Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2006 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=131)
-   -   Een aantal kandidaten op de lijsten in Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=60238)

Antoon 20 september 2006 10:34

Een aantal kandidaten op de lijsten in Antwerpen

Een aantal kandidaten van verkiezingslijsten in Antwerpen, at random gekozen:

SPA-Spirit:
Talhaoui Fauzaya, Turan Güler, Bachar Karim, Saber Arfan, Relecom Miranka, El Taghdouini Ouardia, Ugurlu Sener, Akbas Fatma, Slassi Youssef.

CD&V/N-VA:
Lanjri Nahima, Top Ergün, Boujdaine Saida, El Arbi Adil , Akmaz Sahin, Mdaouchi Saüd.

VLD:
El Mzairh Hicham, Hamade-Lahssini Hanane, El-Ajjouri Abdeslam, Liu Guojin.

Groen!:
Almaci Meyrem, SAIDI Morad , Harat Tahira, Bendelladj Malika, Erdogdu Serkan, Bali Fatima.

Allen succes toegewenst. ;-)

Anna List 20 september 2006 10:35

Engels is uw sterkste kant niet hé

Spetsnaz 20 september 2006 10:37

Ik mis een partij, maar ik kan er ni opkomen. Kan iemand me helpen ?

Spetsnaz 20 september 2006 10:38

Trouwens, gezien ge de allochtonen viseert, Miranka Relecom hoort daar niet thuis.

abou Anis 20 september 2006 10:38

de PVDA zeker, Spetznaz.

vlijmscherp 20 september 2006 10:39

wat is nu in feite je punt? dat er dermate veel vreemdelingen zodanig zijn geïntegreerd in onze samenleving dat ze meedoen met verkiezingen? ok, ben er mee akkoord.

Firestone 20 september 2006 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz (Bericht 2002640)

ANTWERPEN BEWUST ?

vlijmscherp 20 september 2006 10:41

Citaat:

NEE?

Spetsnaz 20 september 2006 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 2002656)
NEE?

Hmm, 't was nog iets anders ;)

ilfalco 20 september 2006 10:49

Citaat:

Mdaouchi Saüd
Onze goede vriend de moskeevorzitter dus die excuses van de paus wou.

Anna List 20 september 2006 10:52

Citaat:

in jouw geval zou ik op SEX gokken

@BuRnS 20 september 2006 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 2002656)
NEE?

groen rechts ?

Knuppel 20 september 2006 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 2002627)

SPA-Spirit:
Talhaoui Fauzaya, Turan Güler, Bachar Karim, Saber Arfan, Relecom Miranka, El Taghdouini Ouardia, Ugurlu Sener, Akbas Fatma, Slassi Youssef.

CD&V/N-VA:
Lanjri Nahima, Top Ergün, Boujdaine Saida, El Arbi Adil , Akmaz Sahin, Mdaouchi Saüd.

VLD:

Groen!:
Almaci Meyrem, SAIDI Morad , Harat Tahira, Bendelladj Malika, Erdogdu Serkan, Bali Fatima.

De quota zullen in Antwerpen alvast behaald zijn, zeker?

dominatrix 20 september 2006 17:57

Antwerpen bewust:

Sidi Habibi Mohammed 0 Bendjedai Nadia 0 Van der Borght Myriam 0 Islam Rafiqul 0 AASSMI Abdeloifik 0 Kandoussi Rachida 0 Gabbany Saïda 0 Tazi Samir 0 Lahssini Ramdam 0 Yachou Samira 0 Gorrens Aziz 0 Begum Sultana 0 Aljarablen Abe Del Meneaw 0 Moumouh Samyra 0 Khalil Ibrahim 0 Yachou Sallam 0 Ahammed Romi 0 Hossain ATM 0 Mejaate Rachilde 0 El Kebdani Amir 0

Weet iemand voor wat die hier juist staan?

Uh-Huh 20 september 2006 18:19

Citaat:

SPA-Spirit:

CD&V/N-VA:

VLD:

Groen!:

Is dit geen vorm van positieve discriminatie?

Uh-Huh 20 september 2006 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 2003829)
Antwerpen bewust:

Sidi Habibi Mohammed 0 Bendjedai Nadia 0 Van der Borght Myriam 0 Islam Rafiqul 0 AASSMI Abdeloifik 0 Kandoussi Rachida 0 Gabbany Saïda 0 Tazi Samir 0 Lahssini Ramdam 0 Yachou Samira 0 Gorrens Aziz 0 Begum Sultana 0 Aljarablen Abe Del Meneaw 0 Moumouh Samyra 0 Khalil Ibrahim 0 Yachou Sallam 0 Ahammed Romi 0 Hossain ATM 0 Mejaate Rachilde 0 El Kebdani Amir 0

Weet iemand voor wat die hier juist staan?

Ze hebben niet echt een partijprogramma maar ik heb wel iets interessant gevonden:
Citaat:

De crisis in ongetwijfeld het grootst bij Agalev, waar de invloedrijke Noord-Afrikanen een schepenambt voor Fatima Bali hadden geëist. Toen dat nipt werd afgeschoten, was op tv een woedende Bali te zien, die er niet voor terugdeinsde grote baas Geysels voor rotte vis uit te schelden. Cameraploegen die dat incident wilde filmen, kregen bijna klappen van enkele geitewollensokkendragers. Een gevolg is dat twee Noord-Afrikaanse districtraadsleden van Agalev in Borgerhout, Amir El Kebdani en Mohammed Sidi Habibi, aangekondigd hebben het cordon sanitaire tegen het Vlaams Blok te doorbreken en elk voorstel van die partij te zullen steunen, behalve over vreemdelingenthema's. Het kan toch nog leuk worden in Antwerpen.

Bron: VB-site

PAJOT 20 september 2006 18:34

Citaat:

Engels is uw sterkste kant niet hé
lol, ter info voor antoon : at random = willekeurig

GaRnaaLBeeR 20 september 2006 18:56

Citaat:

Is de AEL nog actief. heb gehoord dat zij ook een paar alochtonen in dienst hebben.:-)

Lodi 21 september 2006 07:01

Citaat:

SPA-Spirit:

CD&V/N-VA:

VLD:

Groen!:

Is dit Marokko of Turkije ?

vulpes 21 september 2006 08:47

Komaan.. 't is toch niet omdat je een vreemde naam hebt dat je per definitie onbekwaam, ongeschikt, extremistisch of zo bent..

Ik vind dat werkelijk denigrerend,.. Hoe kan men enerzijds oproepen tot integratie en tegelijk iemand per definitie uitsluiten? Ik vind dat eigenlijk hypocriet.. waarom dan niet direct: alle vreemdelingen buiten, zonder het te verpakken onder de noemer "integatie"..

Of heb ik het verkeerd begrepen? in dat geval bij deze reeds mijn excuses..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be