen, bon, dan hebt u bij deze gewonnen. Antwoord dus gewoon effe rustig op de volgende vragen, en we zijn weer back on track:

1) zijn uw kennissen-Blokkers voor of tegen het cordon sanitair
2) vinden uw kennissen-Blokkers de veroordeling van de Blok-vzws voor het systematisch aanzetten tot racisme en haat terecht of niet
3) vinden uw kennissen-Blokkers het terecht dat dat het Blok met de nek wordt aangekeken, soms zelfs gediscrimineerd, of gebeurt zoiets volgens uw kennissen-Blokkers überhaupt niet

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be