Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 maart 2006, 17:33   #1
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard subforum gemeenteraadsverkiezingen

Kunnen de moderators geen subforum invoeren van de gemeeteraadsverkiezingen.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 17:37   #2
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Het is nog maar maart? En het zijn pas verkiezingen in oktober?
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 17:46   #3
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Kan je ineens een continu 'Verkiezingen' subforum maken.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 18:02   #4
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Dat lijkt mij een tof initiatief.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 18:21   #5
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
Het is nog maar maart? En het zijn pas verkiezingen in oktober?
Dat kan wel zijn, maar blijkbaar wordt binnenlandse politiek nu al heftig geteisterd door verkiezingskoorts
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 18:42   #6
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Dat kan wel zijn, maar blijkbaar wordt binnenlandse politiek nu al heftig geteisterd door verkiezingskoorts
Reden om misschien te overwegen reeds een subforum te openen.....
Met die cordon-affaire is het startsein in feite al gegeven.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2006, 21:16   #7
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Reden om misschien te overwegen reeds een subforum te openen.....
Met die cordon-affaire is het startsein in feite al gegeven.
detswaddaaimien
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 00:13   #8
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Nog veel te vroeg. Die discussie over het cordon is maar voor even. Een opwarmertje zeg maar. Even posities kiezen en we kunnen weer gewoon verder.

Onze Blokkers kunnen dan weer voort met moslimbashen, homohaat en andere xenofobieën verspreiden en tegelijk de democratische partijen uitschelden voor fascisten en 'rode dingesen' (noteer de tegenstrijdigheid).

Wij kunnen trachten te overleven onder dit extreemrechts onverdraagzaam geweld. Business as usual.

Geen subforum dus, want heel dit marginaal nest is al totaal sub aan gelijk welke realiteit.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 18 maart 2006 om 00:15.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 03:08   #9
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Nog veel te vroeg. Die discussie over het cordon is maar voor even. Een opwarmertje zeg maar. Even posities kiezen en we kunnen weer gewoon verder.

Onze Blokkers kunnen dan weer voort met moslimbashen, homohaat en andere xenofobieën verspreiden en tegelijk de democratische partijen uitschelden voor fascisten en 'rode dingesen' (noteer de tegenstrijdigheid).

Wij kunnen trachten te overleven onder dit extreemrechts onverdraagzaam geweld. Business as usual.

Geen subforum dus, want heel dit marginaal nest is al totaal sub aan gelijk welke realiteit.
Nee wij willen niet vrij spreken. We willen in een keurslijfje worden gedrongen. We willen in de maat lopen zoals Piano dat wil. We leggen enkel verantwoording af aan VDL. We eren enkel 1 partij, de SP.a. Onze eer aan die partij heet trouw. We zullen elke stem die er een andere mening op nahoudt smoren en we zullen elk debat smoren met termen als "nazi, fascist en gestapo". Wij zullen de storm van de stem van het volk weerstaan en wij zullen hen smoren en doden als dat nodig is.

Bij deze... sluit deze thread.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 08:32   #10
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort Bekijk bericht
Kunnen de moderators geen subforum invoeren van de gemeeteraadsverkiezingen.
Goed idee,en ja als je nu ziet hoe er in" Politiek: Binnenland" al over het breken van het cordon en zo geschreven wordt is de verkiezingkoorts al een tijdje bezig
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 08:35   #11
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Bij deze... sluit deze thread.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 18 maart 2006 om 08:37.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 11:39   #12
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Geen subforum dus, want [SIZE=3]heel dit marginaal nest[/SIZE] is al totaal sub aan gelijk welke realiteit.
thePiano vbmenu_register("postmenu_1585513", true);
Perm. Vertegenwoordiger VN



Geregistreerd op: Aug 2002
Locatie: Antwerpen, stad voor alleman
[SIZE=3]Berichten:[/SIZE] [SIZE=3]17.511[/SIZE]
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 12:30   #13
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
Sub Stab doet weer eens een duit in het zakje. De ene onsterfelijke bijdrage na de andere rolt hier van de virtuele persen tot heil en meedere glorie van het racistische Vlaams Belang. Mazzeltov Sub Stab!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 18 maart 2006 om 12:30.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 12:40   #14
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Onze Blokkers kunnen dan weer voort met moslimbashen, homohaat en andere xenofobieën verspreiden en tegelijk de democratische partijen uitschelden voor fascisten en 'rode dingesen' (noteer de tegenstrijdigheid).

Wij kunnen trachten te overleven onder dit extreemrechts onverdraagzaam geweld. Business as usual.

Geen subforum dus, want heel dit marginaal nest is al totaal sub aan gelijk welke realiteit.
Als eht toch zo "marginaal" is, dan vraag ik me wel af, mijnheer Pianodinges, waarom u er zoveel tijd aan besteedt...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 14:33   #15
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als eht toch zo "marginaal" is, dan vraag ik me wel af, mijnheer Pianodinges, waarom u er zoveel tijd aan besteedt...
Zwarte Jan geeft weer van katoen.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 15:40   #16
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Sub Stab doet weer eens een duit in het zakje. De ene onsterfelijke bijdrage na de andere rolt hier van de virtuele persen tot heil en meedere glorie van het racistische Vlaams Belang. Mazzeltov Sub Stab!
Leg eens gewoon uit waarom je meer dan 17.000 berichten geplaatst hebt op een 'marginaal' forum.
Terecht vraagje , toch?
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 19:43   #17
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

worden jullie mekaar nu echt nooit beu eigenlijk?
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 21:04   #18
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Leg eens gewoon uit waarom je meer dan 17.000 berichten geplaatst hebt op een 'marginaal' forum.
Terecht vraagje , toch?
Dat wil ik graag even toelichten.

Het merendeel van deze berichten werd geplaatst tussen augustus 2002 en augustus 2004. In augustus 2004 ben ik namelijk aan mijn website Baron Jean de Sélys-Longchamps begonnen, die sinds augustus 2005 werd omgevormd naar Verzet.org. Op dit ogenblik telt mijn website ruim 4.000 pageviews per dag en het blijft stijgen. Ik heb duidelijk een goede keuze gemaakt.

Ik ben wat men noemt een internetjunk, en dat sinds december 1995 toen het internet in België nog een marginaal fenomeen was. Als veelschrijver en veellezer ben ik aanvankelijk begonnen in de babbelkanalen en ik bezat enkele erg succesvolle chatkanalen zoals #Antwerpen, #Antigoon en #Oud_Antwerpen. Toen ik er na 1 1/2 jaar -wegens het overgrote succes- door enkele afgunstige chatters/hackers werd uitgegooid, ben ik op usenet politiek bedrijvig geworden (be.politics, nl.politics en soc.culture.belgium). Geen kunst vermits ik zelf -in real life- politiek actief ben geweest en zelfs op verschillende tijdstippen op kieslijsten heb gestaan. Na 30.000 berichten sloeg de verveling toe en ben ik elders mijn heil gaan zoeken.

Als ervaren chatter/schrijver, en iemand die blind kan typen op een keyboard en razendsnel kan anticiperen, is het maar een klein kunstje om op één enkel uur tientallen berichten bij mekaar te typen. Ik kan werkelijk een forum plat leggen als ik dat zou willen en als de beveiliging redelijk zwak geconfigureerd is. Ik heb dat meermaals bewezen. Steek je licht maar op elders: thePiano in an angry mood.

Edoch, sinds ik aan mijn nieuw project ben begonnen -thans Verzet.org- ben ik mateloos verveeld door de politiek, vermits ik enkel nog geschiedenis studeer en erover schrijf. Dat is wat men noemt een nadeel als men slechts gefocust is op één enkel item. Ik ervaar het als een voordeel maar çoit.

Sinds augustus 2004 kom ik hier nog enkel om me wat te verstrooien. Als ik hier on line ben, betekent dat in feite dat ik aan mijn website aan het werken ben, nieuwe artikels schrijf, en zo tussendoor inlog om mijn zinnen wat te verzetten en een paar debiele Zwartblokkers in de ballen te schoppen. En, niet onbelangrijk, de schoften van extreemrechts er af en toe eraan te herinneren dat het verzet tegen hun racistische en elitaire dogma's verre dood en begraven is. Een verwittigde ezel is er twee waard, zeggen wij altijd.

Bovendien ben ik geëvolueerd naar een radicalist. Wat ik echt met het VB wil aanvangen, of wanneer de nood dringt, ga ik hier nooit vertellen.

Voor de rest interesseert het me hier geen bal.

Sorry, als ik toevallige passanten andere verwachtingen heb gesteld.

Uw dienaar, thePiano, niet anoniem: Hugo Van Minnebruggen, auteur/webmaster van Verzet.org http:www.verzet.org
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 18 maart 2006 om 21:21.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 21:51   #19
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

een radicalist hihi

ik ben dat ook
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 21:52   #20
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Dat wil ik graag even toelichten.

Het merendeel van deze berichten werd geplaatst tussen augustus 2002 en augustus 2004. In augustus 2004 ben ik namelijk aan mijn website Baron Jean de Sélys-Longchamps begonnen, die sinds augustus 2005 werd omgevormd naar Verzet.org. Op dit ogenblik telt mijn website ruim 4.000 pageviews per dag en het blijft stijgen. Ik heb duidelijk een goede keuze gemaakt.

Ik ben wat men noemt een internetjunk, en dat sinds december 1995 toen het internet in België nog een marginaal fenomeen was. Als veelschrijver en veellezer ben ik aanvankelijk begonnen in de babbelkanalen en ik bezat enkele erg succesvolle chatkanalen zoals #Antwerpen, #Antigoon en #Oud_Antwerpen. Toen ik er na 1 1/2 jaar -wegens het overgrote succes- door enkele afgunstige chatters/hackers werd uitgegooid, ben ik op usenet politiek bedrijvig geworden (be.politics, nl.politics en soc.culture.belgium). Geen kunst vermits ik zelf -in real life- politiek actief ben geweest en zelfs op verschillende tijdstippen op kieslijsten heb gestaan. Na 30.000 berichten sloeg de verveling toe en ben ik elders mijn heil gaan zoeken.

Als ervaren chatter/schrijver, en iemand die blind kan typen op een keyboard en razendsnel kan anticiperen, is het maar een klein kunstje om op één enkel uur tientallen berichten bij mekaar te typen. Ik kan werkelijk een forum plat leggen als ik dat zou willen en als de beveiliging redelijk zwak geconfigureerd is. Ik heb dat meermaals bewezen. Steek je licht maar op elders: thePiano in an angry mood.

Edoch, sinds ik aan mijn nieuw project ben begonnen -thans Verzet.org- ben ik mateloos verveeld door de politiek, vermits ik enkel nog geschiedenis studeer en erover schrijf. Dat is wat men noemt een nadeel als men slechts gefocust is op één enkel item. Ik ervaar het als een voordeel maar çoit.

Sinds augustus 2004 kom ik hier nog enkel om me wat te verstrooien. Als ik hier on line ben, betekent dat in feite dat ik aan mijn website aan het werken ben, nieuwe artikels schrijf, en zo tussendoor inlog om mijn zinnen wat te verzetten en een paar debiele Zwartblokkers in de ballen te schoppen. En, niet onbelangrijk, de schoften van extreemrechts er af en toe eraan te herinneren dat het verzet tegen hun racistische en elitaire dogma's verre dood en begraven is. Een verwittigde ezel is er twee waard, zeggen wij altijd.

Bovendien ben ik geëvolueerd naar een radicalist. Wat ik echt met het VB wil aanvangen, of wanneer de nood dringt, ga ik hier nooit vertellen.

Voor de rest interesseert het me hier geen bal.

Sorry, als ik toevallige passanten andere verwachtingen heb gesteld.

Uw dienaar, thePiano, niet anoniem: Hugo Van Minnebruggen, auteur/webmaster van Verzet.org http:www.verzet.org
Knettergek... zou men in de spitsmuizenwereld zeggen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be