Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Aerogarden wiet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=54761)

TomB 26 augustus 2006 11:57

Aerogarden wiet

http://www.theaerogarden.com/?gclid=...FQNrUAodGA0vLg

Heeft er iemand van jullie in zo'n machien al eens wietzaadjes gebruikt? Zo ja, wat was het resultaat? :)

BigF 26 augustus 2006 13:49

Als't goeie lampen zijn zal dat wel werken, maar er is geen afzuiging voorzien denk ik...

't Zal gaan stinken in uw keuken!

Tantist 26 augustus 2006 14:33

En heeft er al iemand het volgende samen gebruikt?

Zo ja, wat was het resultaat?

Praetorian 26 augustus 2006 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 1893080)

Zelfs in een gewone serre is de geur zeer verstikkend.

C uit W 26 augustus 2006 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 1893184)

Desiderius 26 augustus 2006 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB (Bericht 1892843)

Heeft er iemand van jullie in zo'n machien al eens wietzaadjes gebruikt? Zo ja, wat was het resultaat? :)

TomB, ik weet niet of je daar in de US de programma's van de BBC kan bekijken (satelliet of zo...), maar op donderdag loopt er een schitterend programma met de titel "the Dragon's Den", waar would-be ondernemers vissen achter een kapitaalsinjectie in hun business.

In dit geval zou ik geen halve eurocent in die "aero garden" -dinges stoppen, want als ik de prijzen van de seed kits zo eens bekijk... Hoeveel malse kroppen sla kan je kopen voor 19 $ ? En wil je dan nog 150 $ uitleggen voor die plaatsverslinder in de keuken???

Als er anderzijds cannabis-seedkits zouden bestaan, d�*n kan je idd. een heel nieuwe markt aanboren. Goed bekeken. ;-)

BigF 26 augustus 2006 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 1893191)
Zelfs in een gewone serre is de geur zeer verstikkend.

Zeker, maar gewone serres staan over 't algemeen niet in de keuken eh?

Jazeker 26 augustus 2006 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 1893192)
Citaat:

Oorspronkelijk bericht door Tantist

:lol:

Tantist 26 augustus 2006 18:06

Citaat:

Zulke grove belediging voor die kikker...

PAJOT 26 augustus 2006 18:11

Citaat:

het doet mij denken aan een grap. "Het is groen en in de keukenrobot kleurt het rood ?" Een kikker ! ;-)

Metternich 26 augustus 2006 18:16

Citaat:

/neer :lol:

TomB 27 augustus 2006 02:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius (Bericht 1893238)
TomB, ik weet niet of je daar in de US de programma's van de BBC kan bekijken (satelliet of zo...), maar op donderdag loopt er een schitterend programma met de titel "the Dragon's Den", waar would-be ondernemers vissen achter een kapitaalsinjectie in hun business.

In dit geval zou ik geen halve eurocent in die "aero garden" -dinges stoppen, want als ik de prijzen van de seed kits zo eens bekijk... Hoeveel malse kroppen sla kan je kopen voor 19 $ ? En wil je dan nog 150 $ uitleggen voor die plaatsverslinder in de keuken???

Als er anderzijds cannabis-seedkits zouden bestaan, d�*n kan je idd. een heel nieuwe markt aanboren. Goed bekeken. ;-)

Ik wil gewoon weten of het werkt met gewone wietzaadjes. In dat geval ga ik zo'n ding kado doen aan iemand die ik ken die daarmee experimenteert.

TomB 27 augustus 2006 02:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 1893080)
Als't goeie lampen zijn zal dat wel werken, maar er is geen afzuiging voorzien denk ik...

ik denk dat er ook stopcontacten buiten de keuken staan, maar ik zal het nog eens goed nakijken.

King of beggars and fleas 27 augustus 2006 10:52

ik vrees echt dat de persoon waar ge het voor zou kopen er niks of zeer weinig mee gaat kunnen doen. Mss met van die dwergplantjes maar dat zijn mijns inziens geen wietplanten.

Supe®Staaf 27 augustus 2006 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1899650)
ik vrees echt dat de persoon waar ge het voor zou kopen er niks of zeer weinig mee gaat kunnen doen. Mss met van die dwergplantjes maar dat zijn mijns inziens geen wietplanten.

Is er niemand die experimenteert met bonsai-weed?
't Zou nogal voordelen hebben i.v.m. productiecapaciteit, onontdekbaarheid,.........

King of beggars and fleas 27 augustus 2006 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 1899660)
Is er niemand die experimenteert met bonsai-weed?
't Zou nogal voordelen hebben i.v.m. productiecapaciteit, onontdekbaarheid,.........

wees gerust, daar wordt volop mee geexperimenteerd. Plantjes die zes weken mogen groeien, die nooit een straaltje zonlicht zien. en die dan twee weken later druipen van de hars. Vervolgens gaat men in nederland dan de vaststelling doen dat het thc gehalte zo hoog is van de wiet dat men niet meer van softdrugs kan spreken. Ik ben op dat vlak oerconservatief en moet geen wiet hebben die geen zonlicht gezien heeft. Die kaswiet doet mij teveel aan legbatterijen ed denken. Die arme plantjes toch :twisted: .

King of beggars and fleas 27 augustus 2006 11:11

PS dat komt natuurlijk idd doordat door de illegaliteit de factor onontdekbaarheid en ook optimaal gebruik maken van de beschikbare plaats heel belangrijk is geworden. De illegaliteit heeft de nederwiet dus tot een harddrug gemaakt. Vandaar ben ik natuurlijk voorstander van legalisatie. het zal de wiet terug gematigder maken.

Lof der Zotheid 28 augustus 2006 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB (Bericht 1892843)

Dat moet ge eens aan Bhairavke vragen. Die zal u dat met plezier eens uitgebreid uitleggen...

Praetorian 28 augustus 2006 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 1927986)
Dat moet ge eens aan Bhairavke vragen. Die zal u dat met plezier eens uitgebreid uitleggen...

Daarom blijft hij één van de meest belangrijke leden op dit forum.

Lof der Zotheid 28 augustus 2006 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 1928409)
Daarom blijft hij één van de meest belangrijke leden op dit forum.

Op een bepaalde manier wel, ja.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be