![]() |
Citaat:
|
"Over ongeveer 125000 jaar...", ik zou me nog niet alteveel zorgen maken.
'k Zou aan die wetenschapper zeggen: kom over 124 950 jaar nog eens terug met uw voorspelling, maar ik vrees dat hij tegen dan al uitgestorven zal zijn. :wink: (Over de oorzaak van homofilie bestaan nog een hoop andere theorieën hoor, enfin, we zullen wel zien , hé .... Afspraak over 125 000 jaar.) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
PS: Au revoir mes amis, ik ga eens een weekje van de Ierse regen genieten. |
volgens mij gaan de mannen het hier zo lang niet uithouden: als ze nog lang oorlogje blijven spelen, zal het hier eerder gedaan zijn voor hen, en een lesbische wereld zal er dan (helaas?) ook niet komen....
|
Citaat:
|
Er gaan dan aardig wat ongelukkige vrouwen rondlopen....
Uit onderzoek is immers ook gebleken dat het mannelijke zaad de vrouwen gelukkiger maakt..... |
leven de homoseksualiteit zeker :D
|
Citaat:
Maar goed, het zou wel een grappig beeld zijn, zo'n wereld vol met frusti vrouwen met strap-on's :lol: |
Ik denk da ze ons nogal zouden missen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie is nu het sterke geslacht? :wink: |
Laat de geschiedenis het maar beoordelen :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ohh PS: Voordat die weet-ik-veel-hoeveel-jaar is verstreken, moeten we wel zorgen dat de dames kunnen inparkeren... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nog zo een:
![]() Ok ik zal nu weer stoppen :lol: |
Citaat:
|
Sinds enige tijd ben ik overgeschakeld op het neuken van schapen en tot mijn grote verbazing voelt het lekker aan. Ik heb nu net vernomen dat ook de schapen zouden uitsterven binnen een kleine 120.000 jaar. Misschien schakel ik best terug over op lesbische vrouwen....dan heb ik er tenminste nog zo'n 5000 jaar meer deugd van ;)
:arrow: Koetjes en Kalfjes |
![]() ok, ik zweer dit was weer de laatste :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be