Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2007, 00:15   #1
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard maatschappelijke verloedering (De post)

Binnenkort mogen we de postzegels met reclame erop verwelkomen! (wordt echt aan gedacht) .... en zich dan maar afvragen waarom mensen materialistisch worden en er gemoord wordt voor een mp3....

Je kunt je ook afvragen waarom in Belgie gemiddeld meer zelfmoorden voorkomen en de criminaliteit hier stijgt tov van Europa....

Als je bovendien weet dat de "ontsporingen" gebeuren door een steeds grotere bevolkingsaangroei ....dan moet je je wel afvragen waarom onze paarse vrienden nog meer mensen uitnodigen in het dichts bevolkte land ter wereld....

Slecht bestuur? Of geloven ze ook in een duizendjarig multicultureel rijk?

Laatst gewijzigd door Amaj : 9 februari 2007 om 00:36.
Amaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 09:37   #2
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Je kan je ook afvragen waarom de digitale handtekening zo hardnekkig wordt tegengewerkt .. de post is imo een compleet overbodig bedrijf geworden.
Oud 9 februari 2007, 09:51   #3
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amaj Bekijk bericht
Binnenkort mogen we de postzegels met reclame erop verwelkomen! (wordt echt aan gedacht) ....
Lijkt me een goed idee. Ik zie niet in wat dit met verloedering te maken heeft. Maakt het wat uit of op een postzegel een Toyota of Koning Albert staat afgebeeld?

Citaat:
en zich dan maar afvragen waarom mensen materialistisch worden en er gemoord wordt voor een mp3....
Mensen worden materialistisch omdat er een Toyota op een postzegel staat afgebeeld? Worden ze ook monarchistisch omdat de koning erop staat afgebeeld?

Citaat:
Je kunt je ook afvragen waarom in Belgie gemiddeld meer zelfmoorden voorkomen en de criminaliteit hier stijgt tov van Europa....
Dat ligt allemaal aan die postzegels...

Citaat:
Als je bovendien weet dat de "ontsporingen" gebeuren door een steeds grotere bevolkingsaangroei ....dan moet je je wel afvragen waarom onze paarse vrienden nog meer mensen uitnodigen in het dichts bevolkte land ter wereld....
De oplossing is dus: geen reclame op postzegels?

Citaat:
Slecht bestuur? Of geloven ze ook in een duizendjarig multicultureel rijk?
Het is een complot. De vreemdelingen hebben het op een akkoordje gegooid met De Post. Waar gaan we naartoe, zeg!
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 09:58   #4
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Binnenkort mogen we de postzegels met reclame erop verwelkomen! (wordt echt aan gedacht) ....
Welk probleem heeft u daarmee?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 14:25   #5
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Je kan je ook afvragen waarom de digitale handtekening zo hardnekkig wordt tegengewerkt .. de post is imo een compleet overbodig bedrijf geworden.
Enkel haar onderbetaalde manager is compleet overbodig!
Oud 9 februari 2007, 14:36   #6
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Het is een complot. De vreemdelingen hebben het op een akkoordje gegooid met De Post. Waar gaan we naartoe, zeg!
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 14:41   #7
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Welk probleem heeft u daarmee?
Het gaat in tegen de pluralistische normen die onze overheid moet waarborgen. (vandaar dat er (nog) geen commerciele reclame is op de vrt)
Het leidt tot vervaging van normen en waarden....Dat is er dus mis mee.
Een ander voorbeeld is het aanzetten van agenten om een minimumquota aan PV's te schrijven.
Dit is geen staat meer ten dienste van zijn bevolking maar omgekeerd.
Mochten ze het geld nog goed besteden tot daar aan toe.... maar als het moet dienen om corrupte politici te onderhouden, snoepreisjes te bekostigen, ferraris te kopen....
He...., niemand hoeft het mijn redenering eens te zijn...
ik laat het probleem dan ook open voor discussie en dring niemand mijn mening op.

Persoonlijk vind ik dus dat het niet kan, en het zou mij plezieren mocht ik niet de enige zijn die er zo over denkt.
Amaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 14:52   #8
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Het gaat in tegen de pluralistische normen die onze overheid moet waarborgen. (vandaar dat er (nog) geen commerciele reclame is op de vrt)
Het leidt tot vervaging van normen en waarden....Dat is er dus mis mee.
Een ander voorbeeld is het aanzetten van agenten om een minimumquota aan PV's te schrijven.
Dit is geen staat meer ten dienste van zijn bevolking maar omgekeerd.
Mochten ze het geld nog goed besteden tot daar aan toe.... maar als het moet dienen om corrupte politici te onderhouden, snoepreisjes te bekostigen, ferraris te kopen....
He...., niemand hoeft het mijn redenering eens te zijn...
ik laat het probleem dan ook open voor discussie en dring niemand mijn mening op.

Persoonlijk vind ik dus dat het niet kan, en het zou mij plezieren mocht ik niet de enige zijn die er zo over denkt.
Reclame hier & daar... Een goed product verkoopt uiteindelijk zichzelf. Het probleem ligt in het feit dat nog teveel mensen denken dat de paarse reclamepolitici enige waarde hebben.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be