![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() ik heb twee links gepost in dit forum , links die voor zichzelf spreken.
het is opvallend dat je de (s)linkse kerk nu niet massal hoort schelden en tieren . wat is er aan de hand jongen en meisjes? in slaap gevallen of staan jullie met je mond vol tanden? gepakt door de realiteit, in de onmogelijk om nog een weerwoord te geven ? enne dreigen met een nieuwe holocaust? moorden? branden ? (s)linkse kerk ik daag jullie uit hoe kan je zulke dingen nog goedpraten en of minimaliseren? hier nog eens de links : http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=23 artikel : lees de spandoeken er zijn echt geen woorden nodig en ook nog http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=33 artikel : de islam ontmaskerd |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Vallen die spandoeken niet onder de freedom of speech die het VB zo hartstochtelijk pleegt te verdedigen?
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Jawel natuurlijk.Niemand verbied die jongens toch om daar de paljas uit te hangen met hun idiote plakaaten.Integendeel, ik vind het héél goed dat ze kleur bekennen.Dat is nu wat men noemt een zichtbare vijand.Maar ze doen toch niets goed voor degenen onder hun rasgenoten die hier-en elders- in vrede willen leven.Vooral omdat ze gemaskerd rondlopen.Nu gaan de mensen zich achter dat masker gewoon een bruin gezicht voorstellen.Gelijk welk bruin gezicht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 februari 2006 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Laat het duidelijk zijn dat de dragers van dat soort affiches gevaarlijke, idiote gekken zijn. Om daaruit te besluiten dat 1,5 miljard moslims, gevaarlijke, idiote gekken zijn is naar mijn bescheiden mening idioot, gevaarlijk en gek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heb ik evenwel nog niet gehoord, zelfs niet door de executieve van België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is als met het islamterrorisme : aan welke kant staat de "gewone gematigde moslim"? Aan de kant van hun radicale geloofsbroeders of aan de kant van het Westen? Moeilijk te zeggen, zeker als zij zich niet laten horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De moslims waarmee ik bevriend ben distanciëren zich van elke vorm van geweld, ze zouden anders trouwens mijn vrienden niet zijn. Uiteraard kan ik hun uitspraken niet gaan veralgemenen voor alle moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() negeer dit, fout topic
Laatst gewijzigd door TheBlackadder : 5 februari 2006 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [center] [left]
![]() Citaat:
![]() Marc Joris van Drongen is medewerker van de studiedienst van het Vlaams Blok. Hij was (is?) als Vlaams-Blokker plaatsvervangend lid van de beheerraad van de VRT. In het Blokblad Kort Manifest (juli-augustus 2000 antwoordt hij op de vraag ‘wat is uw diepste politieke wens?’ met: “Een christelijke renaissance, die leidt tot een kruistocht tegen de islam in Europa”. En op de vraag ‘welke nog levende persoon kan volgens u maar beter naar de maan verhuizen?’ antwoordt hij: “Een miljard moslims zou een mooi begin zijn. Maar als dat teveel gevraagd is, stuur dan Johan Leman – zonder ruimtepak.” CV van Joris: http://www.gent.be/gent/nieuws/showi...0539&NAV=ON&BH Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 februari 2006 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hieruit moet je uiteindelijk wel de conclusie gaan trekken, dat de interculturalisten ook niet meer weten van welk hout pijlen gemaakt natuurlijk! Als zelfs Eric er al het Belang moet bij sleuren!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 5 februari 2006 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat heeft links daar dan mee te maken? Het is niet omdat de partijleiding van de SP.a braafjes zijn bek houdt, dat heel links dat doet, integendeel! En dat de islam zogezegd ontmaskerd is, is toch allerminst het probleem van links.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Echte linksen haten de islam.
In de moslimwereld zijn bijna alle bewegingen die strijden tegen het islamitische regime, links tot extreem-links.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Arabische wereld zijn twee politeke stromingen dominant: De linkse nationalisten (Baath in Syrië en Irak, Nasser in Egypte, El Fatah in Palestina, enz...) en de extreem-rechtse moslimfundamentalisten (Hamas in Palestina, de Moslimbroederschap in Egypte, de conservatieven in Iran, enz...). Ondanks m'n katholicisme gaat m'n voorkeur toch naar de linkse natioanlisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie betaalt die politici om de islamering van Europa te laten doorgaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Die Jordaanse typ heeft die geplaatst om aan te tonen hoe walgelijk die cartoons wel waren. Maar zelfs dat was over de schreef.
|
![]() |
![]() |