![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bravo! Tenminste nog politici die het lef hebben om menswaardigheid boven politieke verzuurdheid en het nieuw politiek correcte denken (lees: de egoïstische en irationele jacht op vreemdelingen) te trotseren! Ik trek me geen bal aan van de verzuurde commentaren van diegene die hierdoor op hun lange teentjes zijn getrapt en ga de Iraanse mensen die ik ken vanavond eens goed trakteren op een lekker etentje! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Ga jij maar rustig eten met die mensen, ze zullen wel honger hebben. Heel vriendelijk van u.
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Of hoe je met chantage een verblijfsvergunning geregeld krijgt in Absurdistan. DVZ regulariseert even snel waardoor er weer 100 dossiers minder op hun bureau liggen. De mensen die het via de normale weg spelen zullen er alleen nadeel van ondervinden.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Racist! ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Zeker weten. De mensen die echt in de nood zitten kunnen er niet meer bij. De Vlaming is wel degelijk verdraagzaam hoor. Maar te veel is te veel.
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vraag me trouwens af of dit wel wettelijk is? Maar daar zal jij lak aan hebben natuurlijk...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kinderen deden uiteraard niet mee. Je mag me anders een knuffel geven ipv een koosnaampje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#9 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Omdat niet Allah maar de ongelovigen de komende jaren hun leefloon, sociale woning, kindergeld, medische kosten, schoolkosten, etc. gaan betalen.
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Burger
|
![]() Citaat:
78 mensen goed trakteren => Ik hoop dat het met uw eigen spaargeld is! |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Grappig, al die verzuurde smoetjes !
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]()
#15 |
Banneling
|
![]() Zielig?
Ik amuseer me rot terwijl de zuurpruimpjes in hun gat zijn gebeten! ![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En jij lacht die mensen uit, je eigen volk dus. Lach maar, ooit zal het tij keren . Ik hoop dat je dan nog steeds kunt lachen.
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik lach niet met de problemen van vlamingen, maar ik doe ook niet lullig over poblemen van vreemdelingen.
Ik heb de hongerstakers geen hongerdood toegewenst hé! ![]() Eigen volk of ander volk, mensen zijn mensen en dat deze mensen geholpen zijn maakt me tevreden. Daarom lach ik! Niet iedere vlaming moet een zuurpruim zijn hé! ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() @lenca: Het zijn zij die bovenaan op de ladder staan die profiteren van de armoede onderaan. I.p.v. dus naar beneden te stampen, richt u beter uw kwade blik naar de top.
En verder, ik had evengoed in Kongo geboren kunnen zijn. Niets geeft mij nu het recht om hier in het Westen een groter deel van de koek te eisen en de mensen buiten de muren enkel wat kruimels te laten. |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() allez en het regime gaat weer plat op de buik voor wat protesterende illegalen....
tjonge wat een apenland.... |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() En hun invaliditeitsuitkering als gevolg van zware onomkeerbare medische problemen als gevolg van hun langdurige (bijna 50 dagen) hongerstaking!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |