![]() |
Ziek worden op een feestdag
Het zal je toch maar overkomen, zwaar ziek worden op een feestdag. Naar spoed moeten gaan, daar geen dokter te pakken krijgen en ...... sterven. Geen fictie, pure realiteit, anno 2006.
|
? duiding ?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga hier nu geen politiek standpunt over innemen alleen maar dat het klote is en niet zou mogen gebeuren verdomme :twisted: . |
Citaat:
|
Indeed, dat is gewoon te erg voor woorden en voorbij alle politieke meningsverschillen.
Mijn innige deelneming. Fucking hell, meer kan ik er echt niet op zeggen. |
en als ik dan toch woordvoerder ben weet ik dat ik meteen onze innige deelneming namens het voltallige vws kan overmaken met de steun van alle armen - leden
de vader van twee die de armen toch tenminste trachten te begrijpen dat moet wel een zeer speciaal persoon geweest zijn inshallah vrede zij met zijn ziel |
Citaat:
|
En aan Mambo ook natuurlijk...
|
Bedankt vws, kan momenteel dit steuntje wel gebruiken. Weet dat wij (Mambo en ik) vws nooit ongenegen zijn gebleven ondanks enkele woordenwisselingen en andere standpunten. We blijven apprecieren dat er een organisatie bestaat zoals dat van jullie.
|
als we maar niet evolueren naar een klasse-geneeskunde: kwaliteit en snelheid voor de rijken, brol en wachtlijsten voor de minder rijken...
soit. mijn deelneming, karma. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht eerst dat je reageerde op een of ander artikel in een krant. Het spijt me dan ook van de kwinkslag in deze draad. Nogmaals, mijn deelneming. :-( |
Citaat:
|
Ik heb toch gevraagd deze te verwijderen. Veel sterkte bij het verwerken van het verlies en ik hoop dat je wat antwoorden kan krijgen over wat er verkeerd is gegaan in dat ziekenhuis.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn deelneming. |
Innige deelneming en veel sterkte...
|
allemaal bedankt natuurlijk.
|
Citaat:
Als er sprake is van een medische fout, zou ik niet laten stappen te ondernemen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be