![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Forumnar Kaffer is permanent verbannen van dit forum. Ik vond hem eigenlijk grappig. Als iemand als Hans1 hier kan blijven, dan kaffer ook.
En u? |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Das waar, als Hans1, Feremans mogen blijven dan Kaffer ook.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Nou, de mods zullen wel goede redenen hebben om hem te bannen.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat we van Kaffer een mascotte moeten maken, van Hans1 hofnar en van Feremans de lokale dorpsidioot.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien, maar dan zijn ze blind voor spammende idioten als Hans1 die in elk topic hetzelfde komen zeggen. Kaffer deed hetzelfde. Twee maten, twee gewichten.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Maar Kaffer viel wel meer op (of probeerde dat toch) en daagde ook de mods uit. Dus ja, ergens is het wel logisch dat minder opvallende mensen niet worden geband...
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans1 heeft anders al een hoop draden onmogelijk gemaakt door er weer steeds zijn zelfde litanie te herhalen.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Laat Hans1 maar blijven.
Dan kunnen we nog eens lachen. En zien dat elke keer als de grond onder zijn voeten wat te heet wordt en hij inhoudelijk niets meer terug kan zeggen dat hij begint te lullen over schrijffouten of u racist noemt... Ik heb nog steeds enkele vragen die nooit beantwoord zijn omdat hij weet dat hij onzin verkondigde. Ik vraag mij af waarom ze zo aan de BUB vasthouden aangezien ze zelf hun eigen leugens niet meer kunnen verdedigen. Geloven ze die zelf nog? Nee, laat hem maar blijven. Anders klaagt hij politics aan wegens discriminatie van de belgische gezinden. |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() K'mis diene Kaffer wel.
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() waarom werd ie verbannen?
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals bij elke banneling;
voor mij moet niemand verbannen worden. Dus ook Kaffer niet. Maar of dit gaat helpen...
#13 |
Banneling
|
![]() opgeruimd staat netjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Kaffer geband, That's live, als je te ver gaat ben je te ver gegaan, als je iemand vermoord krijg je ook straf.
BTW Kaffer kan nog altijd een eigen forum oprichten of een site maken kafferforum.com, want op .com mag je alles zeggen en politics heeft een .be extensie, vandaar de ban voor Kaffer, als je te ver gaat ben je te ver gegaan, thats live! en voor de rest, het kerkhof ligt vol van onmisbaren, er zal wel een nieuwe kaffer komen zeker. Laatst gewijzigd door Pluche : 6 januari 2007 om 11:00. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kaffertje heeft ons nodig beste vrienden! ![]() http://www.bloggen.be/wernergaatopstap/ |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Zijn berichten:
http://forum.politics.be/search.php?do=finduser&u=8809 |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k Hoop dat ze hem goed verzorgen in de instelling.
|
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Die is vast al terug onder een nieuwe nickname
|
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Ik krijg al medelijden met de psychiaters en personeel.
![]()
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() 2998 berichten, hij heeft de kaap van 3000 niet mogen halen, arme Kaffer, je was er bijna aan de 3000
|
![]() |