Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Lachen, gieren, brullen... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45352)

skorzeny 28 januari 2006 19:09

Lachen, gieren, brullen...

Dit is echt supergrappig !!!

http://finalsolution88.com/Videos/orleansbattle.wmv

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Kim 28 januari 2006 19:32

Jij bent zielig.

Pietje 28 januari 2006 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skorzeny (Bericht 1524464)

Nee, jij bent één grote (flauwe) grap.

JusticeLover 28 januari 2006 19:38

Ik heb respect voor de zwarten.

Skorzeny, dat vind ik niet schoon van jou ...

Shizie 28 januari 2006 19:54

ahahahahahahaah
ahahahahahahahaah

uw beste post EVER :D

El Turco : waarom heb je RESPECT voor de zwarten ? ik weet dat het woord RESPECT veel voor turken betekent..

Groot Bakkes 28 januari 2006 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1524494)
Jij bent zielig.

En gij niet of wat? Justine Henin-fan.

JusticeLover 28 januari 2006 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes (Bericht 1524624)

Moet jij niet Dokic steunen? :-D

Kim 28 januari 2006 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes (Bericht 1524624)

Is daar iets mis mee misschien? Justine heeft het langer uitgehouden dan uw o zo geliefde Kim... :roll:

Misschien moet u het eens anders bekijken ipv aan alles een communautair kantje te zien: Kim en Justine zijn Belgen, dankzij die twee had België kunnen winnen. Helaas hebben blessures roet in het eten gegooid.

En trouwens he, groot bakkes (en dat mag je nu even figuurlijk nemen), als jij posts zoals bovenstaande goedkeurt, dan moet ik toch gaan concluderen dat er iets mis is met vlaams-nationalisten. Zieke geest dat je bent!

djimi 28 januari 2006 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skorzeny (Bericht 1524464)

En heb je dat ècht hélemaal alléén gevonden ???
Je maakt vorderingen, hé.

Als je je best doet mag je straks op het potje leren gaan. Dat is beloofd.

Vlaanderen Boven 28 januari 2006 23:22

Het is wel een beetje grappig, maar om nu te zeggen 'lachen, gieren, brullen'...

Jaani_Dushman 29 januari 2006 01:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1524691)
Misschien moet u het eens anders bekijken ipv aan alles een communautair kantje te zien: Kim en Justine zijn Belgen, dankzij die twee had België kunnen winnen. Helaas hebben blessures roet in het eten gegooid.

In uw logica is dat nog steeds communautair. Volgens u bestaat er een Belgische gemeenschap (naast een Franse, een Zwitserse,... gemeenschap). Aangezien u wél voor Clijsters en Henin supportert, maar niet voor Hingis of Sharapova, maakt dat tot een communautaire keuze.

Ik vind het nogal bekrompen om te supporteren voor iemand enkel omdat hij een landgenoot (of volksgenoot) is. In het nationale voetbal heb ik een lichte voorkeur voor La Louvière, en internationaal voor Duitsland.
Het is logisch dat ge sneller zult supporteren voor iemand waarbij ge "nationale verbondenheid" (om nog eens een bombastisch woord boven te halen, in koetjes en kalfjes) mee deelt. Maar dat als enige reden? Mocht Clijsters een even arrogante trut zijn als Henin, zou ik ook nooit voor supporteren. Dan mag ze nog zo Vlaams zijn...

Kim 29 januari 2006 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1524824)
In uw logica is dat nog steeds communautair. Volgens u bestaat er een Belgische gemeenschap (naast een Franse, een Zwitserse,... gemeenschap). Aangezien u wél voor Clijsters en Henin supportert, maar niet voor Hingis of Sharapova, maakt dat tot een communautaire keuze.

Ik vind het nogal bekrompen om te supporteren voor iemand enkel omdat hij een landgenoot (of volksgenoot) is. In het nationale voetbal heb ik een lichte voorkeur voor La Louvière, en internationaal voor Duitsland.
Het is logisch dat ge sneller zult supporteren voor iemand waarbij ge "nationale verbondenheid" (om nog eens een bombastisch woord boven te halen, in koetjes en kalfjes) mee deelt. Maar dat als enige reden? Mocht Clijsters een even arrogante trut zijn als Henin, zou ik ook nooit voor supporteren. Dan mag ze nog zo Vlaams zijn...

Bekrompen is dat m.i. niet, elk land heeft wel een WIJ-gevoel, zeker als het op sport aankomt. Uiteraard supporter ik eerst voor mijn landgenoten als het op tennis of voetbal aankomt!

Vlaams-nationalist 29 januari 2006 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1524878)
Uiteraard supporter ik eerst voor mijn landgenoten als het op tennis of voetbal aankomt!

Uw door uzelf zo verfoeide "Eigen 'volk' eerst". :roll:

Kim 29 januari 2006 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist (Bericht 1524889)
Uw door uzelf zo verfoeide "Eigen 'volk' eerst". :roll:

Neen, want dan zou ik enkel voor Kim supporteren. :twisted:

En zeg nu zelf eens eerlijk, er is wel een groot verschil tussen sport en politiek.

Armadel 29 januari 2006 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1524896)
Neen, want dan zou ik enkel voor Kim supporteren. :twisted:

En zeg nu zelf eens eerlijk, er is wel een groot verschil tussen sport en politiek.

Dus dan geeft u toch toe dat er in belgië twee volkeren zijn die eigenlijk niets met elkaar te maken hebben? :twisted:

Kim 29 januari 2006 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Armadel (Bericht 1524930)
Dus dan geeft u toch toe dat er in belgië twee volkeren zijn die eigenlijk niets met elkaar te maken hebben? :twisted:

Ik spreek nooit in termen van "volkeren". Vlamingen zijn ook geen volk, denk maar aan de vele invloeden van vroeger. Het feit dat ik er een zekere smiley achter zet, drukt een zeker sarcasme uit. Enkel in Vlaanderen spreekt men van "eigen volk".

Hetgeen u doet is hokjesdenken: daar doe ik niet aan mee. Of het nu een Vlaming of een Waal is die een overwinning behaalt, doet er voor mij niet toe: het is een Belg die wint.

Ambiorix 29 januari 2006 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1524967)
Ik spreek nooit in termen van "volkeren"

Tuurlijk niet, het Europa van het grootkapitaal heeft er alle belang bij dat de huidige 19e eeuwse machtsstaten gevestigd blijven en de volksdrang naar zelfbeschikking de kop ingedrukt wordt. Enkel zo kan de rationeel-postmoderne neoliberale heilsideologie verspreid worden, waarachter een wereldwijde commercie- en consumptiemachine schuil gaat waarin jij en ik als radartjes voorbestemd zijn, om zonder na te denken mee te werken of tenonder te gaan. Volksbesef is de énige weg om vanonder deze culturele globalisering uit te komen, in een wereld die geen oog meer heeft voor lokale wederkerige solidariteit, culturen, talen, diversiteit, en identiteit.

maar bon, "b-plus" zal dit waarschijnlijk een worst wezen. tricolore balonnetjes opblazen is véel belangrijker.;-)

Smurfje 29 januari 2006 12:48

Waarom moet iedereen over de BUB beginnen bij bijna ieder bericht van Kim?

Dit is K&K trouwens..

Ambiorix 29 januari 2006 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje (Bericht 1525080)
Waarom moet iedereen over de BUB beginnen bij bijna ieder bericht van Kim?

Dit is K&K trouwens..

niemand is hier over BUB begonnen
en ik reageer gewoon op die heerlijke nonsens van Kim;-)

maar goed, beschouw mijn bericht dan ook maar als heerlijke nonsens, 't is hier idd K&K

Smurfje 29 januari 2006 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 1525082)
niemand is hier over BUB begonnen

:oops: Nu begin ik erover.
Nou ja ik bedoelde dus over België en Vlaanderen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be