Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Op welke partij zou je nu stemmen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8631)

K_D_Reyer 27 januari 2004 14:17

Mocht het vandaag verkiezingen zijn, op welke parij zou je dan stemmen?

zorroaster 27 januari 2004 14:18

"NVA" spel je als "N-VA".
Vreemd dat een parlementair, zoals je claimt te zijn, dat niet weet feitelijk...

Rudy Van Nespen 27 januari 2004 14:26

Liberaal Appel.

K_D_Reyer 27 januari 2004 14:33

z
Citaat:

orroaster Geplaatst: Di Jan 27, 2004 3:18 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Vreemd dat een parlementair, zoals je claimt te zijn, dat niet weet feitelijk...

Excuseer, maar ondanks dit foutje weet de kiezer toch N-VA te vinden.

Ik heb echter nooit beweerd zelf parlementair te zijn. Ik WERK VOOR een aantal parlementiaren.

luc broes 27 januari 2004 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

Zoroaster, als zelfs het logo van je partij geen N-VA is moet je je echt over zo 'n futiliteit geen zorgen maken.
En in behoorlijk nederlands zegt men beter 'zoals je BEWEERT te zijn'

Steenuil 27 januari 2004 14:50

Groen! dus.

Let wel: dit soort topics wordt bijna wekelijks door iemand geopend. 't Zou me dus niet verbazen dat enkelen het zo beu zijn en niets meer invullen.

Steeds is echter wel dezelfde teneur: het forum wordt bevolkt door veel Blokkers. De N-VA (ik zal het maar schrijven zoals het volgens de ingewijden moet) heeft ook veel aanhangers. U krijgt ook nog gegarandeerd te horen van enkele kleine partijtjes dat ze verontwaardigd zijn dat ze er niet op staan.

Antoon 27 januari 2004 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenuil
Groen! dus.

Let wel: dit soort topics wordt bijna wekelijks door iemand geopend. 't Zou me dus niet verbazen dat enkelen het zo beu zijn en niets meer invullen.

Steeds is echter wel dezelfde teneur: het forum wordt bevolkt door veel Blokkers. De N-VA (ik zal het maar schrijven zoals het volgens de ingewijden moet) heeft ook veel aanhangers. U krijgt ook nog gegarandeerd te horen van enkele kleine partijtjes dat ze verontwaardigd zijn dat ze er niet op staan.

:lol: :lol:

Nuchter bekeken! :wink:

zorroaster 27 januari 2004 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:

Zoroaster, als zelfs het logo van je partij geen N-VA is moet je je echt over zo 'n futiliteit geen zorgen maken.

Als je naar het N-VA-logo kijkt (zoals mijn avatar), zie je hoe eronder de partijnaam voluit geschreven staat, met een - tussen Nieuw en Vlaamse Alliantie.

Antoon 27 januari 2004 15:30

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes

Als je naar het N-VA-logo kijkt (zoals mijn avatar), zie je hoe eronder de partijnaam voluit geschreven staat, met een - tussen Nieuw en Vlaamse Alliantie.

Zelfs met een bril op zie je dat niet. Het teken tussen NV en A in de logo is anders wel overduidelijk.

zorroaster 27 januari 2004 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

Zelfs met een bril op zie je dat niet. Het teken tussen NV en A in de logo is anders wel overduidelijk.

Dat was inderdaad een stommiteit. Mij is het ook nog altijd niet duidelijk waar dat grijze ruitje voor nodig was.
Maar als je af en toe een krant vastpakt, zie je toch steeds duidelijk N-VA staan.

Steenuil 27 januari 2004 15:56

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

Dat was inderdaad een stommiteit. Mij is het ook nog altijd niet duidelijk waar dat grijze ruitje voor nodig was.
Maar als je af en toe een krant vastpakt, zie je toch steeds duidelijk N-VA staan.

Klopt. Maar verwijt u de mensen dat ze naar uw logo kijken en dat in hun geheugen inprenten?

Max 27 januari 2004 15:58

Ik ga voor Pro-Europa , en dat blijft voornamelijk in handen van de VLD & CD&V. CD&V is te Atlantistisch en zouden op hun knieen zijn gevallen voor de VS zelfs met hun pro-Europese ideeen. Hun engagement voor Europa stopt waar hun atlantisme begint.

De Liberalen van West-Europa hebben bewezen ruggegraat te kunnen tonen tegen Neo-conservatief en dus anti-Europees VS.

VLD dus.

K_D_Reyer 27 januari 2004 16:16

Citaat:

Ik ga voor Pro-Europa , en dat blijft voornamelijk in handen van de VLD & CD&V. CD&V is te Atlantistisch en zouden op hun knieen zijn gevallen voor de VS zelfs met hun pro-Europese ideeen. Hun engagement voor Europa stopt waar hun atlantisme begint.

De Liberalen van West-Europa hebben bewezen ruggegraat te kunnen tonen tegen Neo-conservatief en dus anti-Europees VS.

VLD dus.
Liberalen, en vooral Waalse Liberalen met Dikke Michel als trekpaard hebben in mijn mening België onherstelbare schade aangebracht door (1) Michel's grap om wapentransport in België te willen verbieden; EN (2) De mogelijkheid te scheppen dat Buitenlandse staatshoofden hier aangeklaagd kunnen worden.

Dus LIBERALEN: NEE (alvast wat hun Buitenlandse politiek betreft)

jan hyoens 27 januari 2004 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K_D_Reyer
z
Citaat:

orroaster Geplaatst: Di Jan 27, 2004 3:18 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Excuseer, maar ondanks dit foutje weet de kiezer toch N-VA te vinden.

Ik heb echter nooit beweerd zelf parlementair te zijn. Ik WERK VOOR een aantal parlementiaren.

zou ik mogen weten voor welke parlementariërs en van welke partij?

Steenuil 27 januari 2004 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max

VLD dus.

Groen! is ook pro-Europa en heeft een heel sterk Europarlementslid (Bart Staes).

William 27 januari 2004 16:44

In eer en geweten; VLAAMS BLOK!! Hoe zou het ook anders! :wink:

Seba 27 januari 2004 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door William

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9395

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9421

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9420

:lol:

Max 27 januari 2004 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K_D_Reyer
Citaat:

VLD dus.
Liberalen, en vooral Waalse Liberalen met Dikke Michel als trekpaard hebben in mijn mening België onherstelbare schade aangebracht door (1) Michel's grap om wapentransport in België te willen verbieden; EN (2) De mogelijkheid te scheppen dat Buitenlandse staatshoofden hier aangeklaagd kunnen worden.

Dus LIBERALEN: NEE (alvast wat hun Buitenlandse politiek betreft)

Europa is belangrijker dan een paar duizend jobs. De Belgische economie heeft misschien wat slagen gekregen , maar België als staat van Europa en dus Europa zelf is er beter uitgekomen.

William 27 januari 2004 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door William

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9395

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9421

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9420

:lol:

So? Ge moet ook niet teveel paraderen met uw conservatief, christelijk partijke, hé! Nu nog veel praat, maar ik stel voor, laten we NA 13 juni verder parten, oké?! :lol: :lol:

Max 27 januari 2004 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenuil
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max

VLD dus.

Groen! is ook pro-Europa en heeft een heel sterk Europarlementslid (Bart Staes).

Jaja , alle partijen zijn pro-Europa , maar veel te vaag en niet ideologisch genoeg. Is groen! te vinden voor een Europese kern , een Europese defensiemacht ? Ik denk het niet. Stel dat er een Europees adminstratief centrum in het Lappersfortbos moet komen , wat krijgt voorrang? :D Groen! staat voor een pacifistisch gedecentralizeerd , sociaal-economisch afzetgebied. Het Europa van nu dus , maar met wat groene maatregelen.
Goede poging :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be