![]() |
Aerogarden wiet
http://www.theaerogarden.com/?gclid=...FQNrUAodGA0vLg
Heeft er iemand van jullie in zo'n machien al eens wietzaadjes gebruikt? Zo ja, wat was het resultaat? :) |
Als't goeie lampen zijn zal dat wel werken, maar er is geen afzuiging voorzien denk ik...
't Zal gaan stinken in uw keuken! |
En heeft er al iemand het volgende samen gebruikt?
![]() ![]() Zo ja, wat was het resultaat? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
In dit geval zou ik geen halve eurocent in die "aero garden" -dinges stoppen, want als ik de prijzen van de seed kits zo eens bekijk... Hoeveel malse kroppen sla kan je kopen voor 19 $ ? En wil je dan nog 150 $ uitleggen voor die plaatsverslinder in de keuken??? Als er anderzijds cannabis-seedkits zouden bestaan, d�*n kan je idd. een heel nieuwe markt aanboren. Goed bekeken. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vrees echt dat de persoon waar ge het voor zou kopen er niks of zeer weinig mee gaat kunnen doen. Mss met van die dwergplantjes maar dat zijn mijns inziens geen wietplanten.
|
Citaat:
't Zou nogal voordelen hebben i.v.m. productiecapaciteit, onontdekbaarheid,......... |
Citaat:
|
PS dat komt natuurlijk idd doordat door de illegaliteit de factor onontdekbaarheid en ook optimaal gebruik maken van de beschikbare plaats heel belangrijk is geworden. De illegaliteit heeft de nederwiet dus tot een harddrug gemaakt. Vandaar ben ik natuurlijk voorstander van legalisatie. het zal de wiet terug gematigder maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be