![]() |
"Eigen stad eerst"
Terwijl de antwerpenaar de baas in zijn eigen stad is, komt fillip en zijn bende de les geven aan de antwerpenaren,.
De vraag is, waarom gaat fillip de winter eigenlijk niet eerst aan zijn stad moeten beginnen of heeft fillip de winter een vruchtbaar grond in antwerpen gevonden om zijn luizen te verkopen ?? Waarom is het niet "eigen stad eerst" vooralleer het "eigen volk eerst" te zijn ?? |
Om gespuis als u moeilijk te maken.
|
Ik geloof dat het in de tijd electoraal interessanter was zich in Antwerpen te vestigen. Filip Dewinter heeft dat dus goed gezien.
Nu dat er in Antwerpen stad te veel nieuwe belgen en migranten zitten, is het logisch dat de VB kopstukken uitwijken naar de Antwerpse rand of bv naar Sint Niklaas (zoals Wim Verreycken) om daar op te komen bij de verkiezingen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben vandaag nog in dat achterlijk stadje geweest. Zelfs een Oostblok stad ziet er beter uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat er nog fraude, corruptie en wanbeheer is, dat weet ik niet. Maar zou dat verdwijnen onder de leiding van het Vlaams Blok ? Ik weet het echt niet, aangezien ik nooit iets anders hoor dan: Weg met de vreemdeling. |
Citaat:
|
Citaat:
Ps: Ik hoef ook geen intellectueel te zijn of wat dan ook om een discussie te voeren, een fecade is altijd verraderlijk een daar stuit ik mij liever niet op ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees men berichten is opnieuw. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is totaal geen antwoord op de vraag en ik vraag me nog steeds af hoe u die stelling kan waarmaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je naar de opticien gaat om uw selectieve blindheid te genezen dan hoef ik niet te flashbacken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be