Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   maatschappelijke verloedering (De post) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=79458)

Amaj 9 februari 2007 00:15

maatschappelijke verloedering (De post)

Binnenkort mogen we de postzegels met reclame erop verwelkomen! (wordt echt aan gedacht) .... en zich dan maar afvragen waarom mensen materialistisch worden en er gemoord wordt voor een mp3....

Je kunt je ook afvragen waarom in Belgie gemiddeld meer zelfmoorden voorkomen en de criminaliteit hier stijgt tov van Europa....

Als je bovendien weet dat de "ontsporingen" gebeuren door een steeds grotere bevolkingsaangroei ....dan moet je je wel afvragen waarom onze paarse vrienden nog meer mensen uitnodigen in het dichts bevolkte land ter wereld....

Slecht bestuur? Of geloven ze ook in een duizendjarig multicultureel rijk?

Bierke 9 februari 2007 09:37

Je kan je ook afvragen waarom de digitale handtekening zo hardnekkig wordt tegengewerkt .. de post is imo een compleet overbodig bedrijf geworden.

Den Duisteren Duikboot 9 februari 2007 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amaj (Bericht 2417417)
Binnenkort mogen we de postzegels met reclame erop verwelkomen! (wordt echt aan gedacht) ....

Lijkt me een goed idee. Ik zie niet in wat dit met verloedering te maken heeft. Maakt het wat uit of op een postzegel een Toyota of Koning Albert staat afgebeeld?

Citaat:

en zich dan maar afvragen waarom mensen materialistisch worden en er gemoord wordt voor een mp3....
Mensen worden materialistisch omdat er een Toyota op een postzegel staat afgebeeld? Worden ze ook monarchistisch omdat de koning erop staat afgebeeld?

Citaat:

Je kunt je ook afvragen waarom in Belgie gemiddeld meer zelfmoorden voorkomen en de criminaliteit hier stijgt tov van Europa....
Dat ligt allemaal aan die postzegels...

Citaat:

Als je bovendien weet dat de "ontsporingen" gebeuren door een steeds grotere bevolkingsaangroei ....dan moet je je wel afvragen waarom onze paarse vrienden nog meer mensen uitnodigen in het dichts bevolkte land ter wereld....
De oplossing is dus: geen reclame op postzegels?

Citaat:

Slecht bestuur? Of geloven ze ook in een duizendjarig multicultureel rijk?
Het is een complot. De vreemdelingen hebben het op een akkoordje gegooid met De Post. Waar gaan we naartoe, zeg!

Jan van den Berghe 9 februari 2007 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amaj (Bericht 2417417)
Binnenkort mogen we de postzegels met reclame erop verwelkomen! (wordt echt aan gedacht) ....

Welk probleem heeft u daarmee?

FRoNT-international 9 februari 2007 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 2417819)
Je kan je ook afvragen waarom de digitale handtekening zo hardnekkig wordt tegengewerkt .. de post is imo een compleet overbodig bedrijf geworden.

Enkel haar onderbetaalde manager is compleet overbodig!

Uh-Huh 9 februari 2007 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 2417836)
Het is een complot. De vreemdelingen hebben het op een akkoordje gegooid met De Post. Waar gaan we naartoe, zeg!

:lol:

Amaj 9 februari 2007 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2417857)
Welk probleem heeft u daarmee?

Het gaat in tegen de pluralistische normen die onze overheid moet waarborgen. (vandaar dat er (nog) geen commerciele reclame is op de vrt)
Het leidt tot vervaging van normen en waarden....Dat is er dus mis mee.
Een ander voorbeeld is het aanzetten van agenten om een minimumquota aan PV's te schrijven.
Dit is geen staat meer ten dienste van zijn bevolking maar omgekeerd.
Mochten ze het geld nog goed besteden tot daar aan toe.... maar als het moet dienen om corrupte politici te onderhouden, snoepreisjes te bekostigen, ferraris te kopen....
He...., niemand hoeft het mijn redenering eens te zijn...
ik laat het probleem dan ook open voor discussie en dring niemand mijn mening op.

Persoonlijk vind ik dus dat het niet kan, en het zou mij plezieren mocht ik niet de enige zijn die er zo over denkt.

FRoNT-international 9 februari 2007 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amaj (Bericht 2418786)
Het gaat in tegen de pluralistische normen die onze overheid moet waarborgen. (vandaar dat er (nog) geen commerciele reclame is op de vrt)
Het leidt tot vervaging van normen en waarden....Dat is er dus mis mee.
Een ander voorbeeld is het aanzetten van agenten om een minimumquota aan PV's te schrijven.
Dit is geen staat meer ten dienste van zijn bevolking maar omgekeerd.
Mochten ze het geld nog goed besteden tot daar aan toe.... maar als het moet dienen om corrupte politici te onderhouden, snoepreisjes te bekostigen, ferraris te kopen....
He...., niemand hoeft het mijn redenering eens te zijn...
ik laat het probleem dan ook open voor discussie en dring niemand mijn mening op.

Persoonlijk vind ik dus dat het niet kan, en het zou mij plezieren mocht ik niet de enige zijn die er zo over denkt.

Reclame hier & daar... Een goed product verkoopt uiteindelijk zichzelf. Het probleem ligt in het feit dat nog teveel mensen denken dat de paarse reclamepolitici enige waarde hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be