Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 28 september 2006, 10:06   #1
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard Iraniërs worden geregulariseerd!

Citaat:
Iraniërs van Etterbeek zijn geregulariseerd

do 28/09/06 - 78 mensen zonder papieren, vooral Iraniërs, die al verscheidene weken de gebouwen van het OCMW in Etterbeek bezetten, zijn geregulariseerd. Dat heeft burgemeester Vincent De Wolf (MR) bekendgemaakt.

(foto Belga)

Volgens burgemeester De Wolf heeft de Dienst Vreemdelingenzaken bevestigd dat ook tientallen andere dossiers nog voor het weekend geregulariseerd zullen worden.
De actie in Etterbeek is daarmee voorbij. De Iraniërs mogen van De Wolf nog twee dagen in de lokalen van een vroeger ziekenhuis blijven om een aantal administratieve zaken te regelen.
Vier mannen die hun lippen dichtnaaiden uit protest, zijn eerder opgepakt. Ze zouden ermee gedreigd hebben de lokalen in brand te steken.

Bravo!

Tenminste nog politici die het lef hebben om menswaardigheid boven politieke verzuurdheid en het nieuw politiek correcte denken (lees: de egoïstische en irationele jacht op vreemdelingen) te trotseren!

Ik trek me geen bal aan van de verzuurde commentaren van diegene die hierdoor op hun lange teentjes zijn getrapt en ga de Iraanse mensen die ik ken vanavond eens goed trakteren op een lekker etentje!
Reza is offline  
Oud 28 september 2006, 10:20   #2
lenca
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk bericht
Bravo!

Tenminste nog politici die het lef hebben om menswaardigheid boven politieke verzuurdheid en het nieuw politiek correcte denken (lees: de egoïstische en irationele jacht op vreemdelingen) te trotseren!

Ik trek me geen bal aan van de verzuurde commentaren van diegene die hierdoor op hun lange teentjes zijn getrapt en ga de Iraanse mensen die ik ken vanavond eens goed trakteren op een lekker etentje!
Weeral een vrijgeleide voor nog meer illegale.
Ga jij maar rustig eten met die mensen, ze zullen wel honger hebben. Heel vriendelijk van u.
Oud 28 september 2006, 10:21   #3
araneus
Gouverneur

Standaard

Of hoe je met chantage een verblijfsvergunning geregeld krijgt in Absurdistan. DVZ regulariseert even snel waardoor er weer 100 dossiers minder op hun bureau liggen. De mensen die het via de normale weg spelen zullen er alleen nadeel van ondervinden.
araneus is offline  
Oud 28 september 2006, 10:22   #4
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Horen die Iraniers die u gaat trakteren bij die 78 bezetters, of trakteert u ze alleen maar omdat ze uit Iran komen?

Racist!
Oud 28 september 2006, 10:27   #5
lenca
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
Of hoe je met chantage een verblijfsvergunning geregeld krijgt in Absurdistan. DVZ regulariseert even snel waardoor er weer 100 dossiers minder op hun bureau liggen. De mensen die het via de normale weg spelen zullen er alleen nadeel van ondervinden.
Zeker weten. De mensen die echt in de nood zitten kunnen er niet meer bij. De Vlaming is wel degelijk verdraagzaam hoor. Maar te veel is te veel.
Oud 28 september 2006, 10:42   #6
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bravo!

Als je nu zelf niet ziet, dat zoiets onhoudbaar is. Er zijn criteria, en als mensen niet voldoen aan die criteria, dan moeten ze vertrekken. Anders moeten ze de wetten aanpassen. Je kunt geen ocmw zijn voor de hele wereld.

Vraag me trouwens af of dit wel wettelijk is?
Maar daar zal jij lak aan hebben natuurlijk...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 28 september 2006, 10:45   #7
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Horen die Iraniers die u gaat trakteren bij die 78 bezetters, of trakteert u ze alleen maar omdat ze uit Iran komen?

Racist!
Ik ken een Iraanse gezin dat deelgenomen heeft aan de hongerstaking.
De kinderen deden uiteraard niet mee.

Je mag me anders een knuffel geven ipv een koosnaampje.
Reza is offline  
Oud 28 september 2006, 10:49   #8
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bravo!

Waarom neem je ze niet in huis? Geef ze kost en inwoon zodat wij er niet moeten voor opdraaien.
Oud 28 september 2006, 11:00   #9
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken een Iraanse gezin dat deelgenomen heeft aan de hongerstaking.
De kinderen deden uiteraard niet mee.

Je mag me anders een knuffel geven ipv een koosnaampje.
Als die islam zo perfect is zou je denken dat er toch alleen maar paradijselijke moslim landen zijn he, waarom willen die dan allemaal zo graag bij de ongelovigen blijven en zelfs hun smoel er voor dicht naaien
Oud 28 september 2006, 11:11   #10
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Als je nu zelf niet ziet, dat zoiets onhoudbaar is. Er zijn criteria, en als mensen niet voldoen aan die criteria, dan moeten ze vertrekken. Anders moeten ze de wetten aanpassen.
Er zijn geen duidelijke criteria (en moesten die er zijn zou ik ze nog afkeueren maar soit )
StevenNr1 is offline  
Oud 28 september 2006, 11:17   #11
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bolle Bekijk bericht
Als die islam zo perfect is zou je denken dat er toch alleen maar paradijselijke moslim landen zijn he, waarom willen die dan allemaal zo graag bij de ongelovigen blijven en zelfs hun smoel er voor dicht naaien
Omdat niet Allah maar de ongelovigen de komende jaren hun leefloon, sociale woning, kindergeld, medische kosten, schoolkosten, etc. gaan betalen.
Online is offline  
Oud 28 september 2006, 11:56   #12
Ernst
Burger

Standaard

Citaat:

78 mensen goed trakteren => Ik hoop dat het met uw eigen spaargeld is!
Ernst is offline  
Oud 28 september 2006, 12:07   #13
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Grappig, al die verzuurde smoetjes !
Reza is offline  
Oud 28 september 2006, 12:13   #14
lenca
Partijlid

Standaard

Citaat:
Grappig, al die verzuurde smoetjes !
Zielig van jou
Oud 28 september 2006, 12:19   #15
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Zielig?

Ik amuseer me rot terwijl de zuurpruimpjes in hun gat zijn gebeten!
Reza is offline  
Oud 28 september 2006, 12:25   #16
lenca
Partijlid

Standaard

Citaat:
Zielig?

Ik amuseer me rot terwijl de zuurpruimpjes in hun gat zijn gebeten!
Je profileert je als een persoon die lacht met de bestaande problemen van onze maatschappij door een te tollerante toelating van vreemdelingen, hebben veel mensen van eigen bodem moeilijkheden.
En jij lacht die mensen uit, je eigen volk dus.
Lach maar, ooit zal het tij keren . Ik hoop dat je dan nog steeds kunt lachen.
Oud 28 september 2006, 12:30   #17
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Ik lach niet met de problemen van vlamingen, maar ik doe ook niet lullig over poblemen van vreemdelingen.
Ik heb de hongerstakers geen hongerdood toegewenst hé!

Eigen volk of ander volk, mensen zijn mensen en dat deze mensen geholpen zijn maakt me tevreden. Daarom lach ik!
Niet iedere vlaming moet een zuurpruim zijn hé!
Reza is offline  
Oud 28 september 2006, 12:32   #18
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

@lenca: Het zijn zij die bovenaan op de ladder staan die profiteren van de armoede onderaan. I.p.v. dus naar beneden te stampen, richt u beter uw kwade blik naar de top.

En verder, ik had evengoed in Kongo geboren kunnen zijn. Niets geeft mij nu het recht om hier in het Westen een groter deel van de koek te eisen en de mensen buiten de muren enkel wat kruimels te laten.
StevenNr1 is offline  
Oud 28 september 2006, 12:34   #19
Tegendradigaard

Standaard

allez en het regime gaat weer plat op de buik voor wat protesterende illegalen....

tjonge wat een apenland....
Tegendradigaard is offline  
Oud 28 september 2006, 12:35   #20
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Omdat niet Allah maar de ongelovigen de komende jaren hun leefloon, sociale woning, kindergeld, medische kosten, schoolkosten, etc. gaan betalen.
En hun invaliditeitsuitkering als gevolg van zware onomkeerbare medische problemen als gevolg van hun langdurige (bijna 50 dagen) hongerstaking!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be