![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is de kern, of zou de kern moeten zijn, van het flamingantisme en van elke realpolitik:
=============================================== Overigens is Di Rupo de mening toegedaan dat ook de Vlaming niet wakker ligt van nog meer regionalisering, maar wel wakker ligt van de werkloosheid, de sociale zekerheid, de sputterende economie, de onveiligeid, de trage rechtspraak... Elio Di Rupo heeft overschot van gelijk. Alleen, hoe lossen we die problemen op wanneer Vlamingen en Walen een totaal andere visie hebben op deze problemen en de mogelijke oplossingen? Juist, door nog meer te regionaliseren! =============================================== Eric Donckier in Het Belang Van Limburg op 9 mei
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geschreven door het vriendje van de Limburgs N-VA heerseres, hoe kan het ook anders
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
duh ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak je niet te druk over de BUBbers, Johan. Er werd al eerder door hen geïnsinueerd dat 'Het Belang van Limburg' een antimonarchistische krant is en de hoofredacteur (de naam van Eric Donckier viel hen niet te binnen) een Vlaams-nationalist.
Ben je immers niet voor de BUB dan ben je tegen hen en behoor je vanzelfsprekend tot die gehate Vlaams-nationalisten. Gelukkig zit jij goed. De BUBbers gebruiken niet voor niets graag citaten van Bert Anciaux en Lionel VdB. Voor hen behoren deze ex.vlaams-nationalisten al min of meer tot B-plus en zijn ze dus volkomen ongevaarlijk voor hun geliefde Belgische koninkrijk.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() We hebben de touwtjes stevig in handen, zeker met de komen meest anti-Vlaamse regering sedert 30 jaar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Afin, op de inhoud wordt weer niet in gegaan.
Ik had niets anders verwacht...
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waarom de BUB niet naar een webstek in Franstalig België verhuist om dit soort 'reclame' te maken voor hun partij.
Inplaats van 0,34% halen ze daar misschien wel 34 hele procenten! Of is hun frans daar niet goed genoeg voor? ![]() Leggen jullie, BUBbers nu eens de relatie uit tussen Eric Donckier en Frieda Brepoels? :o Wij zouden ook graag weten wat de BUB weet, hoor! ![]()
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() En dan
![]()
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
(Ik maak mij geen illusies, ik weet dat de Staatsveiligheid bepaalde groepen opvolgt, ook al zijn wij braaf)
![]() |
![]() |
#19 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wij zijn inderdaad anders Vlaams Belgisch dus niet enkel Vlaams of Waals B U B |
|||
![]() |
![]() |