![]() |
Zijn er eigenlijk nadelen aan de Verenigde Nederlanden?
Zo ja, ik hoor ze graag...
|
Dat het Frans niet meer dominant is dan?
|
Citaat:
|
Onze Vlaamse geschiedenis is een opeenschakeling van vreemde heerschappijen (Romeinse Rijk, vazalstaat in het Frankisch Rijk (in 1302 korte onafhankelijkheid, maar niet voor lang), Bourgondisch Rijk, Habsburgers, Spanjaarden, Oostenrijkers, Fransen, Hollanders, Franskiljon-België en nu opnieuw Nederland?????) Wanneer neemt de Vlaming éindelijk zélf het roer in handen?
Vlaanderen voor Vlamingen! |
Citaat:
|
Citaat:
Lees dit eens: http://www.secessie.nu/?tekst=toonhtml&artikel=8-3 |
Citaat:
Hoe kan men in godsnaam zichzelf bezetten? |
In mijn ogen zijn jullie verraders van het Vlaamse land. Vlaanderen moet zich niet schoffelen bij één of andere staat. We kunnen het zélf!
We hebben zolang gevochten voor Vlaamse Ontvoogding, niet voor annexatie in een staat dat zichzelf de Verenigde Nederlanden noemt, me dunkt. Jullie maatschappelijk draagvlak is nihil, zelfs onder de échte flaminganten onder ons. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een paar voorbeelden: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[SIZE=5]Zijn er eigenlijk nadelen aan de Verenigde Nederlanden?[/SIZE] |
Citaat:
|
Citaat:
Zoniet, waarom heb ik dit nog nooit gelezen in de politieke programma's van VB of N-VA? Ofwel is het omdat het niet klopt over deze brede politieke hunker naar hereniging in deze partijen, ofwel is het dan omdat ze een verborgen agenda hebben, maar zwijgen ze erover omdat het draagvlak niet breed genoeg is. Maar dat laatste zou me zeer verbazen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[SIZE=7]Zijn er eigenlijk nadelen aan de Verenigde Nederlanden?[/SIZE] |
Citaat:
|
alles
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be