![]() |
Keurt u de gewelddaden van zondag goed?
Graag uw reactie op deze peiling naar aanleiding van de Belgische militanten die deze zondag het slachtoffer werden van extreem-rechts, en bijzonder laf, geweld.
Herinnert u zich nog de 13-juni verkiezingscampagne van het Vlaams Blok? Dat was toch een kwestie van vrije meningsuiting? Wel, die was dan in ieder geval toch ver zoek op de bijeenkomst van de Vlaams-nationalisten op de IJzerwake. Vrije meningsuiting werkt in beide richtingen, flamimbo's! |
Men had deze kwestie verbaal kunnen oplossen, maar dat heeft men niet gedaan. De ware aard van sommigen is weer bovengekomen (zie de berichten van o.a. zwarte orde op dit forum) en ik hoop dat deze gasten even stoer zijn om de gevolgen van zulk gedrag te dragen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
duh
|
Gewelddaden keur ik NOOIT goed!
Maar aangezien ik hier alleen de betrokken(Belgicsten & Voorpost) partijen hoor. En ik nog geen enkele onafhankelijke bron(bv. gerechterlijke uitspraak) gehoord heb, weet ik niet of er zondag wel gewelddaden gepleegd zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
De maskers vallen! Beagle en Riksken zijn momenteel de twee eersten die in dit jonge onderwerp hun goedkeuring geven aan het gebruik van geweld!
|
Citaat:
Wat is uw pointe? |
Enkel psychopaten keuren dit goed.
|
Het was toch de bedoeling de pers te halen. Waren jullie er weg gebleven dan was jullie niets overkomen. Nu niet de platte vis komen uithangen hé.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enkel psychopaten keuren zoiets goed, ik herhaal het!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be