![]() |
Vlaming is tolerant, behalve tegenover allochtonen
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=47125 CHIPIE MOET LEREN RONDZIEN:lol: |
Volgens meer dan de helft van de respondenten lijdt de kwaliteit van het onderwijs ook onder teveel kinderen van allochtonen in één school.
Lekker bekrompen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien had ik genoeg van dat smurfje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-D serieus worden genomen dus |
Doen gelijk in afganistan; daar zit één christen en die willen ze de doodstraf geven omdat hij geen moslim wil worden.
Echt waar! En dan durven zeggen dat wij niet tolerant zijn...ge moet maar kunnen! |
Citaat:
|
Zondag ga ik op de oude markt een hakenkruis gaan kopen en steek ik het op mijne moto en ga toerkes gaan rijden in de moslim straatjes van Gent.
Beetje jennen! Ze kunnen mij toch niet pakken want die gasten hebben geen moto! |
Of ik naai het op mijn vest en ga achter een brood bij de moslim bakker. Wit brood!
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind trouwens dat we dat vanaf nu wekelijks moeten beginnen doen, met een stuk of 1000 motards. Jennekensdag! Die gasten kunnen daar niet tegen. |
Niets in dat stukje uit De Standaard wijst op intolerantie, behalve dan de intolerantie van sommige academici tegenover "het gepeupel" dat niet denkt zoals het hoort te denken.
|
Citaat:
Hoe komt dat? [/SIZE][/SIZE] |
Citaat:
|
Citaat:
Goe dat je zo kunt rijden op Uwe moto;-):lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be