![]() |
Wat een belangrijke Nederlandse krant over onze verkiezingen denkt...
In de krant NRC staat het volgende interessante artikel over 10/07... Alleszins veel interessanter dan we op de VRT mogen zien... Zelfs de BUB wordt vermeld... :lol: ![]() In Brussel-Halle-Vilvoorde woedt nog steeds een taalstrijd. Landsregering voor Belg ver weg (Vetgedrukte tekst door de spitsmuis aangebracdht) |
Ja, niet echt iets om fier op te zijn he ? :(
|
Dit artikel is een pure reflectie van de realiteit.
meer kan je daar niet over zeggen. Natuurlijk zijn ze in Nederland altijd blij als ze iets negatiefs over hun zuiderburen kunnen vertellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind dit een vrij goed artikel. Liever dit dan dat men gewoon Verhofstadt vereenzelvigt met "de domme Belg" zoals je soms ziet. |
Citaat:
Nederlanders zijn gewoon tof :grootned: Ons vlamingen wordt door de media vertelt dat je elkaar moet wantrouwen... er zou een vlaams belanger kunnen tussen zitten. |
La haine tegen hen hollander wordt aangemoedigt door het FDF.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is juist steeds meer belangstelling en begrip voor onze benedenburen en dan bedoel ik uiteraard de Vlamingen. Natuurlijk wordt het VB met argusogen bekeken. Maar over de gewone Vlaming staat de gemiddelde Nederlander helemaal niet negatief. Ik kom hier later nog op terug. |
Volgens mij is dit artikel letterlijk overgenomen van het artikel dat de NRC een paar jaar geleden over jullie landelijke verkiezingen heeft gepubliceerd...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be