![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent zielig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, jij bent één grote (flauwe) grap.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik heb respect voor de zwarten.
Skorzeny, dat vind ik niet schoon van jou ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ahahahahahahaah
ahahahahahahahaah uw beste post EVER ![]() El Turco : waarom heb je RESPECT voor de zwarten ? ik weet dat het woord RESPECT veel voor turken betekent.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is daar iets mis mee misschien? Justine heeft het langer uitgehouden dan uw o zo geliefde Kim...
![]() Misschien moet u het eens anders bekijken ipv aan alles een communautair kantje te zien: Kim en Justine zijn Belgen, dankzij die twee had België kunnen winnen. Helaas hebben blessures roet in het eten gegooid. En trouwens he, groot bakkes (en dat mag je nu even figuurlijk nemen), als jij posts zoals bovenstaande goedkeurt, dan moet ik toch gaan concluderen dat er iets mis is met vlaams-nationalisten. Zieke geest dat je bent!
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 28 januari 2006 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is wel een beetje grappig, maar om nu te zeggen 'lachen, gieren, brullen'...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het nogal bekrompen om te supporteren voor iemand enkel omdat hij een landgenoot (of volksgenoot) is. In het nationale voetbal heb ik een lichte voorkeur voor La Louvière, en internationaal voor Duitsland. Het is logisch dat ge sneller zult supporteren voor iemand waarbij ge "nationale verbondenheid" (om nog eens een bombastisch woord boven te halen, in koetjes en kalfjes) mee deelt. Maar dat als enige reden? Mocht Clijsters een even arrogante trut zijn als Henin, zou ik ook nooit voor supporteren. Dan mag ze nog zo Vlaams zijn... Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 29 januari 2006 om 02:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En zeg nu zelf eens eerlijk, er is wel een groot verschil tussen sport en politiek.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 29 januari 2006 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen u doet is hokjesdenken: daar doe ik niet aan mee. Of het nu een Vlaming of een Waal is die een overwinning behaalt, doet er voor mij niet toe: het is een Belg die wint.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 29 januari 2006 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Tuurlijk niet, het Europa van het grootkapitaal heeft er alle belang bij dat de huidige 19e eeuwse machtsstaten gevestigd blijven en de volksdrang naar zelfbeschikking de kop ingedrukt wordt. Enkel zo kan de rationeel-postmoderne neoliberale heilsideologie verspreid worden, waarachter een wereldwijde commercie- en consumptiemachine schuil gaat waarin jij en ik als radartjes voorbestemd zijn, om zonder na te denken mee te werken of tenonder te gaan. Volksbesef is de énige weg om vanonder deze culturele globalisering uit te komen, in een wereld die geen oog meer heeft voor lokale wederkerige solidariteit, culturen, talen, diversiteit, en identiteit.
maar bon, "b-plus" zal dit waarschijnlijk een worst wezen. tricolore balonnetjes opblazen is véel belangrijker. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Waarom moet iedereen over de BUB beginnen bij bijna ieder bericht van Kim?
Dit is K&K trouwens.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
en ik reageer gewoon op die heerlijke nonsens van Kim ![]() maar goed, beschouw mijn bericht dan ook maar als heerlijke nonsens, 't is hier idd K&K |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Nou ja ik bedoelde dus over België en Vlaanderen. |
![]() |
![]() |