![]() |
Gezellig...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=46352
Dat mag dus? What's next? Deportatie en vergassing uit de taboesfeer halen? |
Citaat:
|
smurfje heeft geen gelijk. Het is maar niet meer dan normaal dat het wordt toegelaten. Er is hier trouwens de voorbije tijd al gans veel te veel gecensureerd en krampachtig naar de "wet" gegrepen, in een poging om het forum "clean" te houden.
|
Citaat:
Als je die wet wil veranderen en een absolute vrijheid van meningsuiting wilt moet je maar de politiek in gaan. |
Citaat:
@mods: Komt er nog een reactie? |
Citaat:
Dat betekent niet dat het forum hier éen anarchie moet worden, ze kunnen best hun "eisen" of regels stellen, maar dat moeten dan uniforme eisen zijn, geen selectieve politiek-gebaseerde en willekeurige "censuur-trukjes". |
Citaat:
Zwak is het juist woord hier voor. |
Citaat:
Zoals Firestone al terecht opmerkte: Citaat:
Blijkbaar worden die regels niet echt consequent toegepast. Of zijn er toch andere regels? |
Beste,
Een beetje geduld kan geen kwaad denk ik persoonlijk. Iedereen van de moderatie heeft vreemd genoeg nog een leven buiten dit forum waardoor men niet 24/7 online kan zijn. E.e.a. kan daardoor al eens langer duren, enig begrip hiervoor zou niet misplaatst zijn. Mvg, Pieter Vandoorne. |
Laatste reactie op: "gezellig"
Het topic is nu gesloten, volgens de forumregels. De mods zijn dus consequent geweest.
Misschien was mijn reactie een beetje ''ongeduldig'', maar 1 dag vond ik wel lang genoeg. Ik dacht dus dat dat gewoon mocht blijven. Veel plezier tijdens jullie leven buiten het forum. Het slotje vond ik onnodig. Nu moet ik mijn laatste reactie hier kwijt. Mvg, Smurfje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be