![]() |
Kerk in Tobago wil concert van homo Elton John verhinderen
Kerk in Tobago wil concert van homo Elton John verhinderen
![]() Het optreden van Sir Elton John op het Caribische eiland Tobago hangt aan een zijden draadje. De aartsdeken van Trinidad en Tobago vindt immers dat de zanger moet gebannen worden wegens "zijn homoseksualiteit, die niet conform is met bijbelse voorschriften". Aartsdeken Philip Isaac: "Die artiest is ook één van Gods kinderen maar zijn levensstijl is laakbaar. Zijn bezoek aan het eiland zou de bewoners ervan kunnen overtuigen zijn seksuele voorkeur te delen". Homoseksualiteit illegaal Homo's en lesbiennes kunnen volgens de immigratiewetten van Tobago geweigerd worden. In andere delen van de Caraïben is homoseksualiteit zelfs bij wet verboden. Maar de organisatoren van het driedaags festival waar ook Diana Ross, Mary J. Blige en Gladys Knight zullen optreden, maken zich sterk dat het festival zal afsluiten op 29 april. Niet om overtuiging te prediken Organisator Anthony Maharaj: "Elton John komt als wat hij is, een van 's werelds grootste performers. Hij heeft al in de hele wereld opgetreden, en ook in katholieke landen is daar nooit bezwaar tegen gemaakt. Hij komt niet naar hier om zijn seksuele overtuiging te prediken en dit land zou net trots moeten zijn dat hij hier komt optreden". Elton John weigert elke commentaar. Vorig jaar kwam hij nog in het nieuws omdat hij had gezegd dat religie zou moeten verboden worden "omdat het de haat tegen homo's promoot en mensen verandert in haatdragende ratten". (hln) Ja, ook het katholicisme kent wat van verdraagzaamheid af. |
Intresseert mijn echt geen moer.Al die godsdiensten zijn bullshit en de één is wat erger dan de andere.
|
Citaat:
Nu los daarvan zou ik Elton John ook niet op mijn eiland willen, maar dat heeft dan weer met andere redenen te maken.;-) |
Citaat:
Zeer goed punt.;-) |
Citaat:
Bij ons een goeie stap voorwaarts?Das niet moeilijk natuurlijk als je hier zomaar alles mag en toelaat.Zo ist idd niet moeilijk ook om stemmen te winnen bij de verkiezingen.lol. Ik sta echter wel niet achter zo'n dingen;ik heb helemaal niets tegen elthon john en die man brengt gewoon z'n muziek en geeft goeie muziek gemaakt,laat die man in godsnaam z'n werk doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik schat dat pas binnen 2 of 3 generaties de laatste tegenstanders zich een beetje geïsoleerd zullen beginnen voelen. Zoiets heeft tijd nodig, en daarover maak ik me dan ook geen illusies. Eigenlijk is het homohuwelijk de perfecte illustratie van het nut van een representatieve democratie ten overstaan van een directe democratie. Er zijn nu eenmaal thema's die met een directe democratie onmiddellijk zouden ontsporen en afglijden naar moreel onaanvaardbare wetten. Een ander voorbeeld hiervan is de verkeerswetgeving. Je zou eens een volksraadpleging moeten organiseren rond de vraag of we de maximumsnelheid niet beter naar 100km/u zouden brengen. Dan zou het resultaat vooraf vaststaan. |
Vanuit hun overtuiging hebben ze 100% gelijk...gaan jullie hun ongelijk geven?
Doe dit dan ook voor andere geloofsbeleiders lijkt me ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zucht. Er is een groot verschil tussen een homo gewoon z'n job laten doen en een homohuwelijk.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Homo's konden/kunnen samenleven en een huwelijk is helemaal niet nodig. Ondertussen is ook al gebleken dat 7/1O homohuwelijke gesprongen zijn.lol. |
Citaat:
Of als het weer in de richting van half zach geleuter over de "traditionele waarden", kindjes krijgen enzomeer gaat laat het dan maar. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn punt is hetgeen je vlug links laat liggen.En dat bewijs je in je eerste commentaar. Het huwelijk en vooral dus gezin is tussen man en vrouw,zo is het en niet anders. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor mijn part eindigt het gesprek hier, ga maar spelen. |
Citaat:
Het is al zeer oud gegeven dat trouwen en kinderen iets tussen man en vrouw is ect...En daar kan je helemaal geen fluit tegen in brengen. Mannen kunnen zelf geen kinderen krijgen,das nog zoiets. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be