![]() |
BUB stapt naar rechter...
In een bericht op de website van fmradio las ik gisteren dat de BUB een klacht indient tegen de VRT en RTBF. Ze vinden dat ze gediscrimineerd worden daar ze nooit aan bod komen en daar er toch een groot aantal Belgisch gezinden zijn dat volgens hen aangetoond werd door opiniepeilingen.
Ze willen dan ook dat kleinere partijen kunnen meespelen op de markt en ook eens media-aandacht krijgen. Uitspraak van de rechter volgt volgende maand al. |
Ik weet niet of het juist staat of het eventueel bij partijdiscussies moest staan, is beetje een twijfelgeval vind ik.
|
De grapjassen. Als ze iedereen op TV moeten laten die evenveel kiezers halen als zij, dan zijn we nog niet thuis. De gemiddelde burgemeester van een klein dorp haalt meer stemmen bij een gemeenteraadsverkiezing dan zij halen bij een vlaamse.
|
Citaat:
Ja, er zijn veel Belgisch gezinden (ja, 'k weet het, ook veel Vlaams-gezinden, maar laten we niet afdwalen ;-) ), maar dat betekent niet dat die mensen ook op de BUB stemmen. Persoonlijk vind ik dat er VEEL belangrijkere politieke dingen te doen zijn dan ijveren voor of tegen de Belgische staat. |
Mathiasdm voor alle duidelijkheid; dat zeg ik niet hé maar dat zegt de BUB.
|
Citaat:
maar volgens de Président-Fondateur stemmen de belgicisten niet op de bub omdat ze niet in de media komen. un saludo |
Gelukkig moet de B.U.B. haar advocaten niet betalen. De ''partij'' is zelfs niet in staat om haar campagne degelijk te financieren.
|
Citaat:
|
Voor wat zijn die nog niet naar de rechter gestapt?
|
BUB doet maar, ik distantieer mij als Belgischgezinde.
|
Waneer stoppen die kleine garnalen eens hé? B.U.B. DAT WERKT NIET!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Tis al erg genoeg dat we hun zeverderij hier op forum moeten lezen,dus gene 2x op tv,aub
:-D |
Citaat:
(dan heb ik het uiteraard over de klacht en niet dit topic) |
De dag is niet veraf meer voor één of andere rechter genoeg heeft van de Bubbelsmurfen en hen een stevige veroordeling voor "gebrek aan respect voor het gerecht" aan hun broek te vegen.
Wie niet-ontvankelijke, ongegronde en futiele rechtszaken aanspant en die praktijken blijft verderzetten en herhalen, riskeert immers een dergelijk verdict. BUB heeft ondertussen al klachten ingediend tegen de halve wereld (N-VA omdat die stoute dingen zeggen, Vlaamse regering vanwege Wooncode, VRT omdat ze geen aandacht krijgen) en dat zelfs herhaaldelijk geprobeerd, zonder ooit iets te bereiken. Er komt een moment dat het bobijntje af is, Bubbels, en dan gaan jullie écht op zoeken moeten naar een ander spelletje om je obligate twee lijntjes in de krant te versieren... |
Citaat:
Noorman |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou de bub hem ook moeten betalen, of zou Hans pro deo werken? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be