![]() |
de nieuwe minister-president
Stel da Leterme eerste minister wordt. De opvolger van Leterme zal zeker ne cd&v'er zijn. Ik geef er 4. Wie verkiest u.
|
Van Rompuy :-)
|
Herman Suykerbuyk en direct ook!
|
Van Rompuy als het echt niet anders kan, maar volgens mij zou Leterme zijn mandaat volledig moeten uitvoeren, zoals hij beloofd had.
Nog een eerste minister die zijn beloften verbreekt hebben we niet nodig. |
Citaat:
Als Leterme in zijn opzet slaagt toch. Of waarom zit hij tegenwoordig de Walen op te vrijen? |
Degenen die het meest genoemd worden staan niet bij in de enquete, namelijk Kris Peeters en Jo Vandeurzen.
Als ik mocht kiezen, dan toch liever Kris Peeters. |
Wellicht Peeters als Leterme zijn zin krijgt, als hem dat niet lukt blijft die man gewoon. Typische tjeef.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bent u dan ook zo razend op de MR? Of zijn die tsjeven van MCC "goeie tsjeven"? |
Zo maar een ideetje: waarom niet Geert Bourgeois?
- Vlamingen worden graag 'gerold'. |
Ik denk eerder dat het zal draaien tussen Peeters of Van Deurzen, geen van beide in het Vlaams Parlement op basis van stemmen maar we kennen de tsjevenstreken ook al ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het maar Peeters niet is. Agoria aan de macht in Vlaanderen, dat kunnen we als werknemers missen als de pest. Hij heeft trouwens nog niet echt uitgeblonken wat voeling met de bevolking en dossierkennis betreft. Dan nog liever Di Rupo nationaal.
Johan Sauwens heeft het bij mij ook al lang verkorven, voor wat dat dan ook waard is...Hij zou in Beverst (bij Bilzen) beter eerst zijn stort komen opruimen dat daar al jaren braak ligt en waar geen sprietje gras wil op groeien (wat al een serieuze indicatie is van de kwaliteit van de gedumpte "grond"). |
Citaat:
Wie ik verkies maakt geen snars uit. De heer Yves Leterme beslist in deze. Dit is reuze jofel want de knisperverse CD&V ideologie schriijft voor : "de mens kan pas gelukkig zijn, indien een ander voor hem beslist". hĂȘin |
Citaat:
|
Inge Vervotte, het kan tegenwoordig niet meer gekker worden in Vlaanderen.:lol:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be