![]() |
oorverdovend stil, linkse kerk ik daag jullie uit
ik heb twee links gepost in dit forum , links die voor zichzelf spreken.
het is opvallend dat je de (s)linkse kerk nu niet massal hoort schelden en tieren . wat is er aan de hand jongen en meisjes? in slaap gevallen of staan jullie met je mond vol tanden? gepakt door de realiteit, in de onmogelijk om nog een weerwoord te geven ? enne dreigen met een nieuwe holocaust? moorden? branden ? (s)linkse kerk ik daag jullie uit hoe kan je zulke dingen nog goedpraten en of minimaliseren? hier nog eens de links : http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=23 artikel : lees de spandoeken er zijn echt geen woorden nodig en ook nog http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=33 artikel : de islam ontmaskerd |
Vallen die spandoeken niet onder de freedom of speech die het VB zo hartstochtelijk pleegt te verdedigen? :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
:| |
|
Laat het duidelijk zijn dat de dragers van dat soort affiches gevaarlijke, idiote gekken zijn. Om daaruit te besluiten dat 1,5 miljard moslims, gevaarlijke, idiote gekken zijn is naar mijn bescheiden mening idioot, gevaarlijk en gek.
|
Citaat:
Dit heb ik evenwel nog niet gehoord, zelfs niet door de executieve van België. |
Citaat:
Het is als met het islamterrorisme : aan welke kant staat de "gewone gematigde moslim"? Aan de kant van hun radicale geloofsbroeders of aan de kant van het Westen? Moeilijk te zeggen, zeker als zij zich niet laten horen. |
Citaat:
De moslims waarmee ik bevriend ben distanciëren zich van elke vorm van geweld, ze zouden anders trouwens mijn vrienden niet zijn. Uiteraard kan ik hun uitspraken niet gaan veralgemenen voor alle moslims. |
negeer dit, fout topic
|
Citaat:
|
[center] [left]
![]() Citaat:
![]() Marc Joris van Drongen is medewerker van de studiedienst van het Vlaams Blok. Hij was (is?) als Vlaams-Blokker plaatsvervangend lid van de beheerraad van de VRT. In het Blokblad Kort Manifest (juli-augustus 2000 antwoordt hij op de vraag ‘wat is uw diepste politieke wens?’ met: “Een christelijke renaissance, die leidt tot een kruistocht tegen de islam in Europa”. En op de vraag ‘welke nog levende persoon kan volgens u maar beter naar de maan verhuizen?’ antwoordt hij: “Een miljard moslims zou een mooi begin zijn. Maar als dat teveel gevraagd is, stuur dan Johan Leman – zonder ruimtepak.” CV van Joris: http://www.gent.be/gent/nieuws/showi...0539&NAV=ON&BH |
Citaat:
Hieruit moet je uiteindelijk wel de conclusie gaan trekken, dat de interculturalisten ook niet meer weten van welk hout pijlen gemaakt natuurlijk! Als zelfs Eric er al het Belang moet bij sleuren! |
Citaat:
Wat heeft links daar dan mee te maken? Het is niet omdat de partijleiding van de SP.a braafjes zijn bek houdt, dat heel links dat doet, integendeel! En dat de islam zogezegd ontmaskerd is, is toch allerminst het probleem van links.... |
Echte linksen haten de islam.
In de moslimwereld zijn bijna alle bewegingen die strijden tegen het islamitische regime, links tot extreem-links. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie betaalt die politici om de islamering van Europa te laten doorgaan ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be