![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Binnenkort mogen we de postzegels met reclame erop verwelkomen! (wordt echt aan gedacht) .... en zich dan maar afvragen waarom mensen materialistisch worden en er gemoord wordt voor een mp3....
Je kunt je ook afvragen waarom in Belgie gemiddeld meer zelfmoorden voorkomen en de criminaliteit hier stijgt tov van Europa.... Als je bovendien weet dat de "ontsporingen" gebeuren door een steeds grotere bevolkingsaangroei ....dan moet je je wel afvragen waarom onze paarse vrienden nog meer mensen uitnodigen in het dichts bevolkte land ter wereld.... Slecht bestuur? Of geloven ze ook in een duizendjarig multicultureel rijk? Laatst gewijzigd door Amaj : 9 februari 2007 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Je kan je ook afvragen waarom de digitale handtekening zo hardnekkig wordt tegengewerkt .. de post is imo een compleet overbodig bedrijf geworden.
![]() |
#3 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Enkel haar onderbetaalde manager is compleet overbodig!
Er is geen Cordon Sanitaire. Er is alleen de lafheid de armsten zelfs geen politieke kansen te bieden door de ongrondwettige & onmenselijke kieswetten te handhaven! Het CGKR is hiervan op de hoogte! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() Het gaat in tegen de pluralistische normen die onze overheid moet waarborgen. (vandaar dat er (nog) geen commerciele reclame is op de vrt)
Het leidt tot vervaging van normen en waarden....Dat is er dus mis mee. Een ander voorbeeld is het aanzetten van agenten om een minimumquota aan PV's te schrijven. Dit is geen staat meer ten dienste van zijn bevolking maar omgekeerd. Mochten ze het geld nog goed besteden tot daar aan toe.... maar als het moet dienen om corrupte politici te onderhouden, snoepreisjes te bekostigen, ferraris te kopen.... He...., niemand hoeft het mijn redenering eens te zijn... ik laat het probleem dan ook open voor discussie en dring niemand mijn mening op. Persoonlijk vind ik dus dat het niet kan, en het zou mij plezieren mocht ik niet de enige zijn die er zo over denkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er is geen Cordon Sanitaire. Er is alleen de lafheid de armsten zelfs geen politieke kansen te bieden door de ongrondwettige & onmenselijke kieswetten te handhaven! Het CGKR is hiervan op de hoogte! |
|
![]() |
![]() |