Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Iraniërs worden geregulariseerd! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=61324)

Reza 28 september 2006 10:06

Iraniërs worden geregulariseerd!

Citaat:

Iraniërs van Etterbeek zijn geregulariseerd

do 28/09/06 - 78 mensen zonder papieren, vooral Iraniërs, die al verscheidene weken de gebouwen van het OCMW in Etterbeek bezetten, zijn geregulariseerd. Dat heeft burgemeester Vincent De Wolf (MR) bekendgemaakt.

(foto Belga)

Volgens burgemeester De Wolf heeft de Dienst Vreemdelingenzaken bevestigd dat ook tientallen andere dossiers nog voor het weekend geregulariseerd zullen worden.
De actie in Etterbeek is daarmee voorbij. De Iraniërs mogen van De Wolf nog twee dagen in de lokalen van een vroeger ziekenhuis blijven om een aantal administratieve zaken te regelen.
Vier mannen die hun lippen dichtnaaiden uit protest, zijn eerder opgepakt. Ze zouden ermee gedreigd hebben de lokalen in brand te steken.

Bravo!

Tenminste nog politici die het lef hebben om menswaardigheid boven politieke verzuurdheid en het nieuw politiek correcte denken (lees: de egoïstische en irationele jacht op vreemdelingen) te trotseren!

Ik trek me geen bal aan van de verzuurde commentaren van diegene die hierdoor op hun lange teentjes zijn getrapt en ga de Iraanse mensen die ik ken vanavond eens goed trakteren op een lekker etentje! ;)

lenca 28 september 2006 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reza (Bericht 2025068)
Bravo!

Tenminste nog politici die het lef hebben om menswaardigheid boven politieke verzuurdheid en het nieuw politiek correcte denken (lees: de egoïstische en irationele jacht op vreemdelingen) te trotseren!

Ik trek me geen bal aan van de verzuurde commentaren van diegene die hierdoor op hun lange teentjes zijn getrapt en ga de Iraanse mensen die ik ken vanavond eens goed trakteren op een lekker etentje! ;)

:? Weeral een vrijgeleide voor nog meer illegale.
Ga jij maar rustig eten met die mensen, ze zullen wel honger hebben. Heel vriendelijk van u.

araneus 28 september 2006 10:21

Of hoe je met chantage een verblijfsvergunning geregeld krijgt in Absurdistan. DVZ regulariseert even snel waardoor er weer 100 dossiers minder op hun bureau liggen. De mensen die het via de normale weg spelen zullen er alleen nadeel van ondervinden.

Brandaan 28 september 2006 10:22

Citaat:

Horen die Iraniers die u gaat trakteren bij die 78 bezetters, of trakteert u ze alleen maar omdat ze uit Iran komen?

Racist!;-)

lenca 28 september 2006 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door araneus (Bericht 2025102)
Of hoe je met chantage een verblijfsvergunning geregeld krijgt in Absurdistan. DVZ regulariseert even snel waardoor er weer 100 dossiers minder op hun bureau liggen. De mensen die het via de normale weg spelen zullen er alleen nadeel van ondervinden.

Zeker weten. De mensen die echt in de nood zitten kunnen er niet meer bij. De Vlaming is wel degelijk verdraagzaam hoor. Maar te veel is te veel.

Nierika 28 september 2006 10:42

Citaat:

Bravo!

Als je nu zelf niet ziet, dat zoiets onhoudbaar is. Er zijn criteria, en als mensen niet voldoen aan die criteria, dan moeten ze vertrekken. Anders moeten ze de wetten aanpassen. Je kunt geen ocmw zijn voor de hele wereld.

Vraag me trouwens af of dit wel wettelijk is?
Maar daar zal jij lak aan hebben natuurlijk...

Reza 28 september 2006 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2025109)
Horen die Iraniers die u gaat trakteren bij die 78 bezetters, of trakteert u ze alleen maar omdat ze uit Iran komen?

Racist!;-)

Ik ken een Iraanse gezin dat deelgenomen heeft aan de hongerstaking.
De kinderen deden uiteraard niet mee.

Je mag me anders een knuffel geven ipv een koosnaampje. ;)

lantjes 28 september 2006 10:49

Citaat:

Bravo!

Waarom neem je ze niet in huis? Geef ze kost en inwoon zodat wij er niet moeten voor opdraaien.:roll:

bolle 28 september 2006 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reza (Bericht 2025160)
Ik ken een Iraanse gezin dat deelgenomen heeft aan de hongerstaking.
De kinderen deden uiteraard niet mee.

Je mag me anders een knuffel geven ipv een koosnaampje. ;)

Als die islam zo perfect is zou je denken dat er toch alleen maar paradijselijke moslim landen zijn he, waarom willen die dan allemaal zo graag bij de ongelovigen blijven en zelfs hun smoel er voor dicht naaien:roll:

StevenNr1 28 september 2006 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 2025152)
Als je nu zelf niet ziet, dat zoiets onhoudbaar is. Er zijn criteria, en als mensen niet voldoen aan die criteria, dan moeten ze vertrekken. Anders moeten ze de wetten aanpassen.

Er zijn geen duidelijke criteria (en moesten die er zijn zou ik ze nog afkeueren maar soit :) )

Online 28 september 2006 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bolle (Bericht 2025191)
Als die islam zo perfect is zou je denken dat er toch alleen maar paradijselijke moslim landen zijn he, waarom willen die dan allemaal zo graag bij de ongelovigen blijven en zelfs hun smoel er voor dicht naaien:roll:

Omdat niet Allah maar de ongelovigen de komende jaren hun leefloon, sociale woning, kindergeld, medische kosten, schoolkosten, etc. gaan betalen.

Ernst 28 september 2006 11:56

Citaat:

78 mensen goed trakteren => Ik hoop dat het met uw eigen spaargeld is!

Reza 28 september 2006 12:07

Grappig, al die verzuurde smoetjes ! :rofl:

lenca 28 september 2006 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reza (Bericht 2025407)
Grappig, al die verzuurde smoetjes ! :rofl:

Zielig van jou

Reza 28 september 2006 12:19

Zielig?

Ik amuseer me rot terwijl de zuurpruimpjes in hun gat zijn gebeten! ;)

lenca 28 september 2006 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reza (Bericht 2025445)
Zielig?

Ik amuseer me rot terwijl de zuurpruimpjes in hun gat zijn gebeten! ;)

Je profileert je als een persoon die lacht met de bestaande problemen van onze maatschappij door een te tollerante toelating van vreemdelingen, hebben veel mensen van eigen bodem moeilijkheden.
En jij lacht die mensen uit, je eigen volk dus.
Lach maar, ooit zal het tij keren . Ik hoop dat je dan nog steeds kunt lachen.

Reza 28 september 2006 12:30

Ik lach niet met de problemen van vlamingen, maar ik doe ook niet lullig over poblemen van vreemdelingen.
Ik heb de hongerstakers geen hongerdood toegewenst hé! :roll:

Eigen volk of ander volk, mensen zijn mensen en dat deze mensen geholpen zijn maakt me tevreden. Daarom lach ik!
Niet iedere vlaming moet een zuurpruim zijn hé! ;)

StevenNr1 28 september 2006 12:32

@lenca: Het zijn zij die bovenaan op de ladder staan die profiteren van de armoede onderaan. I.p.v. dus naar beneden te stampen, richt u beter uw kwade blik naar de top.

En verder, ik had evengoed in Kongo geboren kunnen zijn. Niets geeft mij nu het recht om hier in het Westen een groter deel van de koek te eisen en de mensen buiten de muren enkel wat kruimels te laten.

Tegendradigaard 28 september 2006 12:34

allez en het regime gaat weer plat op de buik voor wat protesterende illegalen....

tjonge wat een apenland....

metten 28 september 2006 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 2025233)
Omdat niet Allah maar de ongelovigen de komende jaren hun leefloon, sociale woning, kindergeld, medische kosten, schoolkosten, etc. gaan betalen.

En hun invaliditeitsuitkering als gevolg van zware onomkeerbare medische problemen als gevolg van hun langdurige (bijna 50 dagen) hongerstaking!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be