Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   subforum gemeenteraadsverkiezingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46919)

Piet Hein 17 maart 2006 17:33

subforum gemeenteraadsverkiezingen

Kunnen de moderators geen subforum invoeren van de gemeeteraadsverkiezingen.

Jeroen 17 maart 2006 17:37

Het is nog maar maart? En het zijn pas verkiezingen in oktober?

StevenNr1 17 maart 2006 17:46

Kan je ineens een continu 'Verkiezingen' subforum maken.

lombas 17 maart 2006 18:02

Dat lijkt mij een tof initiatief.

Jazeker 17 maart 2006 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen (Bericht 1585040)
Het is nog maar maart? En het zijn pas verkiezingen in oktober?

Dat kan wel zijn, maar blijkbaar wordt binnenlandse politiek nu al heftig geteisterd door verkiezingskoorts :-)

Supe®Staaf 17 maart 2006 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1585114)
Dat kan wel zijn, maar blijkbaar wordt binnenlandse politiek nu al heftig geteisterd door verkiezingskoorts :-)

Reden om misschien te overwegen reeds een subforum te openen.....
Met die cordon-affaire is het startsein in feite al gegeven.

Jazeker 17 maart 2006 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 1585160)
Reden om misschien te overwegen reeds een subforum te openen.....
Met die cordon-affaire is het startsein in feite al gegeven.

detswaddaaimien

thePiano 18 maart 2006 00:13

Nog veel te vroeg. Die discussie over het cordon is maar voor even. Een opwarmertje zeg maar. Even posities kiezen en we kunnen weer gewoon verder.

Onze Blokkers kunnen dan weer voort met moslimbashen, homohaat en andere xenofobieën verspreiden en tegelijk de democratische partijen uitschelden voor fascisten en 'rode dingesen' (noteer de tegenstrijdigheid).

Wij kunnen trachten te overleven onder dit extreemrechts onverdraagzaam geweld. Business as usual.

Geen subforum dus, want heel dit marginaal nest is al totaal sub aan gelijk welke realiteit.

Jazeker 18 maart 2006 03:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano (Bericht 1585513)
Nog veel te vroeg. Die discussie over het cordon is maar voor even. Een opwarmertje zeg maar. Even posities kiezen en we kunnen weer gewoon verder.

Onze Blokkers kunnen dan weer voort met moslimbashen, homohaat en andere xenofobieën verspreiden en tegelijk de democratische partijen uitschelden voor fascisten en 'rode dingesen' (noteer de tegenstrijdigheid).

Wij kunnen trachten te overleven onder dit extreemrechts onverdraagzaam geweld. Business as usual.

Geen subforum dus, want heel dit marginaal nest is al totaal sub aan gelijk welke realiteit.

Nee wij willen niet vrij spreken. We willen in een keurslijfje worden gedrongen. We willen in de maat lopen zoals Piano dat wil. We leggen enkel verantwoording af aan VDL. We eren enkel 1 partij, de SP.a. Onze eer aan die partij heet trouw. We zullen elke stem die er een andere mening op nahoudt smoren en we zullen elk debat smoren met termen als "nazi, fascist en gestapo". Wij zullen de storm van de stem van het volk weerstaan en wij zullen hen smoren en doden als dat nodig is.

Bij deze... sluit deze thread.

duveltje382 18 maart 2006 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort (Bericht 1585035)
Kunnen de moderators geen subforum invoeren van de gemeeteraadsverkiezingen.

Goed idee,en ja als je nu ziet hoe er in" Politiek: Binnenland" al over het breken van het cordon en zo geschreven wordt is de verkiezingkoorts al een tijdje bezig

thePiano 18 maart 2006 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1585609)
Bij deze... sluit deze thread.

stab 18 maart 2006 11:39

Citaat:

Geen subforum dus, want [SIZE=3]heel dit marginaal nest[/SIZE] is al totaal sub aan gelijk welke realiteit.

thePiano vbmenu_register("postmenu_1585513", true);
Perm. Vertegenwoordiger VN

[SIZE=3]Berichten:[/SIZE] [SIZE=3]17.511[/SIZE]

thePiano 18 maart 2006 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 1585834)
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

Sub Stab doet weer eens een duit in het zakje. De ene onsterfelijke bijdrage na de andere rolt hier van de virtuele persen tot heil en meedere glorie van het racistische Vlaams Belang. Mazzeltov Sub Stab! :-P

Jan van den Berghe 18 maart 2006 12:40

Citaat:

Als eht toch zo "marginaal" is, dan vraag ik me wel af, mijnheer Pianodinges, waarom u er zoveel tijd aan besteedt...

thePiano 18 maart 2006 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 1585913)
Als eht toch zo "marginaal" is, dan vraag ik me wel af, mijnheer Pianodinges, waarom u er zoveel tijd aan besteedt...

Zwarte Jan geeft weer van katoen. :-P

stab 18 maart 2006 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano (Bericht 1585903)
Sub Stab doet weer eens een duit in het zakje. De ene onsterfelijke bijdrage na de andere rolt hier van de virtuele persen tot heil en meedere glorie van het racistische Vlaams Belang. Mazzeltov Sub Stab! :-P

Leg eens gewoon uit waarom je meer dan 17.000 berichten geplaatst hebt op een 'marginaal' forum.
Terecht vraagje , toch?

ingenious 18 maart 2006 19:43

worden jullie mekaar nu echt nooit beu eigenlijk?

thePiano 18 maart 2006 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 1586124)
Leg eens gewoon uit waarom je meer dan 17.000 berichten geplaatst hebt op een 'marginaal' forum.
Terecht vraagje , toch?

Dat wil ik graag even toelichten.

Het merendeel van deze berichten werd geplaatst tussen augustus 2002 en augustus 2004. In augustus 2004 ben ik namelijk aan mijn website Baron Jean de Sélys-Longchamps begonnen, die sinds augustus 2005 werd omgevormd naar Verzet.org. Op dit ogenblik telt mijn website ruim 4.000 pageviews per dag en het blijft stijgen. Ik heb duidelijk een goede keuze gemaakt.

Ik ben wat men noemt een internetjunk, en dat sinds december 1995 toen het internet in België nog een marginaal fenomeen was. Als veelschrijver en veellezer ben ik aanvankelijk begonnen in de babbelkanalen en ik bezat enkele erg succesvolle chatkanalen zoals #Antwerpen, #Antigoon en #Oud_Antwerpen. Toen ik er na 1 1/2 jaar -wegens het overgrote succes- door enkele afgunstige chatters/hackers werd uitgegooid, ben ik op usenet politiek bedrijvig geworden (be.politics, nl.politics en soc.culture.belgium). Geen kunst vermits ik zelf -in real life- politiek actief ben geweest en zelfs op verschillende tijdstippen op kieslijsten heb gestaan. Na 30.000 berichten sloeg de verveling toe en ben ik elders mijn heil gaan zoeken.

Als ervaren chatter/schrijver, en iemand die blind kan typen op een keyboard en razendsnel kan anticiperen, is het maar een klein kunstje om op één enkel uur tientallen berichten bij mekaar te typen. Ik kan werkelijk een forum plat leggen als ik dat zou willen en als de beveiliging redelijk zwak geconfigureerd is. Ik heb dat meermaals bewezen. Steek je licht maar op elders: thePiano in an angry mood. ;)

Edoch, sinds ik aan mijn nieuw project ben begonnen -thans Verzet.org- ben ik mateloos verveeld door de politiek, vermits ik enkel nog geschiedenis studeer en erover schrijf. Dat is wat men noemt een nadeel als men slechts gefocust is op één enkel item. Ik ervaar het als een voordeel maar çoit.

Sinds augustus 2004 kom ik hier nog enkel om me wat te verstrooien. Als ik hier on line ben, betekent dat in feite dat ik aan mijn website aan het werken ben, nieuwe artikels schrijf, en zo tussendoor inlog om mijn zinnen wat te verzetten en een paar debiele Zwartblokkers in de ballen te schoppen. En, niet onbelangrijk, de schoften van extreemrechts er af en toe eraan te herinneren dat het verzet tegen hun racistische en elitaire dogma's verre dood en begraven is. Een verwittigde ezel is er twee waard, zeggen wij altijd. ;)

Bovendien ben ik geëvolueerd naar een radicalist. Wat ik echt met het VB wil aanvangen, of wanneer de nood dringt, ga ik hier nooit vertellen.

Voor de rest interesseert het me hier geen bal.

Sorry, als ik toevallige passanten andere verwachtingen heb gesteld.

Uw dienaar, thePiano, niet anoniem: Hugo Van Minnebruggen, auteur/webmaster van Verzet.org http:www.verzet.org

Ambiorix 18 maart 2006 21:51

een radicalist hihi

ik ben dat ook :wink:

Chipie 18 maart 2006 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano (Bericht 1586561)
Dat wil ik graag even toelichten.

Het merendeel van deze berichten werd geplaatst tussen augustus 2002 en augustus 2004. In augustus 2004 ben ik namelijk aan mijn website Baron Jean de Sélys-Longchamps begonnen, die sinds augustus 2005 werd omgevormd naar Verzet.org. Op dit ogenblik telt mijn website ruim 4.000 pageviews per dag en het blijft stijgen. Ik heb duidelijk een goede keuze gemaakt.

Ik ben wat men noemt een internetjunk, en dat sinds december 1995 toen het internet in België nog een marginaal fenomeen was. Als veelschrijver en veellezer ben ik aanvankelijk begonnen in de babbelkanalen en ik bezat enkele erg succesvolle chatkanalen zoals #Antwerpen, #Antigoon en #Oud_Antwerpen. Toen ik er na 1 1/2 jaar -wegens het overgrote succes- door enkele afgunstige chatters/hackers werd uitgegooid, ben ik op usenet politiek bedrijvig geworden (be.politics, nl.politics en soc.culture.belgium). Geen kunst vermits ik zelf -in real life- politiek actief ben geweest en zelfs op verschillende tijdstippen op kieslijsten heb gestaan. Na 30.000 berichten sloeg de verveling toe en ben ik elders mijn heil gaan zoeken.

Als ervaren chatter/schrijver, en iemand die blind kan typen op een keyboard en razendsnel kan anticiperen, is het maar een klein kunstje om op één enkel uur tientallen berichten bij mekaar te typen. Ik kan werkelijk een forum plat leggen als ik dat zou willen en als de beveiliging redelijk zwak geconfigureerd is. Ik heb dat meermaals bewezen. Steek je licht maar op elders: thePiano in an angry mood. ;)

Edoch, sinds ik aan mijn nieuw project ben begonnen -thans Verzet.org- ben ik mateloos verveeld door de politiek, vermits ik enkel nog geschiedenis studeer en erover schrijf. Dat is wat men noemt een nadeel als men slechts gefocust is op één enkel item. Ik ervaar het als een voordeel maar çoit.

Sinds augustus 2004 kom ik hier nog enkel om me wat te verstrooien. Als ik hier on line ben, betekent dat in feite dat ik aan mijn website aan het werken ben, nieuwe artikels schrijf, en zo tussendoor inlog om mijn zinnen wat te verzetten en een paar debiele Zwartblokkers in de ballen te schoppen. En, niet onbelangrijk, de schoften van extreemrechts er af en toe eraan te herinneren dat het verzet tegen hun racistische en elitaire dogma's verre dood en begraven is. Een verwittigde ezel is er twee waard, zeggen wij altijd. ;)

Bovendien ben ik geëvolueerd naar een radicalist. Wat ik echt met het VB wil aanvangen, of wanneer de nood dringt, ga ik hier nooit vertellen.

Voor de rest interesseert het me hier geen bal.

Sorry, als ik toevallige passanten andere verwachtingen heb gesteld.

Uw dienaar, thePiano, niet anoniem: Hugo Van Minnebruggen, auteur/webmaster van Verzet.org http:www.verzet.org

Knettergek... zou men in de spitsmuizenwereld zeggen... :wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be