![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.theaerogarden.com/?gclid=...FQNrUAodGA0vLg
Heeft er iemand van jullie in zo'n machien al eens wietzaadjes gebruikt? Zo ja, wat was het resultaat? ![]()
In het begin was er niets, wat ontplofte. Laatst gewijzigd door TomB : 26 augustus 2006 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als't goeie lampen zijn zal dat wel werken, maar er is geen afzuiging voorzien denk ik...
't Zal gaan stinken in uw keuken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() En heeft er al iemand het volgende samen gebruikt?
![]() ![]() Zo ja, wat was het resultaat?
![]() |
#4 |
|
![]() Zelfs in een gewone serre is de geur zeer verstikkend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In dit geval zou ik geen halve eurocent in die "aero garden" -dinges stoppen, want als ik de prijzen van de seed kits zo eens bekijk... Hoeveel malse kroppen sla kan je kopen voor 19 $ ? En wil je dan nog 150 $ uitleggen voor die plaatsverslinder in de keuken??? Als er anderzijds cannabis-seedkits zouden bestaan, d�*n kan je idd. een heel nieuwe markt aanboren. Goed bekeken. ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker, maar gewone serres staan over 't algemeen niet in de keuken eh?
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]()
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]()
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() ik denk dat er ook stopcontacten buiten de keuken staan, maar ik zal het nog eens goed nakijken.
![]() |
#14 |
|
![]() ik vrees echt dat de persoon waar ge het voor zou kopen er niks of zeer weinig mee gaat kunnen doen. Mss met van die dwergplantjes maar dat zijn mijns inziens geen wietplanten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 augustus 2006 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Zou nogal voordelen hebben i.v.m. productiecapaciteit, onontdekbaarheid,.........
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 augustus 2006 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() PS dat komt natuurlijk idd doordat door de illegaliteit de factor onontdekbaarheid en ook optimaal gebruik maken van de beschikbare plaats heel belangrijk is geworden. De illegaliteit heeft de nederwiet dus tot een harddrug gemaakt. Vandaar ben ik natuurlijk voorstander van legalisatie. het zal de wiet terug gematigder maken.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Daarom blijft hij één van de meest belangrijke leden op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Op een bepaalde manier wel, ja.
![]() |
![]() |