![]() |
Spotten met het geloof!
2 Bijlage(n)
Even een peiling organiseren over het (beledigen van) geloof.
|
Waarom spotten met het geloof, is daar een reden voor??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spotten of humor !!
|
Citaat:
|
Mohammed met een hoofd als een bom is humor, geen spot. Mohammed die in de hemel stop roept, de maagden zijn op is geen spot maar humor.
|
Citaat:
|
als ik over iemand z'n flaporen,bierbuik,korte beentjes,.... lach&grapt en iemand anders over mijn twee houten benen en houten kop met twee glazen ogen;-) .
Ik spreek dan bij mensen die je al een tijdje kent he. Dan is het de manier dat je het brengt direct duidelijk of je spot of grapt, je moet het wel geraffineerd kunnen brengen. Het leven is veel aangenamer als je humor hebt en brengt, en als je niet alles au sérieu neemt. De ene cultuur heeft dat meer dan de andere zeker. Quote : lincoln Stel u voor, iemand spot met iets dat je heel lief hebt en veel betekent voor u ,hoe zou je je daarbij voelen ?? begrijp je. En dan, als je je goed in je vel voelt raakt dit je toch niet!!! Zijn jullie dan allemaal onvolwassen mietjes!! en dit is niet spottend he ;-) Maw al die mensen die in Antw, Brussel,... tijdens de zomer met hun lief die in decolté en zomerkledij over de straat lopen en waar marokkanen die vrouw voor hoer uitschelden. Als marokkanen dit zeggen voelen we ons niet aangesproken :-) Als ze me verplichten voor hun moskee te betalen en als ze van me stelen,of aantastelijk doen, enz....dan voel ik me wel aangesproken. |
Citaat:
En zeker met een fictief iets als God of Allah of ... kan toch wel gespot worden? Mohamed mag dan wel bestaan hebben, als we met Napoleon mogen lachen dezer dagen, ook met hem, beide historische figuren. Als ik morgen profeet van de koffiepot wordt en de verering van de koffiepot promoot, mag er dan niemand met mij spotten? Of met hetgeen sommige van mijn aanhangers in naam van de koffiepot uitsteken, nu of later? |
Citaat:
|
Citaat:
Idd alles is gecompliceerd en moeilijk en vervelend bij die moslim gemeenschap. |
Als men met iets spot moet men ook de risico's daarvan accepteren daar gaat het om, Als je een baksteen naar je hoofd krijgt dan moet je ook verder blijven lachen een niet brand een vuur uit schreeuwen naar de moslimgemeenschap,. even consequent blijven a.u.b. !!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Humor en intelligentie gaan hand-in-hand.
Een religie die geen humor kent/tolereert kan ook geen intelligentie kennen/tolereren. Ik zal maar aan de verleiding weerstaan om heel concreet te worden zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
Een beetje zelfrelativering doet vaak wonderen... Ik zou nu heel concreet kunnen worden en voorbeelden aanhalen van de oneindige welvaart en voorspoed die Allah over zijn (goed)gelovig volk al heeft uitgestrooid, maar dat zou niet netjes zijn. ;-) |
Citaat:
En dan reageer je btw niet op de rest van m'n bericht? |
Citaat:
Sla eens een krant open. Veel van onze politici hebben kinderen hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be