![]() |
Lachen, gieren, brullen...
Dit is echt supergrappig !!!
http://finalsolution88.com/Videos/orleansbattle.wmv :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: |
Jij bent zielig.
|
Citaat:
|
Ik heb respect voor de zwarten.
Skorzeny, dat vind ik niet schoon van jou ... |
ahahahahahahaah
ahahahahahahahaah uw beste post EVER :D El Turco : waarom heb je RESPECT voor de zwarten ? ik weet dat het woord RESPECT veel voor turken betekent.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien moet u het eens anders bekijken ipv aan alles een communautair kantje te zien: Kim en Justine zijn Belgen, dankzij die twee had België kunnen winnen. Helaas hebben blessures roet in het eten gegooid. En trouwens he, groot bakkes (en dat mag je nu even figuurlijk nemen), als jij posts zoals bovenstaande goedkeurt, dan moet ik toch gaan concluderen dat er iets mis is met vlaams-nationalisten. Zieke geest dat je bent! |
Citaat:
Je maakt vorderingen, hé. Als je je best doet mag je straks op het potje leren gaan. Dat is beloofd. |
Het is wel een beetje grappig, maar om nu te zeggen 'lachen, gieren, brullen'...
|
Citaat:
Ik vind het nogal bekrompen om te supporteren voor iemand enkel omdat hij een landgenoot (of volksgenoot) is. In het nationale voetbal heb ik een lichte voorkeur voor La Louvière, en internationaal voor Duitsland. Het is logisch dat ge sneller zult supporteren voor iemand waarbij ge "nationale verbondenheid" (om nog eens een bombastisch woord boven te halen, in koetjes en kalfjes) mee deelt. Maar dat als enige reden? Mocht Clijsters een even arrogante trut zijn als Henin, zou ik ook nooit voor supporteren. Dan mag ze nog zo Vlaams zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zeg nu zelf eens eerlijk, er is wel een groot verschil tussen sport en politiek. |
Citaat:
|
Citaat:
Hetgeen u doet is hokjesdenken: daar doe ik niet aan mee. Of het nu een Vlaming of een Waal is die een overwinning behaalt, doet er voor mij niet toe: het is een Belg die wint. |
Citaat:
maar bon, "b-plus" zal dit waarschijnlijk een worst wezen. tricolore balonnetjes opblazen is véel belangrijker.;-) |
Waarom moet iedereen over de BUB beginnen bij bijna ieder bericht van Kim?
Dit is K&K trouwens.. |
Citaat:
en ik reageer gewoon op die heerlijke nonsens van Kim;-) maar goed, beschouw mijn bericht dan ook maar als heerlijke nonsens, 't is hier idd K&K |
Citaat:
Nou ja ik bedoelde dus over België en Vlaanderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be