![]() |
VNJ: eerste slachtoffer van media hetze!
Er werd deze nacht een brandaanslag gepleegd tegen het verbondshuis van het Vlaams Nationaal Jeugdverbond.
De hetze tegen het VB en het politiek misbruik dat de media en de VLD maken van de laffe moorden die Hans Van Temsche gepleegd heeft zijn er allicht de oorzaak voor. De pogingen van de media en van de politieke tegenstanders van het VB om politieke munt te slaan uit de moorden zijn schandalig. Men probeert om een hele ideologie (het Vlaams Nationalisme) te besmeuren. Men stelt schaamteloos een partij met 1000 000 kiezers verantwoordelijk voor de daden van één losgeslagen zelfmoordenaar, die zelf niet eens lid is van het VB of van een aanverwante organisatie. De moordenaar is enkel zelf verantwoordelijk voor zijn laffe daden. Zijn ouders zijn mee slachtoffer van zijn waanzin. Wat is de relevantie van het feit dat zijn grootvader een oostfronter was? Ook de grootvader van bartje Somers was een collaborateur. Zelfs Spiritist Hugo Schiltz heeft een zwart verleden... En wat dan nog. Die grootvader draait zich waarschijnlijk om in zijn graf van schaamte voor de laffe daden van zijn kleinzoon. Ik heb enkel misprijzen voor de laffe moordenaar die vrouwen en een peuter in de rug neerschoot. Maar ik walg evenzeer van de schaamteloze politieke recuperatie die nu gebeurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als VNJ zou ik me ook wel vernederd voelen om te moeten gered worden door een turk. Ik snap heel goed dat het VNJ zich nu slachtoffer van die multikul voelt. Gered door een turk, je zal het maar meemaken als racist.
Ik begin eigenlijk te twijfelen ... Moest het VB aan de macht zijn geweest was het VNJ nu afgebrand. Wat is het minste erg? :lol: |
Die Turk die de brand hielp blussen is nu opeens een held. Terecht, want er waren mensen aanwezig in het pand en mogelijk heeft hij hun leven ook gered, maar ik vermoed niet dat de verantwoordelijke pyromaan hier rekening mee gehouden had.
Deze wou maar al te graag dat de boel affikte en dat er slachtoffers vielen ... gewoon omdat ze rechts waren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dergelijke redeneringen moeten inderdaad aangeklaagd worden. Enkel een grondig onderzoek zal duidelijkheid over de daders, hun achtergrond en hun motieven verschaffen. Ondertussen wordt meer en meer duidelijk dat er bij de moordenaar van Antwerpen ook andere zaken speelden dan de linkse kerk eerst hem allemaal toedichtte. |
Eenieder die meegedaan heeft aan het meeverantwoordelijk stellen van het Vb aan de moorden in Antwerpen is nu ook meeverantwoordelijk voor de poging tot brandstichting bij nacht.
Is trouwens een heeeeeeel zwaar misdrijf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be