![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg nu zelf, zonen titel vraagt om hevige reacties...
Bon waar het mij omgaat is het volgende. Vele homo's hier aanwezig zitten continu te speuren naar iedere vorm van homohaat. Ze zitten te zoeken naar alle mogelijk "discriminaties" waar ze het slachtoffer van zouden zijn. (Huwelijk, adoptie,....) En als ze zo iets gevonden hebben dan staan ze klaar met het vingertje in de lucht om eenieder die niet alles wil toestaan aan homo's af te keuren... Zou het kunnen zijn dat de homo's die zich daar mee bezig houden eigenlijk een minderwaardigheidscomplex hebben over hun homo-zijn ? Ik lees diezelfde homo's regelmatig zeggen dat homo-zijn in feite normaal is en enkel gewoon een andere vorm van sexualiteit is. Wel waarom doen jullie het dan niet gewoon en vooral wees verdomme eens fier op het feit dat je homo bent en zit niet te zeuren en te speuren naar mogelijke vormen van discriminatie. Aanvaard jezelf zoals je bent en ook met de mogelijkheden die dat met zich meebrengt. Het heeft voordelen en ook nadelen, net zoals alles in het leven. Volgens mij is een echte homo die zichzelf aanvaard heeft zoals hij is, gelukkig met zichzelf en heeft hij geen nood aan extra bepampering (alhoewel sommigen dat misschien sexueel wel graag hebben....) door allerlei mogelijk wetten en regels.. after all het gaat toch maar om seks he en daarin zijn zo weinig mogelijk regels nodig... Allez nu zal ik weer nen homohater zijn zekers....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Allez een voorbeeldje om mijn gedachtengang iets duidelijker te maken.
ne jongen wordt geboren als homo, want homo dat ben je, dat word je niet he.. noem het een speling van de natuur. Die homo eist dat hij kan trouwen, die homo eist dat hij kinderen kan krijgen want hij wil dat en hij voelt zich gediscrimineerd tov van de gewone hetero die dit wel allemaal kan. nen andere jongen wordt geboren met slechts 1 been, dus die is mindervalide en die is dat niet geworden door een ongeval. Een speling van de natuur. Die mindervalide eist echter dat hij kan meedoen aan de olympische spelen voor validen. Hij wil gelijkschakeld worden met de andere en eventueel kans maken op een olympische medaille als Ben Johnson of Carl Lewis (om maar iets te zeggen) Nu kan hij natuurlijk geen echt been bijkrijgen om ook te lopen zoals die andere sprinters, maar men zou om de mensen gelijk te schakelen kunnen zeggen : we hakken gewoon van de valide sprinters een been af en ze hebben evenveel kansen en rechten om een medaille te halen. Eigenlijk komt het hier op neer in de twee gevallen :aanvaard jezelf zoals je bent en wees er fier op, op wie je bent. Seffens ben ik nog ne mindervaliden hater ook zekers... Je zal maar geboren worden als homo met 1 been natuurlijk....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() man gij zijt saai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Zitten hier nog homo's. Ik wil er ook één in huis, ze schijnen mooier dan mooi de was te doen.
Ik wist trouwens niet dat ze een minderwaardigheidscomplex hadden. Had je nu gezegd een meerderwaardigheidscomplex dan zou ik je nog kunnen volgen hebben.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Geertje : 18 augustus 2005 om 12:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Homo-zijn is voor u dus hetzelfde als mindervalide zijn?
![]() Anders geredeneerd kan ik ook komen tot het volgende voorbeeldje: in Iran wordt openlijke homoseksualiteit zwaar bestraft. Volgens u mogen homo's daar niet tegen protesteren, want het is nu eenmaal de situatie waarin ze terechtkomen door hun homo-zijn. Meer nog: ze zouden er fier op moeten zijn dat ze zwaar bestraft worden. Of laten we het nog anders spelen: Vlaams Belangers worden in Vlaanderen met de nek aangekeken, en worden ze in vele gevallen door hun lidmaatschap benadeeld. Daar zouden ze niet tegen mogen protesteren. Integendeel, ze zouden dat lijdzaam moeten ondergaan en fier zijn op hun Vlaams-Belangerschap. ??
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan hakken we toch gewoon al die gehuwde hetero's een been af ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() (voor de zeurpieten: 't is maar om te lachen hé)
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Als Jan Van Den Berghe hier zou zijn, hij zou zeggen dat God homoseksualiteit afkeurt.
Dat is wat ik ervan denk se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enfin, ge zijt er u weer vantussen aan het draaien, zoveel is wel duidelijk ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is het werk van die zionistische extreemmoslim infiltranten binnen het blok |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1) zijn uw kennissen-Blokkers voor of tegen het cordon sanitair 2) vinden uw kennissen-Blokkers de veroordeling van de Blok-vzws voor het systematisch aanzetten tot racisme en haat terecht of niet 3) vinden uw kennissen-Blokkers het terecht dat dat het Blok met de nek wordt aangekeken, soms zelfs gediscrimineerd, of gebeurt zoiets volgens uw kennissen-Blokkers überhaupt niet
![]() |