![]() |
Leefloon voor langdurig werklozen...
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gedwongen tewerkstelling voor langdurige leefloners... |
Citaat:
Dit zijn onze voorstellen http://forum.politics.be/showthread.php?t=47236 Chipperke wat zit ge weer uit Uw duim te zuigen hé;-) |
Citaat:
[SIZE=4]Tips om niet te moeten werken of om terug te kunnen gaan doppen[/SIZE] http://forum.politics.be/showthread.php?t=46701 :lol: |
Citaat:
Zelfde item gelezen, toch ander bericht. Lees ook hier. |
Vrij achterlijke stellingname.
In de Scandinavische landen hebben werklozen ruim 3 jaar recht op een werkeloosheidsvergoeding die nagenoeg gelijk is aan hun vorige loon. In Belgenland is gewoonweg veel te weinig werk voor iedereen. Daarom is het ook toegestaan messteken uit te delen om je deel op te eisen. :lol: |
Bedrijven hebben begot meer kans om de lotto te winnen dan om gecontroleerd te worden op belastingontduiking.
Deze week in Humo nog een uitleg gelezen van Eyskens hoe het item "fraudebestrijding" door regeringen gewoon wordt ingevuld om de begroting te doen kloppen maar er in realiteit nooit een zak mee gebeurd. |
Citaat:
|
Het probleem is niet dat er te weinig banen zijn, maar dat de output van de scholen niet is afgestemd op de eisen van de markt. Daarom zitten bepaalde sectoren te schreeuwen voor mensen en de anderen zitten met een overschot.
|
Mijn hond gaat ook doppen.
Ik ben erin geslaagd om een werkloosheidsuitkering te krijgen ... voor mijn Bouvier. Eerst had het OCMW er geen oor naar, maar na wat hevig discussiëren kwam er toch schot in de zaak. "Maar mijnheer, het is een hond" zei die trut. Toen heb ik haar gezegd: "Hij heeft er niet voor gekozen een hond te zijn, en je mag hem niet discrimineren op basis van zijn ras..." Daar had ze niet van terug, maar ze bleef aarzelen. Na nog vijf minuutjes onderhandelen haalde ik m'n beste argument boven: "Hij is bruin, hij heeft krulhaar, spreekt geen woord Nederlands en heeft nog nooit een dag gewerkt in zijn leven. Bovendien steelt hij alles waar hij zin in heeft." Toen kreeg Woefke niet enkel een werkloosheidsuitkering, maar werd hem ook kindergeld, gratis medische verzorging en een sociale woning aangeboden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die Polen willen hun handjes vuil maken. In België vindt je : mensen die een diploma hebben en handjes niet vuil maken en geld verdienen. ( < we leven in een kenniseconmie! ) . En mensen die niet studeren en dus hun handjes moeten vuil maken. Enkel zijn er een paar in deze groep die niet echt van vuile handjes houden. Daarom werken hier Polen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Laaggeschoolden zijn minder van aard om te verhuizen voor een baan en blijven liever gewoon van den dop trekken. De reden is simpel, een hooggeschoolde wilt iets doen met zijn opleiding.....en zal dan ook makkellijker verhuizen voor dé job. Ik pleit voor een stop op bepaalde studierichtingen waarvan blijkt dat de afgestudeerden echt moeilijkheden hebben met het vinden van werk (tot de markt zich weer stabiliseert) en een promotie van de moeilijkere beroepen dmv extra financiering (technische opleidingen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be