Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   de nieuwe minister-president (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89899)

Piet Hein 22 mei 2007 21:10

de nieuwe minister-president

Stel da Leterme eerste minister wordt. De opvolger van Leterme zal zeker ne cd&v'er zijn. Ik geef er 4. Wie verkiest u.

C.C. 22 mei 2007 21:58

Van Rompuy :-)

Metternich 22 mei 2007 23:42

Herman Suykerbuyk en direct ook!

Enter 23 mei 2007 06:44

Van Rompuy als het echt niet anders kan, maar volgens mij zou Leterme zijn mandaat volledig moeten uitvoeren, zoals hij beloofd had.

Nog een eerste minister die zijn beloften verbreekt hebben we niet nodig.

Knuppel 23 mei 2007 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Enter (Bericht 2678765)
Van Rompuy als het echt niet anders kan, maar volgens mij zou Leterme zijn mandaat volledig moeten uitvoeren, zoals hij beloofd had.

Nog een eerste minister die zijn beloften verbreekt hebben we niet nodig.

En toch zal dat gebeuren....
Als Leterme in zijn opzet slaagt toch.

Of waarom zit hij tegenwoordig de Walen op te vrijen?

Sneta 23 mei 2007 11:15

Degenen die het meest genoemd worden staan niet bij in de enquete, namelijk Kris Peeters en Jo Vandeurzen.

Als ik mocht kiezen, dan toch liever Kris Peeters.

Patriot! 23 mei 2007 11:27

Wellicht Peeters als Leterme zijn zin krijgt, als hem dat niet lukt blijft die man gewoon. Typische tjeef.

Knuppel 23 mei 2007 11:53

Citaat:

Typische tsjeef.
En onmiskenbare Belg.

Jaani_Dushman 23 mei 2007 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piet Hein (Bericht 2678314)
Stel da Leterme eerste minister wordt. De opvolger van Leterme zal zeker ne cd&v'er zijn. Ik geef er 4. Wie verkiest u.

Als je Herman Van Rompuy zou vervangen door Eric Van Rompuy, dan zou ik antwoorden: "Ze zijn alle vier goed voor mij."

Jaani_Dushman 23 mei 2007 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2679128)
Typische tjeef.

Je bent blijkbaar nogal gefrustreerd, sinds het kartel met die Waalse tsjeven afgesprongen is. BUB-CDF was niet mogelijk, en sindsdien is het al "tsjeven" wat de klok slaat.
Bent u dan ook zo razend op de MR? Of zijn die tsjeven van MCC "goeie tsjeven"?

stab 24 mei 2007 07:44

Zo maar een ideetje: waarom niet Geert Bourgeois?
- Vlamingen worden graag 'gerold'.

kukel 24 mei 2007 07:46

Ik denk eerder dat het zal draaien tussen Peeters of Van Deurzen, geen van beide in het Vlaams Parlement op basis van stemmen maar we kennen de tsjevenstreken ook al ;-)

Patriot! 24 mei 2007 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2680331)
Je bent blijkbaar nogal gefrustreerd, sinds het kartel met die Waalse tsjeven afgesprongen is. BUB-CDF was niet mogelijk, en sindsdien is het al "tsjeven" wat de klok slaat.

MCC

Patriot! 24 mei 2007 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2680331)

MCC en NCD hoorden gewoon niet thuis in hun eerste partij. ;-)

lantjes 24 mei 2007 08:27

Als het maar Peeters niet is. Agoria aan de macht in Vlaanderen, dat kunnen we als werknemers missen als de pest. Hij heeft trouwens nog niet echt uitgeblonken wat voeling met de bevolking en dossierkennis betreft. Dan nog liever Di Rupo nationaal.
Johan Sauwens heeft het bij mij ook al lang verkorven, voor wat dat dan ook waard is...Hij zou in Beverst (bij Bilzen) beter eerst zijn stort komen opruimen dat daar al jaren braak ligt en waar geen sprietje gras wil op groeien (wat al een serieuze indicatie is van de kwaliteit van de gedumpte "grond").

4x10E6 24 mei 2007 18:58

Citaat:

Mijn waarde Piet,

Wie ik verkies maakt geen snars uit. De heer Yves Leterme beslist in deze. Dit is reuze jofel want de knisperverse CD&V ideologie schriijft voor : "de mens kan pas gelukkig zijn, indien een ander voor hem beslist".

hĂȘin

liberalist_NL 24 mei 2007 19:02

Citaat:

Ik kies Maxime Verhagen, die kunnen we wel missen.

evilbu 24 mei 2007 19:16

Inge Vervotte, het kan tegenwoordig niet meer gekker worden in Vlaanderen.:lol:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2682345)
Ik kies Maxime Verhagen, die kunnen we wel missen.

Waarom?

liberalist_NL 24 mei 2007 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2682374)
Waarom?

Het is de rat van het CDA, degene die zich overal uit moet lullen, en het lukt hem nog ook! Dat Limburgse accent van hem is zwaar irritant, daarin ben ik niet de enige, die dat vind.8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be