![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie mag van u de de nieuwe minister-president worden | |||
herman suykerbuyk (maakt geen kans maar zet hem er toch bij) |
![]() ![]() ![]() |
6 | 25,00% |
johan sauwens |
![]() ![]() ![]() |
7 | 29,17% |
herman van rompuy |
![]() ![]() ![]() |
7 | 29,17% |
luc vandenbrande |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Stel da Leterme eerste minister wordt. De opvolger van Leterme zal zeker ne cd&v'er zijn. Ik geef er 4. Wie verkiest u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Van Rompuy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Herman Suykerbuyk en direct ook!
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Van Rompuy als het echt niet anders kan, maar volgens mij zou Leterme zijn mandaat volledig moeten uitvoeren, zoals hij beloofd had.
Nog een eerste minister die zijn beloften verbreekt hebben we niet nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Leterme in zijn opzet slaagt toch. Of waarom zit hij tegenwoordig de Walen op te vrijen?
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Degenen die het meest genoemd worden staan niet bij in de enquete, namelijk Kris Peeters en Jo Vandeurzen.
Als ik mocht kiezen, dan toch liever Kris Peeters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht Peeters als Leterme zijn zin krijgt, als hem dat niet lukt blijft die man gewoon. Typische tjeef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je Herman Van Rompuy zou vervangen door Eric Van Rompuy, dan zou ik antwoorden: "Ze zijn alle vier goed voor mij."
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent blijkbaar nogal gefrustreerd, sinds het kartel met die Waalse tsjeven afgesprongen is. BUB-CDF was niet mogelijk, en sindsdien is het al "tsjeven" wat de klok slaat.
Bent u dan ook zo razend op de MR? Of zijn die tsjeven van MCC "goeie tsjeven"?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Zo maar een ideetje: waarom niet Geert Bourgeois?
- Vlamingen worden graag 'gerold'.
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk eerder dat het zal draaien tussen Peeters of Van Deurzen, geen van beide in het Vlaams Parlement op basis van stemmen maar we kennen de tsjevenstreken ook al
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Patriot! : 24 mei 2007 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als het maar Peeters niet is. Agoria aan de macht in Vlaanderen, dat kunnen we als werknemers missen als de pest. Hij heeft trouwens nog niet echt uitgeblonken wat voeling met de bevolking en dossierkennis betreft. Dan nog liever Di Rupo nationaal.
Johan Sauwens heeft het bij mij ook al lang verkorven, voor wat dat dan ook waard is...Hij zou in Beverst (bij Bilzen) beter eerst zijn stort komen opruimen dat daar al jaren braak ligt en waar geen sprietje gras wil op groeien (wat al een serieuze indicatie is van de kwaliteit van de gedumpte "grond"). Laatst gewijzigd door lantjes : 24 mei 2007 om 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie ik verkies maakt geen snars uit. De heer Yves Leterme beslist in deze. Dit is reuze jofel want de knisperverse CD&V ideologie schriijft voor : "de mens kan pas gelukkig zijn, indien een ander voor hem beslist". hêin
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 mei 2007 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Inge Vervotte, het kan tegenwoordig niet meer gekker worden in Vlaanderen.
![]() Waarom?
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |