![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zal je toch maar overkomen, zwaar ziek worden op een feestdag. Naar spoed moeten gaan, daar geen dokter te pakken krijgen en ...... sterven. Geen fictie, pure realiteit, anno 2006.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ? duiding ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Verkeerd ziekenhuis gekozen denk ik. Toen ons pa slecht was hebben we hem naar de spoed laten brengen dit weekend (Pinksteren). Na lang wachten kregen we te horen dat hij beter was maar dat ze hem geen bloed konden geven zonder advies van een dokter. Die dokter was er dus blijkbaar niet. Nadien (we moeten nog de analyse afwachten) is het in ijl tempo gegaan. Geopereerd en niet meer terug gekeerd. Geen afscheid kunnen nemen. Na het slechte nieuws dat hij overleden was hebben ze ons (heel de familie, ons ma, kinderen, kleinkinderen enz... waren er aanwezig) nog uren laten wachten maar ze waren vergeten dat we daar waren. Pas nadat we zelf zijn beginnen vragen stellen aan diverse verplegers zijn ze op zoek gegaan. KLOTE DUS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
ik ga hier nu geen politiek standpunt over innemen alleen maar dat het klote is en niet zou mogen gebeuren verdomme ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 juni 2006 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Indeed, dat is gewoon te erg voor woorden en voorbij alle politieke meningsverschillen.
Mijn innige deelneming. Fucking hell, meer kan ik er echt niet op zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() en als ik dan toch woordvoerder ben weet ik dat ik meteen onze innige deelneming namens het voltallige vws kan overmaken met de steun van alle armen - leden
de vader van twee die de armen toch tenminste trachten te begrijpen dat moet wel een zeer speciaal persoon geweest zijn inshallah vrede zij met zijn ziel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 juni 2006 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() En aan Mambo ook natuurlijk...
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt vws, kan momenteel dit steuntje wel gebruiken. Weet dat wij (Mambo en ik) vws nooit ongenegen zijn gebleven ondanks enkele woordenwisselingen en andere standpunten. We blijven apprecieren dat er een organisatie bestaat zoals dat van jullie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() als we maar niet evolueren naar een klasse-geneeskunde: kwaliteit en snelheid voor de rijken, brol en wachtlijsten voor de minder rijken...
soit. mijn deelneming, karma. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb momenteel niet het gevoel dat het in die richting zit. Wel in de richting van een "syndicaten-geneeskunde" (en dan bedoel ik niet het vws maar wel alle officiele syndicaten). De syndicaten die achter alle rechten van de personeelsleden staan (bvb rond weekenddienst enzo) maar toch iets te weinig stilstaan dat men niet alleen ziek wordt van negen tot vijf van maandag tot vrijdag. Soit, ben momenteel maar aan het zwanzen dus met een korrel zout nemen wat ik nu schrijf aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht eerst dat je reageerde op een of ander artikel in een krant. Het spijt me dan ook van de kwinkslag in deze draad. Nogmaals, mijn deelneming. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toch gevraagd deze te verwijderen. Veel sterkte bij het verwerken van het verlies en ik hoop dat je wat antwoorden kan krijgen over wat er verkeerd is gegaan in dat ziekenhuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elo : 7 juni 2006 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn deelneming.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Innige deelneming en veel sterkte...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() allemaal bedankt natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Als er sprake is van een medische fout, zou ik niet laten stappen te ondernemen.
![]() |