Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   oorverdovend stil, linkse kerk ik daag jullie uit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45613)

saintamour 5 februari 2006 01:33

oorverdovend stil, linkse kerk ik daag jullie uit

ik heb twee links gepost in dit forum , links die voor zichzelf spreken.
het is opvallend dat je de (s)linkse kerk nu niet massal hoort schelden en tieren . wat is er aan de hand jongen en meisjes? in slaap gevallen of staan jullie met je mond vol tanden? gepakt door de realiteit, in de onmogelijk om nog een weerwoord te geven ? enne dreigen met een nieuwe holocaust? moorden? branden ?
(s)linkse kerk ik daag jullie uit hoe kan je zulke dingen nog goedpraten en of minimaliseren?

hier nog eens de links :
http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=23
artikel : lees de spandoeken
er zijn echt geen woorden nodig

en ook nog

http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=33

artikel : de islam ontmaskerd

Phrea|K 5 februari 2006 01:57

Vallen die spandoeken niet onder de freedom of speech die het VB zo hartstochtelijk pleegt te verdedigen? :roll:

carlgustaaf 5 februari 2006 02:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K (Bericht 1534674)
Vallen die spandoeken niet onder de freedom of speech die het VB zo hartstochtelijk pleegt te verdedigen? :roll:

Jawel natuurlijk.Niemand verbied die jongens toch om daar de paljas uit te hangen met hun idiote plakaaten.Integendeel, ik vind het héél goed dat ze kleur bekennen.Dat is nu wat men noemt een zichtbare vijand.Maar ze doen toch niets goed voor degenen onder hun rasgenoten die hier-en elders- in vrede willen leven.Vooral omdat ze gemaskerd rondlopen.Nu gaan de mensen zich achter dat masker gewoon een bruin gezicht voorstellen.Gelijk welk bruin gezicht...

stijn 5 februari 2006 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K (Bericht 1534674)

oproepen tot geweld niet, neen.
:|

ericferemans 5 februari 2006 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stijn (Bericht 1534829)
oproepen tot geweld niet, neen.
:|

Jampie 5 februari 2006 10:29

Laat het duidelijk zijn dat de dragers van dat soort affiches gevaarlijke, idiote gekken zijn. Om daaruit te besluiten dat 1,5 miljard moslims, gevaarlijke, idiote gekken zijn is naar mijn bescheiden mening idioot, gevaarlijk en gek.

Jan van den Berghe 5 februari 2006 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jampie (Bericht 1534837)
Laat het duidelijk zijn dat de dragers van dat soort affiches gevaarlijke, idiote gekken zijn. Om daaruit te besluiten dat 1,5 miljard moslims, gevaarlijke, idiote gekken zijn is naar mijn bescheiden mening idioot, gevaarlijk en gek.

Dan kijk ik met spanning uit naar die moslims die zich distanciëren van die (naar u zegt) "gevaarlijke, idiote gekken" en die het geweld afkeuren waartoe opgeroepen wordt.

Dit heb ik evenwel nog niet gehoord, zelfs niet door de executieve van België.

Rene Artois 5 februari 2006 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 1534841)
Dan kijk ik met spanning uit naar die moslims die zich distanciëren van die (naar u zegt) "gevaarlijke, idiote gekken" en die het geweld afkeuren waartoe opgeroepen wordt.

Ze zijn er wel, bv. hier wordt er melding van gemaakt, maar ik zou er geen algemene trend uit afleiden hoewel sommigen hier ongetwijfeld zeer snel mee zullen zijn.

Het is als met het islamterrorisme : aan welke kant staat de "gewone gematigde moslim"? Aan de kant van hun radicale geloofsbroeders of aan de kant van het Westen? Moeilijk te zeggen, zeker als zij zich niet laten horen.

Jampie 5 februari 2006 10:47

Citaat:

Dus uw conclusie is: 1.5 miljard moslims zijn gevaarlijke, idiote gekken ?
De moslims waarmee ik bevriend ben distanciëren zich van elke vorm van geweld, ze zouden anders trouwens mijn vrienden niet zijn. Uiteraard kan ik hun uitspraken niet gaan veralgemenen voor alle moslims.

TheBlackadder 5 februari 2006 11:05

negeer dit, fout topic

Esperanza 5 februari 2006 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door saintamour (Bericht 1534661)
het is opvallend dat je de (s)linkse kerk nu niet massal hoort schelden en tieren . wat is er aan de hand jongen en meisjes? in slaap gevallen of staan jullie met je mond vol tanden? gepakt door de realiteit, in de onmogelijk om nog een weerwoord te geven ? enne dreigen met een nieuwe holocaust? moorden? branden ?
(s)linkse kerk ik daag jullie uit hoe kan je zulke dingen nog goedpraten en of minimaliseren?

Ik zie niet bepaald een uitdaging. Die foto's bevestigen gewoonweg het feit dat godsdienstfanaten stompzinnige idioten zijn. Meer niet.

ericferemans 5 februari 2006 11:39

[center] [left]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jampie (Bericht 1534837)

Marc Joris van Drongen is medewerker van de studiedienst van het Vlaams Blok. Hij was (is?) als Vlaams-Blokker plaatsvervangend lid van de beheerraad van de VRT. In het Blokblad Kort Manifest (juli-augustus 2000 antwoordt hij op de vraag ‘wat is uw diepste politieke wens?’ met: “Een christelijke renaissance, die leidt tot een kruistocht tegen de islam in Europa”. En op de vraag ‘welke nog levende persoon kan volgens u maar beter naar de maan verhuizen?’ antwoordt hij: “Een miljard moslims zou een mooi begin zijn. Maar als dat teveel gevraagd is, stuur dan Johan Leman – zonder ruimtepak.”
CV van Joris: http://www.gent.be/gent/nieuws/showi...0539&NAV=ON&BH

Nierika 5 februari 2006 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 1534915)
[center] [left]

Marc Joris van Drongen is medewerker van de studiedienst van het Vlaams Blok. Hij was (is?) als Vlaams-Blokker plaatsvervangend lid van de beheerraad van de VRT. In het Blokblad Kort Manifest (juli-augustus 2000 antwoordt hij op de vraag ‘wat is uw diepste politieke wens?’ met: “Een christelijke renaissance, die leidt tot een kruistocht tegen de islam in Europa”. En op de vraag ‘welke nog levende persoon kan volgens u maar beter naar de maan verhuizen?’ antwoordt hij: “Een miljard moslims zou een mooi begin zijn. Maar als dat teveel gevraagd is, stuur dan Johan Leman – zonder ruimtepak.”
CV van Joris: http://www.gent.be/gent/nieuws/showi...0539&NAV=ON&BH

Het zijn weer drukke tijden voor de excuustruzen van links. Maar Eric heeft daar natuurlijk alweer geen last van. Even bagatelliseren met wat gebruikelijke VB-afleidingsmanoeuvres, en klaar is Eric. Als er dan weer een zwartere zondag volgt, zal Eric in zijn haar krabbelen, zonder te beseffen dat niet alles kan opgelost worden door er een rookgordijn omheen te trekken en vrolijk over het VB uit te weiden. Het is precies dit stuitend gebrek aan argumenten om de interculturele maatschappij voor de burger meer aanvaardbaar te maken, dat Eric opnieuw in deze val laat trappen. De burger in de straat wil nu geen zever over het VB horen. de burger wil diegenen die de interculturaliteit aan hen opdringen als was het een zegen nu klare en duidelijke taal horen spreken over deze zaken. Hoe kan interculturaliteit een zegen zijn als je geconfronteerd wordt met zo'n mondiale razernij, met slogans die in het Europees straatbeeld verschijnen die niks aan de verbeelding overlaten? De interculturalist in Eric mikt weer op de domheid van de Vlaming en besluit weer de bliksemafleider van dienst erbij te sleuren, het VB. Maar wat moeten ze in de rest van Europa gaan denken, waar er geen VB bestaat? Hoe moeten de intercullies het daar gaan uitleggen? Eric, red de beweging! Leer Europa het VB kennen vooraleer intercullend links volledig door de mand valt!

Hieruit moet je uiteindelijk wel de conclusie gaan trekken, dat de interculturalisten ook niet meer weten van welk hout pijlen gemaakt natuurlijk! Als zelfs Eric er al het Belang moet bij sleuren!

Ronny G 5 februari 2006 22:16

Citaat:

hier nog eens de links :
http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=23
artikel : lees de spandoeken
er zijn echt geen woorden nodig

en ook nog

http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=33

artikel : de islam ontmaskerd

Euh....wat heeft links daar mee te maken? Links, dat toch gekenmerkt wordt door de open geest en het absolute recht op vrije meningsuiting?

Wat heeft links daar dan mee te maken? Het is niet omdat de partijleiding van de SP.a braafjes zijn bek houdt, dat heel links dat doet, integendeel!

En dat de islam zogezegd ontmaskerd is, is toch allerminst het probleem van links....

Levertraan 5 februari 2006 22:20

Echte linksen haten de islam.

In de moslimwereld zijn bijna alle bewegingen die strijden tegen het islamitische regime, links tot extreem-links.

Jaani_Dushman 6 februari 2006 02:08

Citaat:

het is opvallend dat je de (s)linkse kerk nu niet massal hoort schelden en tieren.

In de Arabische wereld zijn twee politeke stromingen dominant: De linkse nationalisten (Baath in Syrië en Irak, Nasser in Egypte, El Fatah in Palestina, enz...) en de extreem-rechtse moslimfundamentalisten (Hamas in Palestina, de Moslimbroederschap in Egypte, de conservatieven in Iran, enz...). Ondanks m'n katholicisme gaat m'n voorkeur toch naar de linkse natioanlisten.

Jazeker 6 februari 2006 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman
twee politeke stromingen dominant: De linkse nationalisten en de extreem-rechtse moslimfundamentalisten

Lijkt me alweer dat je wil zeggen dat extreem-links niet bestaat :?

Jazeker 6 februari 2006 02:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan (Bericht 1535973)
Echte linksen haten de islam.

In de moslimwereld zijn bijna alle bewegingen die strijden tegen het islamitische regime, links tot extreem-links.

Vraag het aan de dokwerkers in Antwerpen. Ze zijn links want marcheren voor de rode ABVV. Vraag hen wat ze denken over de Islam en die vele islamieten in de streek Brussel+Wallonie+Vlaanderen. Je gaat een mooi antwoord krijgen. Begrijpelijk ook... zij werken zich kreupel om hun belastinggeld te zien gaan naar politici die enkel nog oog hebben voor die arme niet werkende schaapkes van moslims in Brussel.

Wie betaalt die politici om de islamering van Europa te laten doorgaan ?

Fredo 6 februari 2006 03:18

Citaat:

Om maar een vb te geven, die Jordaanse hoofdredacteur die het lef had de cartoons in zijn krant te zetten en opgroepen heeft tot redelijkheid. Jammer dat hij intussen ontslaan is.

puud 6 februari 2006 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fredo (Bericht 1536242)
Om maar een vb te geven, die Jordaanse hoofdredacteur die het lef had de cartoons in zijn krant te zetten en opgroepen heeft tot redelijkheid. Jammer dat hij intussen ontslaan is.

Die Jordaanse typ heeft die geplaatst om aan te tonen hoe walgelijk die cartoons wel waren. Maar zelfs dat was over de schreef.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be