![]() |
Hoeveel verdient u (naar leeftijdsgroep)
Er zijn hier wel cijfertjes over, maar ik stel de vraag in de context van de topic over de Generazione 1000 Euro.
De poll is anoniem, dus u kan gerust eerlijk zijn. |
Ouder dan 60 en meer dan 1000 staat er niet bij.
|
Citaat:
|
ik sta er ook niet bij. Tussen veertig en vijftig kan men blijkbaar enkel minder dan 1000 euro verdienen.
|
Citaat:
|
ik ben 21 en verdien meer dan 2000€ per maand. Die ene maand vakantiewerk die ik doe toch :D
|
Wat dan met “ik ontvang meer dan ik verdien” ? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat afromen en storten op mijn rekening jongen. T'his voor het goede doel... IK! |
Zou je niet beter over bruto-lonen spreken ?
Ook de extralegale vergoedingen ? 13° + 14° +15° maand, bonus, groepsverzekering ... |
cool 15e maand, bestaat da ook al? :D
|
brugpensioen +/-1500 euro,maar ik heb :cheer: altijd voor 2 gewerkt! hehehehehihihahahahahaaaaaaaaaaaaa
|
Citaat:
En hoe zit het met je pensioenopbouw met dat stelsel ? Gemiddeld pensioen in belgenland bedraagt immers maar 850 euro ... |
Citaat:
|
Citaat:
verlies per maand alles meegetelt wel +/- 350 euro Ik blijf dit trekken tot ik 60 ben,daarna trek ik meer. Belgacom heet 5 miljard euro aan de overheid gegeven (ons pensioenfonds) |
Citaat:
'Ons' pensioenfonds is ondertussen gebruikt om een eenmalige begrotingsput op te vullen, ik zou er maar niet teveel op rekenen. |
Ik heb er meer dan 36 jaar gewerkt he (allee volgens u zien werken)
En het is ondertekend en goedgekeurd,er is trouwens een verschil tussen benoemd met een koninklijk besluit en benoemd met een ministrieel besluit,en ik behoor tot de eerste groep. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be