Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   BUB stapt naar rechter... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45170)

bartje 21 januari 2006 13:12

BUB stapt naar rechter...

In een bericht op de website van fmradio las ik gisteren dat de BUB een klacht indient tegen de VRT en RTBF. Ze vinden dat ze gediscrimineerd worden daar ze nooit aan bod komen en daar er toch een groot aantal Belgisch gezinden zijn dat volgens hen aangetoond werd door opiniepeilingen.
Ze willen dan ook dat kleinere partijen kunnen meespelen op de markt en ook eens media-aandacht krijgen.

Uitspraak van de rechter volgt volgende maand al.

bartje 21 januari 2006 13:22

Ik weet niet of het juist staat of het eventueel bij partijdiscussies moest staan, is beetje een twijfelgeval vind ik.

TheBlackadder 21 januari 2006 13:26

De grapjassen. Als ze iedereen op TV moeten laten die evenveel kiezers halen als zij, dan zijn we nog niet thuis. De gemiddelde burgemeester van een klein dorp haalt meer stemmen bij een gemeenteraadsverkiezing dan zij halen bij een vlaamse.

DenMathias 21 januari 2006 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje (Bericht 1516067)
In een bericht op de website van fmradio las ik gisteren dat de BUB een klacht indient tegen de VRT en RTBF. Ze vinden dat ze gediscrimineerd worden daar ze nooit aan bod komen en daar er toch een groot aantal Belgisch gezinden zijn dat volgens hen aangetoond werd door opiniepeilingen.
Ze willen dan ook dat kleinere partijen kunnen meespelen op de markt en ook eens media-aandacht krijgen.

Hmm, die logica klopt niet.
Ja, er zijn veel Belgisch gezinden (ja, 'k weet het, ook veel Vlaams-gezinden, maar laten we niet afdwalen ;-) ), maar dat betekent niet dat die mensen ook op de BUB stemmen.

Persoonlijk vind ik dat er VEEL belangrijkere politieke dingen te doen zijn dan ijveren voor of tegen de Belgische staat.

bartje 21 januari 2006 15:01

Mathiasdm voor alle duidelijkheid; dat zeg ik niet hé maar dat zegt de BUB.

Miguelito 21 januari 2006 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasdm (Bericht 1516181)
Hmm, die logica klopt niet.
Ja, er zijn veel Belgisch gezinden (ja, 'k weet het, ook veel Vlaams-gezinden, maar laten we niet afdwalen ;-) ), maar dat betekent niet dat die mensen ook op de BUB stemmen.

Persoonlijk vind ik dat er VEEL belangrijkere politieke dingen te doen zijn dan ijveren voor of tegen de Belgische staat.

hola

maar volgens de Président-Fondateur stemmen de belgicisten niet op de bub omdat ze niet in de media komen.

un saludo

Carina 21 januari 2006 18:41

Gelukkig moet de B.U.B. haar advocaten niet betalen. De ''partij'' is zelfs niet in staat om haar campagne degelijk te financieren.

daiwa 21 januari 2006 22:15

Citaat:

Ik dacht dat ze int verleden al eens een klacht hadden ingediend tegen de VRT maar dat die vertikaal werd geklasseerd.

bartje 21 januari 2006 22:23

Voor wat zijn die nog niet naar de rechter gestapt?

Federator 21 januari 2006 22:33

BUB doet maar, ik distantieer mij als Belgischgezinde.

duveltje382 21 januari 2006 22:38

Waneer stoppen die kleine garnalen eens hé? B.U.B. DAT WERKT NIET!!!!!!!!

Kim 21 januari 2006 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1516537)
Waneer stoppen die kleine garnalen eens hé? DAT WERKT NIET!!!!!!!!

Hoe zit het met de klacht van het VB tegen de regering?

abi 22 januari 2006 01:32

Tis al erg genoeg dat we hun zeverderij hier op forum moeten lezen,dus gene 2x op tv,aub

:-D

Jaani_Dushman 22 januari 2006 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje (Bericht 1516071)
Ik weet niet of het juist staat of het eventueel bij partijdiscussies moest staan, is beetje een twijfelgeval vind ik.

Ik denk bij "archief"... Verticaal geklasseerd.
(dan heb ik het uiteraard over de klacht en niet dit topic)

zorroaster 22 januari 2006 02:11

De dag is niet veraf meer voor één of andere rechter genoeg heeft van de Bubbelsmurfen en hen een stevige veroordeling voor "gebrek aan respect voor het gerecht" aan hun broek te vegen.

Wie niet-ontvankelijke, ongegronde en futiele rechtszaken aanspant en die praktijken blijft verderzetten en herhalen, riskeert immers een dergelijk verdict. BUB heeft ondertussen al klachten ingediend tegen de halve wereld (N-VA omdat die stoute dingen zeggen, Vlaamse regering vanwege Wooncode, VRT omdat ze geen aandacht krijgen) en dat zelfs herhaaldelijk geprobeerd, zonder ooit iets te bereiken. Er komt een moment dat het bobijntje af is, Bubbels, en dan gaan jullie écht op zoeken moeten naar een ander spelletje om je obligate twee lijntjes in de krant te versieren...

Noorman 22 januari 2006 02:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster (Bericht 1516754)
De dag is niet veraf meer voor één of andere rechter genoeg heeft van de Bubbelsmurfen en hen een stevige veroordeling voor "gebrek aan respect voor het gerecht" aan hun broek te vegen.

Wie niet-ontvankelijke, ongegronde en futiele rechtszaken aanspant en die praktijken blijft verderzetten en herhalen, riskeert immers een dergelijk verdict. BUB heeft ondertussen al klachten ingediend tegen de halve wereld (N-VA omdat die stoute dingen zeggen, Vlaamse regering vanwege Wooncode, VRT omdat ze geen aandacht krijgen) en dat zelfs herhaaldelijk geprobeerd, zonder ooit iets te bereiken. Er komt een moment dat het bobijntje af is, Bubbels, en dan gaan jullie écht op zoeken moeten naar een ander spelletje om je obligate twee lijntjes in de krant te versieren...

Kijk nu ! De pot (Niet Veel Avance) verwijt de ketel (Bende Uitgesproken Bleiters) durf ik nu zeggen : dat ie zwart ziet ?

Noorman

Jazeker 22 januari 2006 03:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carina (Bericht 1516468)
Gelukkig moet de B.U.B. haar advocaten niet betalen. De ''partij'' is zelfs niet in staat om haar campagne degelijk te financieren.

ophouden met die vette lettertjes. Stop. Anders ikke ambetant gaan doen. Stop.

Jazeker 22 januari 2006 03:41

Citaat:

Ik zie het al gebeuren. De rechter stelt dat de VRT schandelijk is tekort geschoten bij haar berichtgeving over die partij van 4 man en een paardekop en verplicht die zender om per week 1 dag integraal te spenderen aan de BUB. :lol:

Knuppel 22 januari 2006 08:49

Citaat:

Het ziet ernaar uit dat Meester Hans zichzelf aan het werk houdt.
Zou de bub hem ook moeten betalen, of zou Hans pro deo werken?

Knuppel 22 januari 2006 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1516538)
Hoe zit het met de klacht van het VB tegen de regering?

Je bedoelt dat dit eveneens verloren moeite is?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be