Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Niet meer weten... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=58290)

La Chunga 5 september 2006 22:33

Niet meer weten...

Ik ben nu een tweetal maanden actief op dit forum en nu ik geen tijd meer heb, lijkt het soms alsof ik alles gezegd heb. Niemand anders de indruk gehad alles gezegd te hebben en er geen nieuwe feiten zich aanbieden die zo doordringend zijn...?

Kijk naar ...zo goed als eender welke topic...de doctrine van zij tegen wij is overal ingeslopen...wie de wij en de zij zijn..tja...vul maar in...

Duupje 5 september 2006 22:37

Ik heb dat gevoel ook vaak. Het spijtige eraan is dat elke discussie in de meeste gevallen op hetzelfste punt eindigt. De kemphanen tegenover elkaar, en niemand die eens iets vanuit een ander standpunt wil bekijken.
Het lijkt wel de echte politiek hier, soms heel saai maar vooral heel voorspelbaar.
Want als je niet meer voor discussie kunt openstaan, zonder steeds dezelfste verwijten te blijven maken aan elkaar, is dat voor mij het einde van de dialoog...net als de echte politiekers dus.

BigF 5 september 2006 22:37

@La Chunga;
alles ok?

La Chunga 5 september 2006 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 1955647)
@La Chunga;
alles ok?

mijmeringen denk ik...hopelijk

La Chunga 5 september 2006 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 1955646)
Ik heb dat gevoel ook vaak. Het spijtige eraan is dat elke discussie in de meeste gevallen op hetzelfste punt eindigt. De kemphanen tegenover elkaar, en niemand die eens iets vanuit een ander standpunt wil bekijken.
Het lijkt wel de echte politiek hier, soms heel saai maar vooral heel voorspelbaar.
Want als je niet meer voor discussie kunt openstaan, zonder steeds dezelfste verwijten te blijven maken aan elkaar, is dat voor mij het einde van de dialoog...net als de echte politiekers dus.

De échte politiek zou ik nu direct zeggen...het heerlijke aan dit forum is de onpersoonlijkheid...Maar zoals u blijkbaar zelf opmerkt vergaat de diepgang soms aan de levendheid...

Apocalyps 5 september 2006 22:44

Toch geen depressie mag ik hopen?

Jantje 5 september 2006 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 1955647)
@La Chunga;
alles ok?

Ik begrijp best wat hij bedoeld. Zelfs topic die er helemaal niets mee te maken hebben proberen ze op hun onderwerp te krijgen.
Waardoor je niet meer verder kan met over de echte problemen en oplossingen te discuteren.

Heftruck 5 september 2006 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga (Bericht 1955658)
De échte politiek zou ik nu direct zeggen...het heerlijke aan dit forum is de onpersoonlijkheid...Maar zoals u blijkbaar zelf opmerkt vergaat de diepgang soms aan de levendheid...

Hmmm, klopt. Ik maak me er zelf wel eens aan schuldig, helaas. :oops:

Zijne Heerlijkheid 6 september 2006 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga (Bericht 1955632)
Ik ben nu een tweetal maanden actief op dit forum en nu ik geen tijd meer heb, lijkt het soms alsof ik alles gezegd heb. Niemand anders de indruk gehad alles gezegd te hebben en er geen nieuwe feiten zich aanbieden die zo doordringend zijn...?

Kijk naar ...zo goed als eender welke topic...de doctrine van zij tegen wij is overal ingeslopen...wie de wij en de zij zijn..tja...vul maar in...

Richt die libertarische partij op, zou ik zo zeggen. 't Lijkt me veel zinvoller om daar je energie in steken i.p.v. in dit forum. ;-)

Kan ik ook eens 'met volle goesting' gaan stemmen en zo.

Heftruck 6 september 2006 01:39

Awel ja, dat zou ik nu ook eens plezant vinden! :thumbsup:

Jazeker 6 september 2006 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga (Bericht 1955632)

Tja... dat klopt. Nu is het hoe je zij harder verbaal kan doodkloppen dan wij worden geklopt.

Heftruck 6 september 2006 01:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1955964)
Tja... dat klopt. Nu is het hoe je zij harder verbaal kan doodkloppen dan wij worden geklopt.

Eh, wablief? :?

Jazeker 6 september 2006 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 1955974)
Eh, wablief? :?

Vervang "zij" door hen "hen". Beetje typo en niet nagelezen. ;-)

Heftruck 6 september 2006 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1957287)
Vervang "zij" door hen "hen". Beetje typo en niet nagelezen. ;-)

"Tja... dat klopt. Nu is het hoe je hen harder verbaal kan doodkloppen dan wij worden geklopt."

Ik kan er nog steeds niet aan uit...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be