Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Citaat uit het Belang van Limburg (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4094)

Tantist 24 juni 2003 13:48

Dit is de kern, of zou de kern moeten zijn, van het flamingantisme en van elke realpolitik:

===============================================
Overigens is Di Rupo de mening toegedaan dat ook de Vlaming niet wakker ligt van nog meer regionalisering, maar wel wakker ligt van de werkloosheid, de sociale zekerheid, de sputterende economie, de onveiligeid, de trage rechtspraak... Elio Di Rupo heeft overschot van gelijk. Alleen, hoe lossen we die problemen op wanneer Vlamingen en Walen een totaal andere visie hebben op deze problemen en de mogelijke oplossingen? Juist, door nog meer te regionaliseren!
===============================================

Eric Donckier in Het Belang Van Limburg op 9 mei

Patriot! 24 juni 2003 15:29

Geschreven door het vriendje van de Limburgs N-VA heerseres, hoe kan het ook anders :roll:

Johan C. 24 juni 2003 15:37

Heeft Eric een relatie met Frieda? 8O

Patriot! 24 juni 2003 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Caenen
Heeft Eric een relatie met Frieda? 8O

duh :wink:

Johan C. 24 juni 2003 15:40

duh??? Klare taal graag :?:

Patriot! 24 juni 2003 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Caenen
duh??? Klare taal graag :?:

ja

Johan C. 24 juni 2003 15:57

Is dit een BUB compottheorie of realiteit, graag reacties. Ik ben zwaar geschokeerd 8O :oops: 8O

Knuppel 24 juni 2003 16:59

Maak je niet te druk over de BUBbers, Johan. Er werd al eerder door hen geïnsinueerd dat 'Het Belang van Limburg' een antimonarchistische krant is en de hoofredacteur (de naam van Eric Donckier viel hen niet te binnen) een Vlaams-nationalist.
Ben je immers niet voor de BUB dan ben je tegen hen en behoor je vanzelfsprekend tot die gehate Vlaams-nationalisten.

Gelukkig zit jij goed.
De BUBbers gebruiken niet voor niets graag citaten van Bert Anciaux en Lionel VdB. Voor hen behoren deze ex.vlaams-nationalisten al min of meer tot B-plus en zijn ze dus volkomen ongevaarlijk voor hun geliefde Belgische koninkrijk.

Bruno* 24 juni 2003 18:46

We hebben de touwtjes stevig in handen, zeker met de komen meest anti-Vlaamse regering sedert 30 jaar :twisted:

Tantist 24 juni 2003 19:20

Afin, op de inhoud wordt weer niet in gegaan.

Ik had niets anders verwacht...

alpina 24 juni 2003 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
We hebben de touwtjes stevig in handen, zeker met de komen meest anti-Vlaamse regering sedert 30 jaar :twisted:

En daar draait het bij de BUb uiteindelijk allemaal rond he!! Zo antiVlaams mogelijk. Proficiat met je anti-gedoe. :roll:

Knuppel 24 juni 2003 19:30

Ik vraag me af waarom de BUB niet naar een webstek in Franstalig België verhuist om dit soort 'reclame' te maken voor hun partij.

Inplaats van 0,34% halen ze daar misschien wel 34 hele procenten!

Of is hun frans daar niet goed genoeg voor? :lol:

Leggen jullie, BUBbers nu eens de relatie uit tussen Eric Donckier en Frieda Brepoels? :o
Wij zouden ook graag weten wat de BUB weet, hoor! :D

Johan C. 24 juni 2003 19:30

BUB vriendjes ik denk dat onze nicht Elio stilaan nachtmerries krijgt van kameraard Steve.... :twisted:

Tantist 24 juni 2003 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:

En daar draait het bij de BUb uiteindelijk allemaal rond he!! Zo antiVlaams mogelijk. Proficiat met je anti-gedoe. :roll:

Je moet meegaan met je tijd... "Anti" is oud... Nu gebruiken we "anders". Andersglobalisten, anders-Vlaams,... :wink:

alpina 24 juni 2003 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:

Citaat:

Je moet meegaan met je tijd... "Anti" is oud... Nu gebruiken we "anders". Andersglobalisten, anders-Vlaams,... :wink:

Dat heb je gepikt van Rudys...(weet ik veel wat er nog allemaal achter komt :wink: ) maar het is wel grappig!! 8)

Tantist 24 juni 2003 20:05

En dan :P

alpina 24 juni 2003 20:07

Citaat:

Patenten en zo he!! :lol: Je moet daar mee opletten, voor je het weet sta je voor een rechter. :wink:

Tantist 24 juni 2003 20:09

Citaat:

Citaat:

Patenten en zo he!! :lol: Je moet daar mee opletten, voor je het weet sta je voor een rechter. :wink:

Dat zal dan wel eerder zijn omdat ik een staatsgevaarlijk individu ben, dan om plagiaat

(Ik maak mij geen illusies, ik weet dat de Staatsveiligheid bepaalde groepen opvolgt, ook al zijn wij braaf)

alpina 24 juni 2003 20:10

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Dat zal dan wel eerder zijn omdat ik een staatsgevaarlijk individu ben, dan om plagiaat

(Ik maak mij geen illusies, ik weet dat de Staatsveiligheid bepaalde groepen opvolgt, ook al zijn wij braaf)

Misschien werken die lepe BUB'ers wel in functie van de staatsveiligheid!! 8)

Patriot! 24 juni 2003 20:23

Citaat:

Citaat:

Citaat:

geniaal

wij
zijn
inderdaad
anders
Vlaams
Belgisch
dus
niet
enkel
Vlaams
of
Waals
B
U
B

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be