![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er werd deze nacht een brandaanslag gepleegd tegen het verbondshuis van het Vlaams Nationaal Jeugdverbond.
De hetze tegen het VB en het politiek misbruik dat de media en de VLD maken van de laffe moorden die Hans Van Temsche gepleegd heeft zijn er allicht de oorzaak voor. De pogingen van de media en van de politieke tegenstanders van het VB om politieke munt te slaan uit de moorden zijn schandalig. Men probeert om een hele ideologie (het Vlaams Nationalisme) te besmeuren. Men stelt schaamteloos een partij met 1000 000 kiezers verantwoordelijk voor de daden van één losgeslagen zelfmoordenaar, die zelf niet eens lid is van het VB of van een aanverwante organisatie. De moordenaar is enkel zelf verantwoordelijk voor zijn laffe daden. Zijn ouders zijn mee slachtoffer van zijn waanzin. Wat is de relevantie van het feit dat zijn grootvader een oostfronter was? Ook de grootvader van bartje Somers was een collaborateur. Zelfs Spiritist Hugo Schiltz heeft een zwart verleden... En wat dan nog. Die grootvader draait zich waarschijnlijk om in zijn graf van schaamte voor de laffe daden van zijn kleinzoon. Ik heb enkel misprijzen voor de laffe moordenaar die vrouwen en een peuter in de rug neerschoot. Maar ik walg evenzeer van de schaamteloze politieke recuperatie die nu gebeurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Als ik mij niet vergis was de voorbijganger die met het brandblusapparaat van zijn auto het brandje bluste van Turkse origine.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Flink gedaan van die Turkse nachtkoerier. Het bewijst nogmaals dat we niet mogen veralgemenen
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Den doemy zeg: ie ee geliek, wè!
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 18 mei 2006 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Idd, Chapeau!
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Als VNJ zou ik me ook wel vernederd voelen om te moeten gered worden door een turk. Ik snap heel goed dat het VNJ zich nu slachtoffer van die multikul voelt. Gered door een turk, je zal het maar meemaken als racist.
Ik begin eigenlijk te twijfelen ... Moest het VB aan de macht zijn geweest was het VNJ nu afgebrand. Wat is het minste erg? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Die Turk die de brand hielp blussen is nu opeens een held. Terecht, want er waren mensen aanwezig in het pand en mogelijk heeft hij hun leven ook gered, maar ik vermoed niet dat de verantwoordelijke pyromaan hier rekening mee gehouden had.
Deze wou maar al te graag dat de boel affikte en dat er slachtoffers vielen ... gewoon omdat ze rechts waren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig eigenlijk hoe in het journaal werd gezegd dat het VNJ zogezegd banden zou hebben met het Vlaams Belang. Dit is des te grappiger als men weet dat de mensen die in het gebouw wonen o.m. de moeder is van... jawel... Bart de Wever. "VB?" zei u alweer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dergelijke redeneringen moeten inderdaad aangeklaagd worden. Enkel een grondig onderzoek zal duidelijkheid over de daders, hun achtergrond en hun motieven verschaffen. Ondertussen wordt meer en meer duidelijk dat er bij de moordenaar van Antwerpen ook andere zaken speelden dan de linkse kerk eerst hem allemaal toedichtte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Eenieder die meegedaan heeft aan het meeverantwoordelijk stellen van het Vb aan de moorden in Antwerpen is nu ook meeverantwoordelijk voor de poging tot brandstichting bij nacht.
Is trouwens een heeeeeeel zwaar misdrijf.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brandstichting van een pand waarin zich mensen bevinden, is inderdaad een heel zwaar misdrijf volgens Belgisch recht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen heeft de dader, bij monde van zijn advocaat, duidelijk gesteld dat hij niet handelde uit racistische motieven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bron ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus nu heeft hij zijn verklaring gewijzigd? laat me raden, zijn tante en ouders zullen dat hem ingefluisterd hebben zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwsbericht van eergisteren waarbij een vriend van de familie het woord voerde (eventjes rechtzetten: het was niet de advocaat). Daarenboven heeft de advocaat van de beklaagde gisteren laten weten dat er geen enkel "extreem-rechts" element werd gevonden dat naar de thesis van bewuste racistische moord leidt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit alles zal de toets moeten doorstaan van onderzoek en gerecht! U noch ik kunnen daarover oordelen, al menen bepaalde linksen dat wel... Van vooringenomenheid gesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |