![]() |
Kaffer moet terugkomen
Forumnar Kaffer is permanent verbannen van dit forum. Ik vond hem eigenlijk grappig. Als iemand als Hans1 hier kan blijven, dan kaffer ook.
En u? |
Das waar, als Hans1, Feremans mogen blijven dan Kaffer ook.
|
Nou, de mods zullen wel goede redenen hebben om hem te bannen.
|
Ik vind dat we van Kaffer een mascotte moeten maken, van Hans1 hofnar en van Feremans de lokale dorpsidioot.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan kunnen we nog eens lachen. En zien dat elke keer als de grond onder zijn voeten wat te heet wordt en hij inhoudelijk niets meer terug kan zeggen dat hij begint te lullen over schrijffouten of u racist noemt... Ik heb nog steeds enkele vragen die nooit beantwoord zijn omdat hij weet dat hij onzin verkondigde. Ik vraag mij af waarom ze zo aan de BUB vasthouden aangezien ze zelf hun eigen leugens niet meer kunnen verdedigen. Geloven ze die zelf nog? Nee, laat hem maar blijven. Anders klaagt hij politics aan wegens discriminatie van de belgische gezinden. |
K'mis diene Kaffer wel.
|
waarom werd ie verbannen?
|
Zoals bij elke banneling;
voor mij moet niemand verbannen worden. Dus ook Kaffer niet. Maar of dit gaat helpen... |
opgeruimd staat netjes. ;-)
|
Kaffer geband, That's live, als je te ver gaat ben je te ver gegaan, als je iemand vermoord krijg je ook straf.
BTW Kaffer kan nog altijd een eigen forum oprichten of een site maken kafferforum.com, want op .com mag je alles zeggen en politics heeft een .be extensie, vandaar de ban voor Kaffer, als je te ver gaat ben je te ver gegaan, thats live! en voor de rest, het kerkhof ligt vol van onmisbaren, er zal wel een nieuwe kaffer komen zeker. |
Citaat:
Kaffertje heeft ons nodig beste vrienden! ![]() http://www.bloggen.be/wernergaatopstap/ |
Citaat:
http://forum.politics.be/search.php?do=finduser&u=8809 |
'k Hoop dat ze hem goed verzorgen in de instelling.
|
Die is vast al terug onder een nieuwe nickname
|
Citaat:
|
2998 berichten, hij heeft de kaap van 3000 niet mogen halen, arme Kaffer, je was er bijna aan de 3000
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be