![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() In een bericht op de website van fmradio las ik gisteren dat de BUB een klacht indient tegen de VRT en RTBF. Ze vinden dat ze gediscrimineerd worden daar ze nooit aan bod komen en daar er toch een groot aantal Belgisch gezinden zijn dat volgens hen aangetoond werd door opiniepeilingen.
Ze willen dan ook dat kleinere partijen kunnen meespelen op de markt en ook eens media-aandacht krijgen. Uitspraak van de rechter volgt volgende maand al.
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet of het juist staat of het eventueel bij partijdiscussies moest staan, is beetje een twijfelgeval vind ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() De grapjassen. Als ze iedereen op TV moeten laten die evenveel kiezers halen als zij, dan zijn we nog niet thuis. De gemiddelde burgemeester van een klein dorp haalt meer stemmen bij een gemeenteraadsverkiezing dan zij halen bij een vlaamse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ja, er zijn veel Belgisch gezinden (ja, 'k weet het, ook veel Vlaams-gezinden, maar laten we niet afdwalen ![]() Persoonlijk vind ik dat er VEEL belangrijkere politieke dingen te doen zijn dan ijveren voor of tegen de Belgische staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Mathiasdm voor alle duidelijkheid; dat zeg ik niet hé maar dat zegt de BUB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar volgens de Président-Fondateur stemmen de belgicisten niet op de bub omdat ze niet in de media komen. un saludo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Gelukkig moet de B.U.B. haar advocaten niet betalen. De ''partij'' is zelfs niet in staat om haar campagne degelijk te financieren.
Laatst gewijzigd door Carina : 21 januari 2006 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Voor wat zijn die nog niet naar de rechter gestapt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() BUB doet maar, ik distantieer mij als Belgischgezinde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waneer stoppen die kleine garnalen eens hé? B.U.B. DAT WERKT NIET!!!!!!!!
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 21 januari 2006 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit het met de klacht van het VB tegen de regering?
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Tis al erg genoeg dat we hun zeverderij hier op forum moeten lezen,dus gene 2x op tv,aub
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(dan heb ik het uiteraard over de klacht en niet dit topic) Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 22 januari 2006 om 02:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() De dag is niet veraf meer voor één of andere rechter genoeg heeft van de Bubbelsmurfen en hen een stevige veroordeling voor "gebrek aan respect voor het gerecht" aan hun broek te vegen.
Wie niet-ontvankelijke, ongegronde en futiele rechtszaken aanspant en die praktijken blijft verderzetten en herhalen, riskeert immers een dergelijk verdict. BUB heeft ondertussen al klachten ingediend tegen de halve wereld (N-VA omdat die stoute dingen zeggen, Vlaamse regering vanwege Wooncode, VRT omdat ze geen aandacht krijgen) en dat zelfs herhaaldelijk geprobeerd, zonder ooit iets te bereiken. Er komt een moment dat het bobijntje af is, Bubbels, en dan gaan jullie écht op zoeken moeten naar een ander spelletje om je obligate twee lijntjes in de krant te versieren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ophouden met die vette lettertjes. Stop. Anders ikke ambetant gaan doen. Stop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het al gebeuren. De rechter stelt dat de VRT schandelijk is tekort geschoten bij haar berichtgeving over die partij van 4 man en een paardekop en verplicht die zender om per week 1 dag integraal te spenderen aan de BUB.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou de bub hem ook moeten betalen, of zou Hans pro deo werken?
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat dit eveneens verloren moeite is?